• 1
  • 2
2004-07-24, 03:50
Medlem
herr psykfalls avatar
Du måste skjuta dig själv eller person X. Vad gör du?
Citera
2004-07-24, 03:52
Medlem
herr psykfalls avatar
Mig själv
Citera
2004-07-24, 07:08
Medlem
a4swes avatar
Jag skulle skjuta den andra individen, nästan vem det än var.
Det enda lilla undantaget skulle vara min flickvänn....och Andy Kaufman, nej föresten, inte Andy, Bara min flickvänn.

Mor, far, vänner, släkt, kungen, Andy Kaufman, ja vem som helst utom mig själv (undantaget: flickvännen), jag vill leva.
Citera
2004-07-24, 07:15
Medlem
TheMPGs avatar
Skulle tveklöst skjuta den andra, det är sällan trevligt att döda någon, men måste man så måste man.

Enda undantaget är min egen avkomma, skulle sätta mina barn i första hand
Citera
2004-07-24, 14:02
Medlem
Daniel Ahlms avatar
Jag skulle skjuta den andre. De enda jag tror att jag *verkligen* skulle ha beslutsånget att skjuta skulle vara mina syskon.
Citera
2004-07-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMPG
Skulle tveklöst skjuta den andra, det är sällan trevligt att döda någon, men måste man så måste man.

Enda undantaget är min egen avkomma, skulle sätta mina barn i första hand

har du dödat många i ditt liv eller?
Citera
2004-07-24, 14:38
Bannlyst
Jag skjuter sönder fönstret och sedan skriker vi båda tills någon hör oss, sedan slår jag sönder högtalaren med pistolen. Efter att mördaren kommer in för att säga åt mig att jag inte fick göra så, våldtar vi honom med pistolen sedan låser vi dörren efter oss och åker och köper en pizza som vi äter.
Citera
2004-07-24, 15:06
Medlem
knakelibangs avatar
jag missförtod frågan och trodde jag skulle skjuta han som höll mig inlåst eller mig själv.. alltså då får ju jag svälta ihjäl men jag dödadar iaf han som låste in mig.. isåfall skulle jag heldre skjuta mig själv och slippa lida.

men eftersom det inte var frågan så

Jag skulle nog skjuta mig själv. Jag får lätt ångest. Mord skulle jag nog bara klara av om jag fick sitta inlåst med hitler, lasermannen eller diverese avskum..
Citera
2004-07-24, 18:34
Medlem
herr psykfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lash0
Jag skjuter sönder fönstret och sedan skriker vi båda tills någon hör oss, sedan slår jag sönder högtalaren med pistolen. Efter att mördaren kommer in för att säga åt mig att jag inte fick göra så, våldtar vi honom med pistolen sedan låser vi dörren efter oss och åker och köper en pizza som vi äter.

Ja du.. Jag skulle skjuta mig själv iaf

Desseutom så var det skottsäkert glas i fönstret.. det skrev jag inte
Citera
2004-07-24, 18:37
Medlem
flowss avatar
Mig själv, oavsett.

Jag vet inte hans historia men jag vet min.
Citera
2004-07-24, 18:37
Medlem
Jag skulle sjuta honom
Citera
2004-07-24, 18:48
Medlem
Asmodeuss avatar
Jag skulle skjuta den andre.
Citera
  • 1
  • 2