Drömde att det var 3-4 personer som försökte riva mitt barnahems-hus där min far bor. Till min vetskap (i drömmen) fortfarande kvar och troligtvis är där inne. Blir helat galet, huset börjar svaja, killarna står vid varsin "pelare" som tydligen håller upp huset. Jag skriker så in i helvete och försöker stoppa det, känner mig förtvivlad, och helt jävla otroligt arg alltså. Sånt där raseri!
Sekunden efter så rämnar huset och jag får panik!
Springer ut på uppfarten och börjar skrika halsen av mig mot den nyligen "upp-ploppade" advokaten som står där med en fullmakt och jag tänker direkt att det är bluff och båg. Farsan skulle aldrig skriva på det utan att jag fick ens veta!! Hela drömmen blir skev och det blir som en kameravinkel som zoomar in på fullmakten och där står advokatens namn till vänster och en rad där min fars underskrift ska stå .. och där står den!
Jag tappade huvudet - vaknade - kände mig fullständigt förtvivlad några sekunder innan jag insåg att det var en dröm (jag trodde dessutom farsan var kvar i huset och eftersom det fanns en fullmakt så var det "ok").
Somnade om - i dröm #2 sätter jag på 2 blondiner och en svarthårig tjej. Kanonbra jävla dröm!
Det var en liten bergodalbana x)