2010-12-27, 23:54
Bannlyst
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!
Citera
2010-12-27, 23:57
Medlem
Dakniels avatar
Sa någon dra alla över en kam?
Citera
2010-12-27, 23:58
Bannlyst
Samma sak idioter som poserar med sin jävla hundjävel eller börjar prata om skiten. Såna white trash dumpar man direkt. Tecken på sinnessjuka och låg intelligens.
Citera
2010-12-27, 23:59
Medlem
avgns avatar
Själv gillar jag hästtjejer , dom har tight rumpa .
Citera
2010-12-27, 23:59
Medlem
Patrick-Batemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!

Har aldrig själv varit ihop eller dejtat en hästtjej men flera polare har det och för de har det varit ungefär som du beskriver. De polarna varit med har aldrig varit särskilt snygga heller
Citera
2010-12-28, 00:02
Medlem
TheDoktorKams avatar
sen luktar de häst också
Citera
2010-12-28, 00:02
Medlem
Manboiiis avatar
jag har dejtat en hästtjej, och aldrig mer igen.
Citera
2010-12-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Själv gillar jag hästtjejer , dom har tight rumpa .

inte riktigt min erfarenhet... inte efter de släpper lös den från greppet av ridbyxorna iaf. brukar ha en ganska mörad och skvalpig rumpa. O ja, det gäller även de som är tighta i övrigt, inte tjejen med en hållning som en säck potatis på hästryggen.

håller med TS i övrigt, fuck hästtjejer ... go ballettjejer däremot, där har vi creme de la creme av tjejer, mums
Citera
2010-12-28, 00:03
Medlem
Har aldrig hänt mig och jag har varit med diverse hästtjejer.
Dom brukar annars ha tight rumpa, fin kropp och kunna rida en ordentligt.
Citera
2010-12-28, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LK100
håller med TS i övrigt, fuck hästtjejer ... go ballettjejer däremot, där har vi creme de la creme av tjejer, mums

Ballettjejer OMG.... ja tack. Var hittar man dom? Finns det dejting sida med enbart ballettjejer?
Citera
2010-12-28, 00:10
Medlem
DRD4s avatar
Ja jag knullar gärna hästtjejer!

Nu antar jag en sak bara, att TS har svårt att öppna sig och prata om vad han tycker och känner för sin flickvän om att hon tar det förgivet att han ska lägga ner tid/arbete och pengar på hennes häst.

Stämmer?

Sätt dig och prata med henne och berätta att du inte är hennes sponsor eller sugardaddy, att du minsann hellre vill köpa en ny Garret-50 Turbo till den kära sossecontainern, för det blir en djävla massa mer HÄST för pengarna!
Citera
2010-12-28, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja jag knullar gärna hästtjejer!

Nu antar jag en sak bara, att TS har svårt att öppna sig och prata om vad han tycker och känner för sin flickvän om att hon tar det förgivet att han ska lägga ner tid/arbete och pengar på hennes häst.

Stämmer?

Sätt dig och prata med henne och berätta att du inte är hennes sponsor eller sugardaddy, att du minsann hellre vill köpa en ny Garret-50 Turbo till den kära sossecontainern, för det blir en djävla massa mer HÄST för pengarna!

Jag knullar också gärna hästtjejer men jag knullar gärna också ballettjejer, hundtjejer, brasilianskor... typ alla tjejer. Men det hör inte hit

Det går inte resonera med en hästtjej.... det är som att resonera med Jimmy Åkesson och ökad invandring.

(Sen till alla idioter som ska skriva i tråden, NEJ ALLA hästtjejer är inte lika givetvis)
Bara nästan alla i allafall...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in