2010-12-28, 00:31
Medlem
ELioTs avatar
hästtjejer
Citera
2010-12-28, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Själv gillar jag hästtjejer , dom har tight rumpa .

haha ärligt talat stämmer de du säger ^^ Och jag håller me

Edit: Blattetjejer go fuck yourself! De må ha fin kropp och vissa kan se bra ut om de sköter om sig.. Men skulle aldrig röra en sån alibaba själv asså.. om du nu syftar på balkan tjejer.

En balkanbrud som inte talar svenska ordentligt, luktar vitlök och/eller har en fucking Jihad attityd är allmänt avtändande.. Är inte rädd för deras jävla släktingar.. Men dom är allmänt total rubbade på alla sätt o vis..

Däremot en balkanbrud med schysst släkt, schysst attityd, schysst hygien, schysst utseende, pratar svenska (om i Sverige) som en svensk, är intelligent, är inte känslo-kall, har respekt = Ja tack!
Senast redigerad av g-ounze 2010-12-28 kl. 00:41.
Citera
2010-12-28, 00:55
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g-ounze
haha ärligt talat stämmer de du säger ^^ Och jag håller me

Edit: Blattetjejer go fuck yourself! De må ha fin kropp och vissa kan se bra ut om de sköter om sig.. Men skulle aldrig röra en sån alibaba själv asså.. om du nu syftar på balkan tjejer.

En balkanbrud som inte talar svenska ordentligt, luktar vitlök och/eller har en fucking Jihad attityd är allmänt avtändande.. Är inte rädd för deras jävla släktingar.. Men dom är allmänt total rubbade på alla sätt o vis..

Däremot en balkanbrud med schysst släkt, schysst attityd, schysst hygien, schysst utseende, pratar svenska (om i Sverige) som en svensk, är intelligent, är inte känslo-kall, har respekt = Ja tack!

^
Mao, jag knullar allt som rör sig?

Nej allt hästtjejer är inte likadana och hur svårt är det som kille att säga ifrån?

Testa den här meningen.

"Älskling, jag följer gärna med dig till stallet och hjälper till med kvällsfodringen, så kan vi ha sex i höt, på vinden sen. Men jag kommer dock inte köpa dig en ny sadel, eller sko din häst, då jag måste betala hyra och annat roligt."

Så jävla svårt är det väl inte..
Citera
2010-12-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
^
Mao, jag knullar allt som rör sig?

Nej allt hästtjejer är inte likadana och hur svårt är det som kille att säga ifrån?

Testa den här meningen.

"Älskling, jag följer gärna med dig till stallet och hjälper till med kvällsfodringen, så kan vi ha sex i höt, på vinden sen. Men jag kommer dock inte köpa dig en ny sadel, eller sko din häst, då jag måste betala hyra och annat roligt."

Så jävla svårt är det väl inte..

Haha där håller jag faktiskt med dig från den första till sista bokstaven i citatet =)

Visst kan man knulla balkan tjejer, men jag menade "som tjej i helhet". Är gärna me på att knulla en balkan tjej som en hora när chansen inträffar Men de stannar där också
Citera
2010-12-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Ett råd till alla killar som inte redan trampat på minan. Dejta aldrig en tjej som nämner häst den första veckan.

En hästtjej överreklamerar alltid sig själv. Hon får dig att tro att du just vunnit en Ferrari när du i själva verket fått en begagnad Opel med många mil som kräver alldeles för mycket underhåll.
Och hästen är givetvis er häst när det är dags för mat, täcke, skor osv. Givetvis ska du dessutom ställa upp och ta hand om er häst..... osv osv

Ni på FB som har hästtjej snälla dela med er så jag kan åtminstone känna att jag inte är ensam i helvetet

Fuck hästtjejer!

Haha, träffat en tjej som varit lite för på om sin häst?
Ärligt talat så var jag tillsammans med en "hästtjej" i nästan ett år, hon ställde aldrig några krav kring hästen på mig, hon frågade om jag ville följa med ut till stallet och ville jag hellre sitta hemma, pilla navelludd och kolla på Simpsons så fick jag göra det, vi var visserligen inte sambos men ändock.
Den bästa jag haft i sängen? Självklart var det hon
Citera
2010-12-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EkoTerrorist
Haha, träffat en tjej som varit lite för på om sin häst?
Ärligt talat så var jag tillsammans med en "hästtjej" i nästan ett år, hon ställde aldrig några krav kring hästen på mig, hon frågade om jag ville följa med ut till stallet och ville jag hellre sitta hemma, pilla navelludd och kolla på Simpsons så fick jag göra det, vi var visserligen inte sambos men ändock.
Den bästa jag haft i sängen? Självklart var det hon

Hon nöjde sig väll me att rida + att hon va grym på de?
Citera
2010-12-28, 01:31
Medlem
Trodde ämnet handlade om att ligga med hästtjejer och våra erfarenheter därav. En sak som kan sägas om hästtjejer är att de verkligen vet hur man rider en kille (i min erfarenhet då). Hålla på med hästar sätter muskler i alldeles rätt ställen.

