Jag drömde inatt att jag och min kompis, samt en rysk snubbe som hette Dimitri var ute och åkte snowboard. Vi befann oss vid en liten backe där det fanns en slags sluttande träramp med ett räcke på ena sidan som vi åkte nedför. När det var Dimitris tur att åka ner för backen skulle han försöka sig på något avancerat trick men vurpar i stället, snurrar några varv i luften och landar sedan oskadd i snön.
Min kompis tittar konfunderad mot Dimitri och frågar mig sedan: "Är det verkligen Dimitri han heter?" Vi står tysta en stund och funderar på detta, och efter ett tag talar min kompis igen. "Äh, det finns bara ett sätt att ta reda på det!" Han pekar sedan uppåt mot backen, och samtidigt som Aviicis låt 'Wake me upp' börjar spelas ser jag Adolf Hitler komma åkandes på sin bräda i en jävla hastighet.
Hitler närmar sig snabbt trärampen och väl framme drar han världens hopp och railar sedan ner för träräcket. Jag och min kompis som båda är mycket imponerade över Adolfs färdigheter kan nu konstatera att ja, det är Dimitri som ryssen heter.
När jag vaknade fattade jag inte ett skit och började genast asgarva.