2007-09-10, 00:06
Medlem
JEzuss avatar
Sjukt jobbig att lyssna på i Gangster som förövrigt är sveriges kanske sämsta film?!

Har även en roll i stockholm boogie.

Ruggigt tajt dock men som sagt så är det inte alla hästar i stallet..

mvh
Citera
2007-09-10, 00:24
Bannlyst
Ja det var trevligt att hon visade rumpan i Gangster.
Jag tyckte att filmen var helt okej, lite kul emd en svensk gangsterfilm.

Jag träffade henne för några år sedan när hon presenterade Fröken Sverige, det var tradition då att förra årets Fröken Sverige var värdinna/presentatör för turnéen där dom letade efter den nya Fröken Sverige.

Hon var helt okej, kan säkert stämma att hon kan vara jobbig i det privata livet, men hon såg trevlig ut att titta på.
Citera
2007-09-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Det där känns som att det skulle kunna vara uppgjort så att mercedes får lite reklam. Carola gör väll så på dom bilarna hon har, hon parkerar fel medvetet så att tidningarna ska skriva om det...Höll inte Fröken Hansson på att dejta BB-Peter ett tag? eller var det Jessica Olers?

Ja, det är vanligare än vad man vill tro att sponsrade bilar används på sätt som blir uppmärksammade i media. Jag tror inte att det är aktuellt i just det här fallet, men jag kan bekräfta att det har felparkerats en antal lyxbilar i huvudstaden i syfte att knyta bilmärkena till kända personer.
Citera
2007-09-10, 10:22
Medlem
erikbes avatar
http://uk.youtube.com/watch?v=zTDH3rJ7yqI

Tidigare i tråden undrade jag vad killen från småstjärnorna som härmade Svenne Rubin tog vägen. Han har nu kontaktat mig och jag frågade vad han sysslat med. Fick följande svar

Citat:
Jag går sista året på en friskola i ****** samhällsprogrammet med internationell inriktning.

Ja vad ska man säga mer, jag höll på med underhållning i ca: 4 år. Från lite lokal stand up till större konserter med och utan Sven Rubin.

Inte omöjligt att jag ska läsa till skådespelare längre fram, men inget som är säkert än.
Citera
2007-09-10, 11:21
Medlem
Fula Gubbens avatar
På tal om Jessica Olers, vad gör hon idag? Mycket snygg tjej med star quality, synd att hon inte syns mer.
Citera
2007-09-10, 11:28
Medlem
SweetJesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Har hört två kompisar säga att dom stött på den svarta bystiga tjejen som var med i "Klassliv" på Bullen. Någon som vet vad hon heter och vad hon gör idag?

http://uk.youtube.com/watch?v=tViAnNLZRP8#GU5U2spHI_4

Hon var insyltad i ngn frikyrka för tio år sedan.
Citera
2007-09-10, 17:48
Medlem
Watchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
På tal om Jessica Olers, vad gör hon idag? Mycket snygg tjej med star quality, synd att hon inte syns mer.

Jobb är jag inte uppdaterad på, sist jag vet (ca 3år sedan) är att hon hade ett 8-5 jobb i Nacka med ngt administrativt/ekonomiassistent eller liknande..

Privat så har hon varit tillsammans med VD:n på Glocalnet - Tiveus http://www.glocalnet.se/og/press/bildbank.jsp .. Tog dock slut i våras/somras vad jag hört..
Citera
2007-09-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Men iallfall, Malou Hansson var med i den, har sökt efter en tråd men inte hittat nån. Vad finns det för skvaller om denna Skönhet? Hon visar stjärten i Gangster, har vi kanske nån FB:are som har sett/rört den live? Verkar även vara lite bitchig, men det tycker jag man kan få vara med den stjärten...

Hon är inte det minsta bitchig utan väldigt trevlig, i alla fall de gånger jag har träffat henne.
Citera
2007-09-11, 21:06
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justasone
Hon är inte det minsta bitchig utan väldigt trevlig, i alla fall de gånger jag har träffat henne.

sedär, både trevlig och en röv att dö för...kan det bli bättre?
Citera
2007-09-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

Insiktsfulle man, du måste skoja...?

Snyggt e kjoltyget men vad fan menar du med "star quality"? I vems värld? Zlatan e bonnig och har star quality, men vi har t om gränser på anarkistiska forum...

Tycker du "vad hon gör idag" är spännande eller relevant. Det har du redan förstått.

Käre husgud, tänk om - god dammit... /J:
Citera
2007-09-12, 11:42
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyJ
Insiktsfulle man, du måste skoja...?

Snyggt e kjoltyget men vad fan menar du med "star quality"? I vems värld? Zlatan e bonnig och har star quality, men vi har t om gränser på anarkistiska forum...

Tycker du "vad hon gör idag" är spännande eller relevant. Det har du redan förstått.

Käre husgud, tänk om - god dammit... /J:

Zlatan har ingen särskid star quality, dessutom är han inte bonnig.

Jessica Olérs kunde ha blivit en ny Lena Olin
Citera
2007-09-12, 19:38
Medlem
Hennes far gick och dog i våras varjefall.
Hårt liv till sjöss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in