Citat:
På ett sätt var det en sorts otrohetsaffär men inte nödvändigtvis. Jag tror inte att Lisa Marie var med på det som hände när MJ gick över till Debbie Rowe. Det smög sig fram. Däremot var äktenskapet förmodligen inte genuint till att börja med. Mycket tyder på att Lisa Marie var något besatt av Jackson, men deras illegala giftermål var högst troligen ett skenäktenskap för att få media att sluta spekulera om att MJ var gay. All hans heterosexuella porr visade att han inte var gay, men detta visste ju inte världen. Lisa Marie var bara inte hans typ, han var förälskad i andra så som Diana Ross. Hans svårigheter med sex har förmodligen att göra med hans mentala omogenhet och en överexponering av sex från en väldigt ung ålder.Debbie Rowe var bara en surrogatmamma, precis som Blankets mamma. Det är inte en ”otrohetsaffär”.
Debbie Rowe födde två vita barn under sitt äktenskap med Michael Jackson och gav honom full vårdnad, mot ekonomisk kompensation. I praktiken har alltså Debbie Rowe ”sålt” två obesläktade barn till en pedofil. Det är emot lagen med ekonomisk kompensation till surrogatmödrar i USA. Därför är det juridiskt lämpligt att ha skenäktenskap med sin surrogatmamma när barnen föds, och strunta i faderskapstestet. Vilket verkar vara precis vad som gjorts i det här fallet. Det behöver inte betyda att han behandlat sina barn illa, men äktenskapet med Debbie Rowe är inget som direkt hjälper ditt case för att måla upp honom som straight. Snarare tvärtom.
Och din victim shaming kan du hålla för dig själv.
Debbie Rowe födde två vita barn under sitt äktenskap med Michael Jackson och gav honom full vårdnad, mot ekonomisk kompensation. I praktiken har alltså Debbie Rowe ”sålt” två obesläktade barn till en pedofil. Det är emot lagen med ekonomisk kompensation till surrogatmödrar i USA. Därför är det juridiskt lämpligt att ha skenäktenskap med sin surrogatmamma när barnen föds, och strunta i faderskapstestet. Vilket verkar vara precis vad som gjorts i det här fallet. Det behöver inte betyda att han behandlat sina barn illa, men äktenskapet med Debbie Rowe är inget som direkt hjälper ditt case för att måla upp honom som straight. Snarare tvärtom.
Och din victim shaming kan du hålla för dig själv.
Det finns inga direkta bevis över det du påstår om Debbie Rowe. Jag kan inte ge mig in i en diskussion om det. Det låter troligt som du säger men det är inte en biologisk omöjlighet att det gick till som det påståddes heller. Jag säger varken till eller från just nu. Oavsett vad så attraherades han av kvinnor eftersom han drogs till dem på mer än ett sätt, så det talar ju för att han mycket väl hade kunnat ha sex för att bli pappa. Som sagt, att han inte har massa kända sexuella upplevelser säger ingenting. Det har inte jag heller och jag är varken bög eller pedofil. Är glad att media inte försöker måla ut mig som detta.
Jag shamear inga offer.
Citat:
Jag har mig veterligen aldrig använt familjen Jackson som källa. De är inte neutrala i sammanhanget. Men ingen annan som kommit med vittnesmål har heller varit neutral. Det finns fler oklarheter som tyder på MJs oskuld än tvärtom. Jag var inte där så jag kan inte säga till 100% vad som är sant och falskt, men däremot har rätten avfärdat flera vittnen som opålitliga eftersom deras berättelser inte varit trovärdiga och haft grund i generell bitterhet. MJ frikändes på samtliga punkter. FBI hittade absolut ingenting. Du får ändå erkänna att det finns saker som inte går ihop.
Har som sagt försökt titta på dina länkar, men ingenting bevisar ju att han ljuger och ändrar sina historier. Det är endast ordbajsande och smutskastande och NOLL förståelse över hur folk som utsatts för övergrepp ofta beter sig och hur de skadas med problem som kommer senare exakt likt de Wade & James beskriver. Det försöker alltså MJ-sidan vända emot dem.
Vill du att jag ska förklara för dig varför de ljög i rätten för MJ tidigare? Det verkar ju vara huvudargumentet MJ-sekten har och redan där skjuter de sig själva i foten när det gäller trovärdighet betydligt mer än vad Wade & James gör. Jag berättade ju i förra inlägget hur din länk sköt sig själv i foten också med snacket om datumen. Kanske kollar resten av länkarna sen om jag har tid och ork! Jag vill också hitta saker som tydligt talar för att de ljuger och att MJ är oskyldig, men det går liksom inte såhär långt.
