2011-01-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synovia
Jag känner många "wow-nördar" också och få av dom är hypernördar som aldrig skulle få en tjej, jag har själv spelat mmorpg och 90% av dom som jag träffade via spelet är helt normala killar (som kanske spenderar mer tid framför datorn är medel-killen iof) och dom flesta har tjejer (helt normala dom också) en del av dom är riktigt fräscha och har tjejer som många grabbar skulle döda för att få lägra.. jag vet verkligen inte vad det är för kretsar du rör dig i som har en så skev uppfattning om verkligheten..

Oj vad det spårade ur nu

Rör mig i många olika kretsar och min uppfattning av verkligheten är inte skev.
Normala killar är en minoritet bland mmo-folket, självklart finns de, men särskilt många är de inte.

Att du hamnat i kretsar med vettigare personer är ju tur, men en krets reflekterar inte verkligheten korrekt.
Citera
2011-08-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfectlady
Ja de är klart hästar tar tid men JAG kan iallafall priotera mitt jobb och hobby vartefter killen,
är inte svårare än vad man gör det till,.
Blir ni bortprioterade för en häst så håller ni väl inte måttet eller rättare sagt ni är tråkiga killar så de hellre väljer att umgås med hästen än er.

Jag har då aldrig träffat någon som gnällt över mitt intresse och heller inte att jag inte prioterar honom bra.
Jag skulle tex aldrig gnälla över vad folk har för intressen, jag själv gillar inte fotboll för fem öre men spelar min kille fotboll 6 dagar i veckan och jag vill umgås med honom får jag väl följa med honom och stå ut med svett och tråkig underhållning, för det är killen jag gillar och man ställer väl upp.
Allt handlar om mognad, man kan endå inte gilla allt här i livet.

Och köpa hö till oss i present?
Ja då kan man ju köpa er en lösfitta, ungefär lika dumt och tråkig humor dessutom...

Varför ska killen stå för underhållningen? Killen kan tyckas vara tråkig för tjejen för att hon själv inte kan komma på något roligt att göra med sin kille. Jag trodde att ett förhållande utgick från att båda parterna tycker om att göra saker ihop. Inte att en av dem ska behöva mäta sig med att vara roligare för att inte bli bortprioriterad av en hobby. Det är inte lätt att alltid behöva vara den roliga partnern.
Citera
2011-08-28, 18:24
Medlem
Som många andra i tråden skrivit så är det kul om tjejen har ett intresse. Sen att det finns störda tjejer med intressen gör inte att alla tjejer med intressen är störda.

/Pu
Citera
2011-08-28, 21:11
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!
Har haft han en hästjej, bortsett från att hon var pryd så var det inget fel på henne.
Citera
2011-08-28, 22:45
Medlem
trocadero2ks avatar
Jag knullade en sjuttonårig hästtjej för några år sen, hon var otroligt omogen (hade förmodligen inget med hennes hästintresse att göra iofs), men hade en kropp som gick att dör för och givetvis tog hon den i stjärten också! Hästtjejer duger helt klart till att knulla, men utöver det bör man nog undvika det hele!
Citera
2011-08-29, 00:40
Medlem
Äh, tror nog att det är tjejen i sig som var problemet.
Jag är så kallad medryttare på en häst, 3 ggr i veckan. Min sambo har varit med till stallet EN gång på 1 år. Jag berättar inte mer än "Det gick skitbra idag!" när jag kommer hem, innan jag lägger ut mina hästkläder i förrådet och tar en dusch (JA, hästlukten försvinner). Under tiden som jag är i stallet så kan han hitta på saker med sina vänner, gå ut och dricka öl, kolla på fotboll eller jobba eller vad han nu vill göra, utan att jag blir en krävande flickvän som inte har något annat att göra än att svansa efter sin kille.

Helt enkelt, det går nog att hitta fler hästtjejer som jag. Som har sin egna grej som gör henne glad och lättare att leva med. Som inte tvingar sin respektive att överhuvudtaget bli aktiv i hobbyn.

Innan jag bestämde mig för att börja med ridningen efter några års uppehåll så kom jag hem från jobbet och spydde galla över kollegor, kunder o.s.v. Nu åker jag ut till stallet och rensar huvudet på en skogstur. Voila, glad och pigg tjej som kommer hem och nyduschad och fräsch sedan vill mysa lite
Citera
2012-02-26, 00:22
Bannlyst
Det är väl inget fel på tjejer som håller på med ridning. Dock så får de bekosta det själva.
Som student så har man inte direkt någon kappsäck att ösa ur.
Senast redigerad av PerZerk 2012-02-26 kl. 00:25.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in