2013-08-13, 19:13
Medlem
En obehaglig dröm att jag körde på en man med min bil
Senast redigerad av mangne 2013-08-13 kl. 19:15.
Citera
2013-08-15, 12:10
Medlem
Drömde häromnatten att jag var i Thailand, gick in på en affär vid stranden och köpte ett kit med en drake (en sådan man flyger med snöre och handtag osv.) och två-tre dosor svenskt snus.
Citera
2013-08-15, 14:36
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Haha drömde att jag stal en jeep som stod på en parkering och körde runt på en snöig gata och försökte få sladd, men det var omöjligt. Sen åkte jag tillbaka med jeepen och då stod det en medelålders kvinna där med sina två barn och väntade. Jag trodde hon skulle bli förbannad för att jag stulit hennes bil men hon blev tvärtom jätteglad att någon hade provkört den. Hon vågade inte själv

Sen drömde jag om ett badhus där en väldigt kort och klen man drunknade när han skulle dyka efter ringar. Min uppgift var att resa bakåt i tiden och rädda honom, vilket jag också lyckades med
Citera
2013-08-15, 14:39
Medlem
Torgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Haha drömde att jag stal en jeep som stod på en parkering och körde runt på en snöig gata och försökte få sladd, men det var omöjligt. Sen åkte jag tillbaka med jeepen och då stod det en medelålders kvinna där med sina två barn och väntade. Jag trodde hon skulle bli förbannad för att jag stulit hennes bil men hon blev tvärtom jätteglad att någon hade provkört den. Hon vågade inte själv

Sen drömde jag om ett badhus där en väldigt kort och klen man drunknade när han skulle dyka efter ringar. Min uppgift var att resa bakåt i tiden och rädda honom, vilket jag också lyckades med
Haha!

Jag drömde att ytterdörrens lås inte fungerade så det kom in massa folk till mig hela tiden.
Citera
2013-08-23, 11:11
Medlem
messiasibids avatar
Inatt drömde att jag låg på en skateboard efter familjens bil på motorvägen men vid brant nedförsbacke börja det bli jobbigt så bad pappa att öppna dörren så jag kunde hoppa in i bilen. No. Problem.

Drömde även att en vän däckade i handfatet och när jag skulle borsta tänderna var det blodigt och en tand nere i handfatet.

Drömde även att en brud bjöd ut mig på en fiktiv restaurang Röda Facklan. (Cheesy namn) Såg i en tidningsblaska att det var 3 stjärnigt. Hann tänka; Fan vad dyrt det lär bli fast den fagra damen var ju sexig av gudsnåde så det är värt det. Vakna upp ur drömmen innan den delikata maten och det givna sexet..

Drömde även att jag satt i en styrelse och röstade igenom ett förslag sedan blev jag anklagad av vissa medlemmar att jag röstade på SD och var rasist. Försökte försvara mig emot påhoppen men var tufft.
Senast redigerad av messiasibid 2013-08-23 kl. 11:15.
Citera
2013-08-24, 19:11
Medlem
Numes avatar
Jag drömde att jag åkte något skumt tåg, och jag jobbade som läkare eller kanske lärare i de olika rummen (som var jättestora)...
I vart fall, det var en massa trevliga vyer ut genom fönstren. En horisont/solnedgång, som enklast beskrivet var flera i en som hade olika färger och texturer, m.m.

Deppigt när man vaknar.
Citera
2013-08-24, 20:38
Medlem
ADHD-kontots avatar
Drömde att jag blev nerslagen för att jag stulit saker från pizzeriornas toaletter igen. Det kom en och slog mig sen hann jag fly och fick med mig en pizza som jag åt upp typ 3 gånger. Sen kom det en bil och jag blev rädd, fast det var en snäll farbror som ville hjälpa mig till familjen igen. Och när vi åkte i bilen så fanns det maskar där och han sa att det var för att han skulle fiska. Sen tvingade han mig göra saker igen.

