2010-12-28, 02:30
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
1. En dusch räcker inte för att få bort hästlukt, polarns storesyrra tävlar och hon luktar konstant.
2. Ridskola? Hon kunde få "låna" en häst om hon betalade stallplats vilket kostade ungefär 5-6000kr per år exkl. Foder, och allt möjligt tillbehör.
3. Vi träffas 2-3 gånger i veckan, vanligtvis två. Dom andra dagarna är vi upptagna med jobb/studier. Tiden räcker inte till.
4. Grattis?
5. Fattar inte ens.

Bättre att ställa ett ultimatum än att jag får lida ut i 1 år till för att det sedan ska ta slut.
När ni tjejer tycker killar ställer för mycket krav får ni sluta tänka så kortsiktigt, killar ställer krav för att orka stå ut med er. Tyvärr men sant, det är för eran egen skull.
Jaha, foderhäst som det kallas.
Hmm, då kan jag förstå dig lite mer... men om hon nu vill rida kanske ridskola är ett alternativ?
Tyckte bara att det kändes väldigt egoistiskt och barnsligt att ge henne ett ultimatum på en gång.

Och jo, en dusch räcker visst för att få bort lukten.
Citera
2010-12-28, 02:50
Medlem
Alltså om du betalar för hästen som din tjej äger/sköter om förtjänar du att bli "utnyttjad", knappast rätt med utnyttjad när du valt det själv.

För övrigt så är de tjejer som är rytterskor jävligt bra på att rida då de rider hela tiden. No shit. Hästtjej, yogatjej, danstjej, spinntjej, friidrottstjej... mhmm
Citera
2010-12-28, 03:05
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!

Stackare

Har själv sett polare som trampat på den minan och genast har hästen blivit även deras ekonomiska angelägenhet, och minsta lilla protest har alltid slutat med en veckas bråk från hennes sida.

Har sett vad du går igenom och kan lungt säga att du inte är ensam.
Citera
2010-12-28, 03:27
Bannlyst
Har ingen erfarenhet av just hästtjejer men de kan väl knappast vara så farliga som en del här påstår.
Citera
2010-12-28, 03:34
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Jag knullar också gärna hästtjejer men jag knullar gärna också ballettjejer, hundtjejer, brasilianskor... typ alla tjejer. Men det hör inte hit

Det går inte resonera med en hästtjej.... det är som att resonera med Jimmy Åkesson och ökad invandring.

(Sen till alla idioter som ska skriva i tråden, NEJ ALLA hästtjejer är inte lika givetvis)
Bara nästan alla i allafall...

Självklart lekte jag lite med språket i din överskrift, fuck hästtjejer, men det är ju inte så lätt att fatta.

Bäste mister Most-PUSSYWHIPPED-on-flashback, försök att berätta för henne vart skåpet skall stå, eller har du inte tillräckligt med vokabulär för det?

Dina idiotiska svar tyder på att du antingen är en fullblodsidiot? eller ett troll? och i sistnämnda fall är du ju förstås båda

GO FUCK YOUR SELF! GO FUCK YOUR OWN PATHETIC SELF REAL DEEP N REAL HARD!
Citera
2010-12-28, 04:10
Medlem
blobben!!!s avatar
Jag trodde att detta var allmänbildning?
Citera
2010-12-28, 12:26
Medlem
Ingetinternets avatar
haha hästtjejer är ju lite underliga.
Way back på högstadietiden var min polare intresserad av en hästtjej så han ringde henne och berättade. Hon ville ha lite tid för att tänka igenom allt. Måndagen därpå fick han ett långt brev där det stod att hon visserligen gillade honom men att det fanns en "kille" i hennes liv redan, en häst
Citera
2010-12-28, 12:27
Medlem
Recycles avatar
Dom luktar hästbaaeejs
Citera
2010-12-28, 12:42
Bannlyst
Fuck hästtjejer? Du vill alltså knulla hästtjejer?
Citera
2010-12-28, 17:41
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!
haha, jag har inte stött på dessa varelser under någon dejt ännu men en polare som har dejtat en lr två såna har högljutt låtit omvärlden veta av hans missnöje med detta folkslag
verkar ju vara ett rent helvete
Citera
2010-12-28, 17:49
Medlem
Ireqoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenStCroix
Fuck hästtjejer? Du vill alltså knulla hästtjejer?

Oh herregud vad rolig du var... Bra att du fick Godkänt i betyg i Engelska -A! Lämna nu FB det är 18 års gräns här...

Själv har jag varit ihop med både Kattgalna, djurgalna och hästgalna tjejer. Det värsta är nog fan hästgalna tjejer! Så jag förstår dig TS. Dock har ingen av dom ridit eller ägt en häst under förhållandet så jag klarade mig undan det. Men så fort de såg en häst eller någon pratade om en så blev dom som spralliga små 10 åringar

Läskigt, lite gulligt, och skrämmande...
Citera
2010-12-28, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Självklart lekte jag lite med språket i din överskrift, fuck hästtjejer, men det är ju inte så lätt att fatta.

Bäste mister Most-PUSSYWHIPPED-on-flashback, försök att berätta för henne vart skåpet skall stå, eller har du inte tillräckligt med vokabulär för det?

Dina idiotiska svar tyder på att du antingen är en fullblodsidiot? eller ett troll? och i sistnämnda fall är du ju förstås båda

GO FUCK YOUR SELF! GO FUCK YOUR OWN PATHETIC SELF REAL DEEP N REAL HARD!

Haha behöver ju inte börja böla över mitt svar nu va... Men jag måste ge dig +1 för: "Bäste mister Most-PUSSYWHIPPED-on-flashback"

Dom flesta här fattar nog att jag bara blåser av lite och tar tråden för vad den är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in