Helt korrekt! Så hette den...Cyber va något min hjärna spökat ihop.
Nu får vi se om någon vet något idag då?
Citat:
Ursprungligen postat av Siljesmöör
Jag kommer osökt att tänka på tidningen Tekno Cyberworld ifrån den gamla och goda tiden. Den som vill gräva vidare kan nog räkna med att det är Tekno som var tidningen ifråga, eller hur?
Har hört två kompisar säga att dom stött på den svarta bystiga tjejen som var med i "Klassliv" på Bullen. Någon som vet vad hon heter och vad hon gör idag?
Har hört två kompisar säga att dom stött på den svarta bystiga tjejen som var med i "Klassliv" på Bullen. Någon som vet vad hon heter och vad hon gör idag?
Med stött på menar jag givetvis att dom sett henne, inte STÖTT på henne. En utav dem såg henne i nån skidort. Helt fel miljö för en jätteneger måste jag säga
Såg den svenska versionen av Gudfadern imorse, Gangster. En riktigt kalkonrulle där bl.a den gamla brottaren Frank Andersson spelar en livvakt. Men iallfall, Malou Hansson var med i den, har sökt efter en tråd men inte hittat nån. Vad finns det för skvaller om denna Skönhet? Hon visar stjärten i Gangster, har vi kanske nån FB:are som har sett/rört den live? Verkar även vara lite bitchig, men det tycker jag man kan få vara med den stjärten...
Det där känns som att det skulle kunna vara uppgjort så att mercedes får lite reklam. Carola gör väll så på dom bilarna hon har, hon parkerar fel medvetet så att tidningarna ska skriva om det...Höll inte Fröken Hansson på att dejta BB-Peter ett tag? eller var det Jessica Olers?
Det där känns som att det skulle kunna vara uppgjort så att mercedes får lite reklam. Carola gör väll så på dom bilarna hon har, hon parkerar fel medvetet så att tidningarna ska skriva om det...Höll inte Fröken Hansson på att dejta BB-Peter ett tag? eller var det Jessica Olers?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!