2006-03-15, 15:54
Medlem
Frontsoldats avatar
Svenska porrskådisen Linda Lust, vad fan hände med henne egentligen?
Citera
2006-03-15, 15:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Är hemmapappa nere i Europa, hans fru har jobb inom EU eller FN eller nåt.

Var det Luxemburg, eller Monaco?

Tror det var Bryssel....eller kanske var det Strausbourg. Jag tror hon jobbar som översättare/tolk inom EU.
Citera
2006-03-15, 16:26
Medlem
StefanHeterJags avatar
Mods-triologin..

Kenta har ju dragit vidare till de sällare ölmarkerna och sitter väl och hejar på bajen däruppifrån. Kentas son heter Patrik, han gick i samma klass som jag i lågstadiet. Fick höra att han jobbade som säljare, typ kontorsmaterial, pennor osv. Men det var säkert 10-15 år sen.. Flyttade från vibblabyvägen i jakan till nåt villaområde. Doddo har jag ingen koll på, men hans farsa (Aapo?)har jag sett lite då och då på stan, det var bland annat han som skrev musik/text som plattorna Kenta spelade in (var väl fler inblandade tror jag) och till filmen.

Det kan vara så att jag även finns med i nån av filmerna, men har inte tittat igenom dessa. Dom filmade oss när vi gick i 1:an eller 2:an på skolgården. Upplägget var att Patrik kom springandes över skolgården för att det ringde in och så stod jag och ett par andra av hans kompisar och bytte kändiskort med varandra.. Det kanske aldrig kom med i filmen...

Skulle vara kul att träffa dom igen. Har ju en miljard roliga minnen från gården..

Deras hund Baloo var en grymt skön hund iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Någon som har en aning om vad som hände med ungarna i Mods-trilogin? Jag tänker då kanske främst på Kentas son Janne, som i den sista delen fick agera framtidshopp i en i övrigt ganska dyster dokumentärserie. Modsungarna måste ju i dag vara i 35-årsåldern, så det vore kul att höra om någon vet hur det har gått för dem.
Citera
2006-03-16, 13:38
Medlem
xanthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79

Elin från Big brother som jag tror bodde i Luleå..

big brother elin jobbar på ett LSU ungdomshem numera...
Citera
2006-03-16, 18:18
Medlem
Vad sysslar Emma-Maria "onani kojan" Carlsson från BB 2002 med nuförtiden
Har hon återhämtat sig efter sina problem eller är hon helt nere i skiten nu?
Citera
2006-03-17, 13:06
Medlem
Rex Roths avatar
Barbapappa lever!

Citat:
Ursprungligen postat av Zeromatic
Barbapappa finns inte! Han var bara påhittad!

Klat han finns! Ja har honnom på viddeå!
Citera
2006-03-17, 13:22
Medlem
Bardapappa

Klart att Bardapappa lever han skall ju vara med i melodifestivalen på TV i morgon.

Tommy T
Citera
2006-03-18, 16:00
Medlem
Bråkmakarns avatar
Vad hände med Adams (Göran Gillinger) medskådespelare från 30 november, Lasse och Hasse?

Peter L. Abrahamsson var ju nära att bli skjuten för några år sedan, men den andra spinkiga killen då?
Citera
2006-03-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Har en gammal OKEJ-tidning där dom är med

De bodde granne med en kompis i Västerås under den där kvarten 1989 när de var som mest poppis. Den tvålfagre vet jag inte var han tog vägen men den andre har jobbat som producent vet jag.
Citera
2006-03-19, 15:18
Medlem
Y3.s avatar
Stegade förbi allas våran Johannes Brost vid Odenplan igår. Överförfriskad och aningen nerkyld satt han på en bänk med en pava. Han var också snabb att påpeka att han faktiskt medverkat i Rederiet. Skön prick.
Citera
2006-03-19, 17:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.
Stegade förbi allas våran Johannes Brost vid Odenplan igår. Överförfriskad och aningen nerkyld satt han på en bänk med en pava. Han var också snabb att påpeka att han faktiskt medverkat i Rederiet. Skön prick.

Har han inga jobb längre?
Citera
2006-03-19, 18:56
Medlem
koffeinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y3.

Blev du erbjuden en sup då (det hade varit så där helylle folkligt att göra)? Hade han flaskan i en brun papperspåse ala smygalkis eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in