[quote=1st]
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Näsan ja. Hakgropen ja. Hans grova hakparti är någonting som kan ske genom en sådan simpel sak som viktminskning. Ögonbrynen var målade, läpparna troligtvis likaså och han bar peruk. Han sa att han gjort två operationer i videon jag länkade till, förmodligen syftar han på näsoperationerna. I någon av hans böcker berättade han även om sin hakoperation om jag inte minns fel. Så din tes om att han ljugit om sina operationer stämmer inte, han har aldrig förnekat sina operationer som du säger, eftersom peruk, eyeliner och övrig smink inte innebär operationer.
Förövrigt hittade jag lite information angående "skin whitening":
http://en.wikipedia.org/wiki/Skin_whitening
Har du ens tittat på videon du själv länkade?
Där erkänner han specifikt näsoperationer, två styck efter en del pressande frågor från intervjuaren.
Inte förmodligen som du skrev nu.
Du får inte alls hakgrop av viktminskning, ge dej nu.
MJ har dessutom aldrig varit överviktig överhuvudtaget så den teorin faller även på det argumentet.
Läppar kan ej målas MINDRE, däremot kan man få dom att se större ut med läpp-penna.
Speciellt överläppen (mest amorbågen) är helt annorlunda än den han föddes med.
Bara att kolla videos från Jackson 5-tiden.
Hela formen på ögonbrynen är förändrad.
Jag kan se tydligt att dom inte är omformade genom plockning eller smink utan menar hur dom förhåller sej till panna och ögonlock.
Ögonlocken är också väldigt annorlunda och ser väldigt konstiga ut.
Visst han har svart kajal, men det får inte ögon att se ut som ko-ögon eller ändra hela formen.
Han har visst ljugit om sina operationer.
Bland annat i videon du först länkade till.
Alltså i din EGEN länk.
Jag har följt MJ sedan jag var liten då jag gillade hans musik så jag vet precis vad jag talar om.
Du däremot verkar anstränga dej till max för att förneka saker som vem som helst med ögon kan se och vem som helst med hörsel hör i ditt eget klipp.