Vore kul att vända på rollerna lite. Tvingar ner henne på alla fyra, sätter på en grimma med bitgag och tyglar på, lösa hästöron och en buttplugg med hästsvans i 2an. Sedan sätter man på sig en cowboyhatt och "rider in" sin lilla häst
Citera
2010-12-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g-ounze
Hon nöjde sig väll me att rida + att hon va grym på de?

Precis
Citera
2010-12-28, 01:47
Medlem
Twatssons avatar
Bruden ville börja rida igen (hon är 20 nu, var 13 när hon slutade). Satte ner foten direkt, börjar du rida så kan du glömma mig. Hon frågade varför, och jag förklarade följande.

1. Det luktar sin i i helsikes illa.
2. Kostar sjukt mycket pengar.
3. Jävligt tidskrävande, vi har redan lite tid tillsammans.
4. Man får så jävla stor röv, först en massa muskler sen tar dom uppehåll från ridandet och röven blir slapp.
5. Jag hatar hästar.

Hon förstod mig och köpte ett gymkort.
Citera
2010-12-28, 01:58
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Bruden ville börja rida igen (hon är 20 nu, var 13 när hon slutade). Satte ner foten direkt, börjar du rida så kan du glömma mig. Hon frågade varför, och jag förklarade följande.

1. Det luktar sin i i helsikes illa.
2. Kostar sjukt mycket pengar.
3. Jävligt tidskrävande, vi har redan lite tid tillsammans.
4. Man får så jävla stor röv, först en massa muskler sen tar dom uppehåll från ridandet och röven blir slapp.
5. Jag hatar hästar.

Hon förstod mig och köpte ett gymkort.
1. Hon duschar ju när hon kommer hem från stallet?
2. Ja, det är dyrt. Ca 3000 per termin på ridskola, men om det är något hon vill göra och hon betalar, så varför inte?
3. Men hon syftade väl ändå på att börja rida på ridskola? Inte att köpa en egen häst?
En lektion i veckan är ju inte hela världen, att åka dit, rida och åka hem tar max två-tre timmar, beroende på hur nära ridskolan man bor.
4. En ridlektion i veckan ger en knappast mycket muskler. Jag red en gång i veckan i sex år, hade inte stor rumpa alls.
5. Precis som Kewin, 12 år också gör. Ni kan ju bli kompisar!

Barnsligt att ge sin flickvän ultimatum sådär, tycker jag.
Citera
2010-12-28, 02:18
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
1. Hon duschar ju när hon kommer hem från stallet?
2. Ja, det är dyrt. Ca 3000 per termin på ridskola, men om det är något hon vill göra och hon betalar, så varför inte?
3. Men hon syftade väl ändå på att börja rida på ridskola? Inte att köpa en egen häst?
En lektion i veckan är ju inte hela världen, att åka dit, rida och åka hem tar max två-tre timmar, beroende på hur nära ridskolan man bor.
4. En ridlektion i veckan ger en knappast mycket muskler. Jag red en gång i veckan i sex år, hade inte stor rumpa alls.
5. Precis som Kewin, 12 år också gör. Ni kan ju bli kompisar!

Barnsligt att ge sin flickvän ultimatum sådär, tycker jag.

1. En dusch räcker inte för att få bort hästlukt, polarns storesyrra tävlar och hon luktar konstant.
2. Ridskola? Hon kunde få "låna" en häst om hon betalade stallplats vilket kostade ungefär 5-6000kr per år exkl. Foder, och allt möjligt tillbehör.
3. Vi träffas 2-3 gånger i veckan, vanligtvis två. Dom andra dagarna är vi upptagna med jobb/studier. Tiden räcker inte till.
4. Grattis?
5. Fattar inte ens.

Bättre att ställa ett ultimatum än att jag får lida ut i 1 år till för att det sedan ska ta slut.
När ni tjejer tycker killar ställer för mycket krav får ni sluta tänka så kortsiktigt, killar ställer krav för att orka stå ut med er. Tyvärr men sant, det är för eran egen skull.
Citera
2010-12-28, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
1. En dusch räcker inte för att få bort hästlukt, polarns storesyrra tävlar och hon luktar konstant.
2. Ridskola? Hon kunde få "låna" en häst om hon betalade stallplats vilket kostade ungefär 5-6000kr per år exkl. Foder, och allt möjligt tillbehör.
3. Vi träffas 2-3 gånger i veckan, vanligtvis två. Dom andra dagarna är vi upptagna med jobb/studier. Tiden räcker inte till.
4. Grattis?
5. Fattar inte ens.

Bättre att ställa ett ultimatum än att jag får lida ut i 1 år till för att det sedan ska ta slut.
När ni tjejer tycker killar ställer för mycket krav får ni sluta tänka så kortsiktigt, killar ställer krav för att orka stå ut med er. Tyvärr men sant, det är för eran egen skull.

Klaga inte på stor röv ditt WT/bög.. Thats how its supposed to be! Inte fan vill du ha en brud me plattröv :s thats nasty!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in