Vill inte ha dom drömmarna mer!
Citera
2013-08-25, 20:10
Medlem
BearTheVikings avatar
Jag drömde inatt att jag och min kompis, samt en rysk snubbe som hette Dimitri var ute och åkte snowboard. Vi befann oss vid en liten backe där det fanns en slags sluttande träramp med ett räcke på ena sidan som vi åkte nedför. När det var Dimitris tur att åka ner för backen skulle han försöka sig på något avancerat trick men vurpar i stället, snurrar några varv i luften och landar sedan oskadd i snön.

Min kompis tittar konfunderad mot Dimitri och frågar mig sedan: "Är det verkligen Dimitri han heter?" Vi står tysta en stund och funderar på detta, och efter ett tag talar min kompis igen. "Äh, det finns bara ett sätt att ta reda på det!" Han pekar sedan uppåt mot backen, och samtidigt som Aviicis låt 'Wake me upp' börjar spelas ser jag Adolf Hitler komma åkandes på sin bräda i en jävla hastighet.

Hitler närmar sig snabbt trärampen och väl framme drar han världens hopp och railar sedan ner för träräcket. Jag och min kompis som båda är mycket imponerade över Adolfs färdigheter kan nu konstatera att ja, det är Dimitri som ryssen heter.

När jag vaknade fattade jag inte ett skit och började genast asgarva.
Citera
2013-08-27, 01:44
Medlem
Marimus avatar
Ja! Vadfan drömde jag om igår natt!?

Flera gånger så vaknade jag av röster och gormade "Men vafan sa du?". Efter den 4e 5e gången så började det bli jävligt jobbigt, och lite obehagligt. Jag fick ångest över att mitt rum fortfarande var mörkt också

Jag hade antagligen skrattat ihjäl mig om jag såg mig själv, vaknar till och tjuter, blir knäpptyst och tittar suspekt omkring i rummet.
Citera
2013-08-31, 23:04
Medlem
Att jag var på ett nöjesfält och lyckades slarva bort en motorcykel som inte var min men som jag hade lånat av någon. Minns att jag i ett halvvaket/halvt drömmande stadium kände stor ångest över detta. Dessförinnan hade jag varit på fotbollsplan och lirat högerback för Tottenham Hotspur men fått en känga av tränaren Andre Villas-Boas efter en träning. "Men du, det är lugnt. Titta bara på West Bromwich och hur man värvar." En tydlig referens till sistnämnda lags värvning av den något avdankade Anelka. Snopen jämförelse att få höra som ung talang
Citera
2013-09-01, 06:35
Medlem
BaalZeBubs avatar
I natt drömde jag att ville vända ut igen ur en affär där man inte får gå ut via ingången. Då tänkte jag att det kan bli problem att klättra över hindret, så det är nog bäst att jag tar en stol med mig. Jag satte ned stolen vid spärren vid ingången. En vakt kom och tog tag i min rygg för att hindra mig när jag satte en fot på stolen.

Då kämpade jag emot, tog tag med båda händerna om staketet och hoppade bock över det med all min kraft...

rakt ned i golvet. På riktigt alltså. Där låg jag förbryllad och lite mörbultad intrasslad i täcket.
Citera
2013-09-03, 11:02
Medlem
Uncle Dukes avatar
Jag drömde att jag var ett av kungabarnen, och att Gustaf V plötsligt dök upp. Knug Cal Gustf (min far i drömmen alltså) var livrädd för sin farfarsfar, som var en väldig översittare, och V-Gurra hånade mig för mitt icke-kungliga namn. Då frågade jag om han visste vad kronprinsessans dotter hette, och det visste han minsann och var sur över. Sedan spelade vi krocket i den kungliga trädgården. V-Gurra fuskade genom att sparka bort alla andras klot. Jag tror att min dröm var väldigt med sanningen överensstämmande vad gäller V-Gurras temperament och stränghet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in