Jag drömde att jag träffade en av klasskompisarna i gymnasiet. Hon är visserligen död idag men i drömmen levde hon men hon såg annorlunda ut emot vad hon gjorde i verkligheten, i drömmen hade hon kortklippt brunt hår å var väldigt smal å propert klädd. I verkligheten var hon blond å blekte sig ännu blondare hon var kurvig men inte tjock men brydde sig inte om vad hon hade på sig riktigt.
Hur som helst så hade hon flyttat hit till Karlstad å hennes katt hade sprungit bort å vi letade i skogspartiet där hon bodde, vi hittade den inte å hon blev fullt förståeligt ledsen, jag undrade om det var något jag kunde göra för henne å hon ville att jag skulle göra henne med barn, vi gick ut ur skogen efter en stund å hon var glad, sen ringde väckarklockan.
Jag skrev ner den då jag vaknade för den var så märklig, hittade vi katten eller gjorde jag henne med barn? det framgick aldrig, vad vill detta säga?
Jag råkade dock göra henne gravid i gymnasiet i verkligheten men vi var så unga att det fick bli abort, ihop var vi inte heller bara kåta.