2007-09-20, 08:14
Medlem
tall_marcuss avatar
Vem var det som blev så sur över att Magnus Uggla inte nämde alt. nämde i låten "Jag mår illa" att han/hon skrev och spelade in en låt som svar på dom påhopp som dom omnämda/ej omnämda blev sura över?
Citera
2007-09-22, 00:15
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Vem var det som blev så sur över att Magnus Uggla inte nämde alt. nämde i låten "Jag mår illa" att han/hon skrev och spelade in en låt som svar på dom påhopp som dom omnämda/ej omnämda blev sura över?

Känns som om du kommit fel med din fråga eftersom tråden handlar om bortglömda kändisar. Du verkar t o m ha glömt "din" kändis namn. Här frågar vi vad som hänt med kändis X och förhoppningsvis kan någon besvara vad som hänt med kändis Y osv.
Citera
2007-09-22, 23:22
Medlem
Enrödtråds avatar
Vad hände med kändis X?

Citat:
Ursprungligen postat av cosh
Känns som om du kommit fel med din fråga eftersom tråden handlar om bortglömda kändisar. Du verkar t o m ha glömt "din" kändis namn. Här frågar vi vad som hänt med kändis X och förhoppningsvis kan någon besvara vad som hänt med kändis Y osv.

Berätta gärna om du vet vad som hände kändis X (och även kändis Y) vore kul att veta.
Citera
2007-09-23, 17:58
Medlem
Miljonären.s avatar
Hans Crispin

Var på Rivierans Guldgossar igår. Vem tror ni jag såg i toakön? Självaste Angne alias Hans Crispin. Han såg full, sliten och överviktigt ut. Pratade med sig själv gjorde han också. Va fasen gör han nu för tiden? Minns att han var programledare för Gladiatorerna nån gång på 90-talet med Agneta Sjödin. men sen vart det tyst om honom....
Citera
2007-09-23, 21:41
Medlem
Isnatts avatar
David Boati (Lill-Erik i Bert) jobbar på svts nyhetsprogram.
Citera
2007-09-23, 22:33
Medlem
Per Sinding Larsen?

Det är möjligt att jag missat det men har det inte varit tyst om honom länge nu? Jobbar kanske med nån ny program ide?
Citera
2007-09-24, 08:47
Medlem
JoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Var på Rivierans Guldgossar igår. Vem tror ni jag såg i toakön? Självaste Angne alias Hans Crispin. Han såg full, sliten och överviktigt ut. Pratade med sig själv gjorde han också. Va fasen gör han nu för tiden? Minns att han var programledare för Gladiatorerna nån gång på 90-talet med Agneta Sjödin. men sen vart det tyst om honom....
Nuförtiden har han ett företag i mediebranschen, kopierar band, DVD, hyr ut utrustning, etc. Jag har pratat med honom ett par gånger i telefon det går alltid i 110 när han pratar. Så många ord, så lite tid.
Citera
2007-09-25, 20:02
Medlem
Kerstin Hallert?

Kerstin Hallert, besk TV-krönikör på SvD och Aftonbladet fick kicken efter att på journalistisk sedvanligt vis ha fabricerat nyheter (recenserat nåt innan det visats!).

Antagligen pancho idag, men så snackig hon va så måste hon väl ha svår abstinens.
Citera
2007-09-26, 04:50
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Antagligen pancho idag, men så snackig hon va så måste hon väl ha svår abstinens.
Född 1938, så arbetade över 65. Bor tydligen i Paris numera (enligt Eniro).
Edit: En av mina gamla favorit-skribenter. Skrev med mycket hjärna eleganta elakheter om dåliga program. Idag finns det väl ingen vettig TV-kritik värd namnet, och knappt några bra krönikörer.
Citera
2007-09-26, 07:38
Medlem
tall_marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosh

Jo, jag kände också att det inte var riktigt rätt ställe att posta frågan på men jag hittade inget bättre.
Citera
2007-09-26, 10:20
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrödtråd
Berätta gärna om du vet vad som hände kändis X (och även kändis Y) vore kul att veta.
De verkar ha haft fullt upp med att medverka i ett spel.
Citera
2007-09-29, 18:41
Bannlyst
Vem tänker jag på?

Tänker på en manlig person, har vissa likheter med Mathias Lühr (http://content.expressen.se/blog/55/...ges/byline.jpg) och när jag ser honom framför mig så ser jag likson en panel i ett tv-program alternativt en person som blir intervjuad.
Något rödhårig, stora framtänder och läspar har jag för mig också.

Är så surt att man inte kommer på det, det är inte jättelänge sedan han var aktuell i TV, max ett, två eller tre år sedan.

Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in