Jag jobbade på nån träindustri, detta är antagligen skolrelaterat (Går Hantverksprogrammet). Allt var total katastrof; vi hade någon slags Konferens medans hela jävla byggnaden höll på att rasa ihop, eftersom vi hängt en jävlig tung kristall-lampa (eller vafan det heter) i taket, ingen verkade bry sig om det... Nåväl, glömde bort det och drömmen gick vidare.
Nu höll jag på att klyva och kapa ved, plötsligt ropar någon "RING AMBULANS NÅGON!", en arbetare hade ramlat och skadat sig allvarligt på något lager..
Nästa del är svår att beskriva. Jag liksom stod vid öppningen till lagret, men vågade inte gå in.. Några av mina medarbetare gick in och bar ut han på bår.
Jag stod lite ivägen vid öppningen till lagret, så dom stöter ihop med mig.
Nästa som hände var jävligt obehagligt i drömmen, den skadade mannen på båret var en avlång brun-svart köttbit i människoform, täckt i plastfolie, hela han var ungefär hälften så tunn som en normalstor människa, som om han hade legat på rygg och blivit tillplattad från någon ovanifrån.
Drömmar av det här stuket är inte helt ovanliga för mig.
Mina mardrömmar består i stort sätt alltid av:
- Okända personer som råkar ut för allvarliga olyckor (dör alltid).
- Okända personer som tar självmord.
- Något kaos med flervånig byggnad.
När olyckor eller självmord inträffar så står jag alltid vid sidan, ser i stort sätt aldrig själva händelsen heller. Jag får däremot ofta se vad som blir efter, precis som i drömmen jag beskrev ovan.