Sedan tror jag själv också att just Wade överdriver vissa saker osv, men det är inga bevis för att han ljuger om att det hände. Så snälla inse det. Ser hela tiden hur folk främst från USA säljer in sig själva med lögner och överdriver sina CV:n och historier för att framstå som mer märkvärdiga, t ex som hans fru kanske försökte göra i fonden de startade. Det är liksom kultur där för många, liksom att stämma folk för MYCKET pengar.
Sedan skulle jag akta mig för att ta det MJ's familj säger på för stort allvar eftersom de också har ekonomiska intressen, samt att allt man hör om dem är att MJ inte ens var särskilt nära dem vid tidpunkterna allt detta skulle ha skett. Paris sa som sagt nyligt i en video att de inte bryr sig om henne ens. Hon ljög dessutom själv nyss om att hon inte försökt begå självmord. Twittrade "Dra åt helvete era lögnare!" bara för att polisen själva senare skulle bekräfta att de hämtat en person på hennes adress för självmordsförsök. Så lita inte på familjen Jackson heller, tack. De blir automatisk diskvalificerade för jäv hursom i min bok.
Vill du att jag ska förklara för dig varför de ljög i rätten för MJ tidigare? Det verkar ju vara huvudargumentet MJ-sekten har och redan där skjuter de sig själva i foten när det gäller trovärdighet betydligt mer än vad Wade & James gör. Jag berättade ju i förra inlägget hur din länk sköt sig själv i foten också med snacket om datumen. Kanske kollar resten av länkarna sen om jag har tid och ork! Jag vill också hitta saker som tydligt talar för att de ljuger och att MJ är oskyldig, men det går liksom inte såhär långt.
Sedan tror jag själv också att just Wade överdriver vissa saker osv, men det är inga bevis för att han ljuger om att det hände. Så snälla inse det. Ser hela tiden hur folk främst från USA säljer in sig själva med lögner och överdriver sina CV:n och historier för att framstå som mer märkvärdiga, t ex som hans fru kanske försökte göra i fonden de startade. Det är liksom kultur där för många, liksom att stämma folk för MYCKET pengar.
Sedan skulle jag akta mig för att ta det MJ's familj säger på för stort allvar eftersom de också har ekonomiska intressen, samt att allt man hör om dem är att MJ inte ens var särskilt nära dem vid tidpunkterna allt detta skulle ha skett. Paris sa som sagt nyligt i en video att de inte bryr sig om henne ens. Hon ljög dessutom själv nyss om att hon inte försökt begå självmord. Twittrade "Dra åt helvete era lögnare!" bara för att polisen själva senare skulle bekräfta att de hämtat en person på hennes adress för självmordsförsök. Så lita inte på familjen Jackson heller, tack. De blir automatisk diskvalificerade för jäv hursom i min bok.
Jag tycker bara du är blåögd i denna diskussion och tar otillräckliga argument som sanningar, liksom de flesta på MJ-sidan.
btw jag är inte straight men kollar enbart på heteroporr.
Han hade alltid barn på Neverland. Så fort folk var där och filmade så fanns det alltid skitungar där, någonstans. Ibland bjöd han dit sjuka barn som led av cancer och fick åka runt på hans karuseller och titta på djuren osv innan de dog, och sedan hade han ofta andra väldigt unga killar, typ 13-14 år som äldst eller så, som han höll deras hand framför kameran, sov med osv. Detta är INTE normalt. En vuxen man är inte så besatt av skitungar.
Eddie Murphy dissade både Bill Cosby och Michael Jackson i hans stand-ups Delirious (1983) och Raw (1987); kan mycket väl bero på att Eddie Murphy visste ett och annat redan då. Murphy dissade Cosby eftersom Cosby moraliserade kring att Eddie Murphy svor för mycket moralisera och Cosby predikade för honom hela tiden om den saken, samt holier than thou attityden som Cosby ofta körde med. Han dissade Michael Jackson för att inte vara maskulin och att han inte knullade Brooke Shields när hon var som snyggast. Detta var före Michael Jackson's pedofildrama hade kommit igång. Det verkar ju som att Eddie Murphy träffade rätt, minst sagt.
Alla var besatta av MJ på den tiden. Så han om någon kunde in the name charity, få över en hel del ungar hem till honom och knulla dem och komma undan med det.