2010-12-20, 17:14
Citat:
Precis. Antingen sätter du på vinterdäck och kör i laglig hastighet, eller så lägger du dig åt sidan så att jag kan köra om. Om det nu är jobbigt att jag ligger i röven på dig, d.v.s. Jag hatar medelålders kvinnor (som det är i nio fall av tio) som inte förstår att det ligger tio bilar bakom henne och OCKSÅ tvingas köra i 50 på 90-väg bara för att hon inte borde ha körkort och tycker att laglig hastighet är alldeles för fort. Detta på en väg där det f.ö bara finns två bitar där det går att köra om på, resten är kurvor eller backar. Tror ni att detta rör henne ryggen? Tror ni att det faktum att det ligger bilar bakom och tutar och blinkar får henne att förstå att hon är en jävla kossa som är i vägen? Tror ni att hon svänger in på rastplatsen och släpper förbi alla normala människor som har körkort?
Ursprungligen postat av Sightness
En markering att foraren framfor kor som en karring. Gasa! 

Jävla fitta alltså. Kvinnor ska inte ha bil. Dom borde behöva köra upp varje, jävla, år efter att dom blir 35.
Citat:
I vilka situationer är det accepterat att vara i vägen och förstöra för folk som faktiskt KAN köra bil i Sverige på vintern? Ställer du dig och blockar hela rulltrappan vid rusningstrafik också för att du tycker det är läskigt att gå i trappor? Lösningen är att du LÄR DIG GÅ I TRAPPOR SOM ALLA ANDRA SOM ÄR ÖVER FEM, eller att du INTE åker tunnelbana på morgonen. Att använda sin egen inkompetens som ursäkt för att medvetet sabba för normala människor är INTE okej. Fattar du?
Ursprungligen postat av Schizoiden
Håll avständet eller kör om, ska det vara så svårt. I vilka andra situationer är det ok att riskera människors liv och hälsa för att man är stressad?
OBSERVERA att jag aldrig någonsin ligger nära folk som faktiskt kör i laglig/lämplig hastighet. Däremot när medelålders kvinnor ligger i HALVA hastigheten på en uppkörd väg där vägunderlaget är BRA. Äckliga fittor alltså. Är det så att man inte borde ha körkort och inte kan hantera en bil på vintern kan man åtminstone ha vett att köra ut till kanten och släppa förbi de normalbegåvade människor som ligger bakom och faktiskt använder bilen för att dom är på väg någonstans, någonstans där dom nu är försenade för att Birgitta, 45, inte borde ha körkort men tycker att hennes oförmåga att köra bil ska vara något som tio-tjugo andra människor också ska ta del av.
Senast redigerad av Davey 2010-12-20 kl. 17:19.
Senast redigerad av Davey 2010-12-20 kl. 17:19.