2008-03-17, 11:36
Medlem
Mandic!s avatar
Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt (man drömer varje natt).

För ett par dagar sedan drömde jag att jag gick på högstadiet och alla trodde jag var pedofil, då någon hade MAILAT genom skolans mailsystem att jag var pedofil. Alla försökte spöa mig osv.

Minns inte så mycket mer!

MorbrorStuart: Fin avatar!
Citera
2008-03-17, 11:45
Medlem
Ledarens avatar
Blev uppäten av en haj. Någon som kan tyda denna dröm?
Citera
2008-03-17, 11:50
Medlem
occasuss avatar
Drömde för typ fjärde gången att jag var med i The Shining. Har nog aldrig sett några "spöken" men den där äckliga jävla musiken hörs hela tiden. Den här gången försökte jag fly därifrån och hamnade på snöiga bergsvägar men allt blev brantare och brantare och jag insåg plötsligt att jag var med i ett datorspel som var konstruerat så att man inte skulle kunna ta sig utanför "banan".
Citera
2008-03-17, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Blä inatt eller igår natt drömde jag att en människa gick i bitar och att likdelarna ramlade på mig, det var äckligt

Drömde liknande dröm, fast lite mer wierd.....

Jag och en polare skulle gå och handla lite kläder på HM (handlar aldrig på hm, men nu skulle vi tydligen göra det.)

Av någon konstig anledning hade vi mördat en man tidigare, och för att gömma likdelarna så opererades dom in i min bröstkorg. Sedan syddes det ihop, jag kände en stark oro över att det knappast kan vara bra att ha likdelar inuti mig, men jag antog att det var bäst så.

Sen skulle i handla på HM men det var rätt tomt i butiken. Lite kläder i mitten och runt omkring och stora vita väggar. Jag började känna oro över likdelarna igen så jag började tjata på min polare att det var fel, men han övertalade mig att det var rätt.

Sen så skulle tydligen nästa likdelar opereras in, då ballade jag ur och vaknade

När jag nämnde det nästa dag (när vi var på HM) så fick jag en flashback av drömmen och berättade det för polaren Vi mördade dock aldrig någon
Citera
2008-03-17, 21:45
Medlem
Jag har flera gånger drömt att jag befunnit mig hemma hos mina föräldrar (som är mer eller mindre bor ute i skogen) och huset har blivit invaderat av ett antal olika skumma figurer. Det har varit gisslandrama, zombies, konstiga djur,anfall från samhällsfiender,dinosaurier tom totalt krig med pansarvagnar och infanteri!!

Många av dessa drömmarna är inte mardrömmar men de handlar mer eller mindre om samma sak! Kommer så väl ihåg när jag och farsan stod i trappan siktande neråt mot dörren med var sin hagelbössa för att plocka av zombies som försökte forcera dörren. Vaknade med ett stort flin

Ja, viss noja över att bli utsatt där ute i skogen finns...
Citera
2008-03-18, 08:44
Medlem
nosheoldwomans avatar
jag drömde en otroligt detaljerad dröm inatt, mindes precis allt när jag vaknade men nu är en del lite luddigt..

började med att jag gick runt i en saluhall och köpte en massa mat, plötsligt från ingenstans blir jag gripen av polisen. ser min egen spegelbild och upptäcker att jag är anthony hopkins. men jag blir iaf dömd till dödsstraff, vet inte vad jag har gjort.
men jag ska iaf avrättas genom att skjutas i huvudet med pistol. men på något sätt lyckas jag fly, jag tar på mig en kappa och en hatt och ingen känner igen mig. men jag blir avslöjad och skall då avrättas.
de skjuter mig direkt på plats där de tog mig, de skjuter mig 6 gånger i huvudet med pisol och sedan 2 gånger med hagelbössa. men jag överlever, jag är helt vid medvetande och kan t o m gå. eftersom jag överlevde blir jag enligt lag frikänd tydligen.
jag blir inlagd på sjukhus och blir sedan utsläppt dagen efter helt friskförklarad... kändes som jag var med i en vrickad thriller..
Citera
2008-03-18, 14:51
Medlem
Espionages avatar
Inatt drömde jag att jag var ute och åkte hellikopter, en kompis som styrde den. Pojkvännen och en person till som jag inte minns var oxå med. Såg helt plötsligt att ordet "HELP" brann på en liten ö, så jag sa att vi måste landa där och kolla upp det. Jag visste att det var min syster som var strandsatt där, för hon hade ringt och sagt att hon skulle tända eld för att bli hittad
Piloten bromsade hellikoptern så man verkligen kände retardationen och det skvätte in lite vatten oxå.
När vi landade låg hon med hela familjen + min pappa och farfar där och sov. Vi väckte dom och helt från ingenstans kom även mamma och hjälpte till...
Jag vaknade innan vi kom därifrån, men visste att allt var bra och att dom inte skulle behöva vara fast på ön längre
Vilka skumma grejer hjärnan hittar på om nätterna
Citera
2008-04-18, 18:55
Medlem
mänduss avatar
hmm , drömde att jag hadde sex med en rätt så fin tjej från våran skola =)
sista april var det med, eller fick jag för mig iallafall.Eftersom hela rummet vi låg i badade i orange rött ljus från en stor brasa utanför fönstret.själva sexet har jag inte speciellt detaljerat minne av, mer omgivningen som jag kommer ihåg. hög mysfaktor var det iallafall...
Citera
2008-04-18, 20:03
Medlem
Bambuelos avatar
Drömde en typisk 'naken-dröm', letade efter mina byxor i stort sett hela drömmen. Fy fan.
Citera
2008-04-19, 14:10
Medlem
julernsts avatar
Inatt bråkade jag med en skitfet tysk. Han dansade någon ful dans framför mig, och när jag ställde mig upp för att be honom dra så började han bråka. Tog ett grepp om hans feta kropp och slängde honom på en stol så att han bröt ryggen. Efter det gick jag och lurade på hur jag skulle förklara det hela för die Polizei.
Citera
2008-04-19, 21:43
Medlem
Drömde om att jag befann mig på en Waxholmsbåt av den moderna sorten,
men vi var inte i Stockholms skärgård utan vid Sydpolen... Hemresan hade precis börjat och jag stod på däck och kände att det var jobbigt med många veckors resa. Jag gick och lade mig i en hytt (!) och när jag vaknade var allt stilla. Gick ut på fördäck och där satt personalen ombord och åt frukost i solen. Vi låg vid kaj, i London! Nedanför Big Ben. Tydligen hade vi på 8 timmar "seglat" från Sydpolen till London. Snabb farkost... Efter frukost gick jag på en promenad i staden. Sen vaknade jag.
Citera
2008-04-24, 00:13
Medlem
BRFs avatar
Jag drömde att min rektor, studierektor och husfar knackade på min dörr och frågade om dom fick komma in. Jag hade fått för mig att jag hade något olagligt på toaletten som jag inte ville visa. Sen började besökarna rota igenom alla mina saker och skulle kolla igenom toaletten då jag sprang in på dass och låste in mig. Sen fick jag typ wallhack så jag såg igenom dass väggarna. Sen kom något fyllo och ragglade förbi och ramlade igenom väggen. Det var dock inte förrän jag såg en kompis som var utomlands vid tillfället som jag insåg att jag drömde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in