2011-10-15, 02:05
Medlem
skitexistenss avatar
obduktions bild på mr.jackson, helt vit.

http://ll-media.tmz.com/2011/10/11/1011-michael-jackson-gurney.jpg
Citera
2011-10-15, 02:05
Medlem
Det står för övrigt i obduktionsrapporten om svår vitiligo. Vet inte om han i förtid betalade en läkare för att hävda detta vid sin död. Idioter...

Sen är det väl inte så otänkbart att han blekte delar av sin hud när vitiligon blev för svår? Och de flesta förstår nog att han gjort fler plastikingrepp än vad han hävdar, och vem fan är vi att bry oss om det? Människor ska få hålla sådana saker för sig själv om de vill det.
Citera
2011-10-15, 02:07
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitexistens

Det ändras dock färg vid knäna, han har även märken vid axlarna. Kan det bero på vitiligo?
Senast redigerad av FEFBG 2011-10-15 kl. 02:20.
Citera
2011-10-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Flera av MJs personal på Neverland har sett honom sova naken med barn. De hittade barnporr i husrannsakan på Neverland och Jordy Chandler kunde i detalj beskriva MJs kuk. Plus att en oskyldig man inte köper sig fri.

Du får gärna visa belägg för det första. Vidare hittades ingen barnporr i hans hem. Om du vill får du gärna leta upp beviset i fråga från rättegångsprotokollet och lägga upp här. Allt du kommer hitta är gamla värdefulla konstböcker som kan innehålla något naket. Vidare var det inte han själv som betalade ut pengarna i början av 1990-talet, utan det bolag som hade försäkrat honom/hans turné som var i full gång när detta dök upp.

http://www.youtube.com/watch?v=ZnubxWTWf_4

Ta och lyssna här, och ta sen i beaktning att pappan på bandet även tog livet av sig. Ångerfull kanske?
Citera
2011-10-15, 02:17
Medlem
Dessutom visade obduktionen av hans kropp att han indeed hade vitiligo. Förstår inte varför folk väljer att INTE tror på detta? Pundhuven.
Citera
2011-10-15, 02:19
Medlem
LemPicas avatar
[quote=1st]
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica

Näsan ja. Hakgropen ja. Hans grova hakparti är någonting som kan ske genom en sådan simpel sak som viktminskning. Ögonbrynen var målade, läpparna troligtvis likaså och han bar peruk. Han sa att han gjort två operationer i videon jag länkade till, förmodligen syftar han på näsoperationerna. I någon av hans böcker berättade han även om sin hakoperation om jag inte minns fel. Så din tes om att han ljugit om sina operationer stämmer inte, han har aldrig förnekat sina operationer som du säger, eftersom peruk, eyeliner och övrig smink inte innebär operationer.

Förövrigt hittade jag lite information angående "skin whitening": http://en.wikipedia.org/wiki/Skin_whitening

Har du ens tittat på videon du själv länkade?
Där erkänner han specifikt näsoperationer, två styck efter en del pressande frågor från intervjuaren.
Inte förmodligen som du skrev nu.

Du får inte alls hakgrop av viktminskning, ge dej nu.
MJ har dessutom aldrig varit överviktig överhuvudtaget så den teorin faller även på det argumentet.

Läppar kan ej målas MINDRE, däremot kan man få dom att se större ut med läpp-penna.
Speciellt överläppen (mest amorbågen) är helt annorlunda än den han föddes med.
Bara att kolla videos från Jackson 5-tiden.

Hela formen på ögonbrynen är förändrad.
Jag kan se tydligt att dom inte är omformade genom plockning eller smink utan menar hur dom förhåller sej till panna och ögonlock.

Ögonlocken är också väldigt annorlunda och ser väldigt konstiga ut.
Visst han har svart kajal, men det får inte ögon att se ut som ko-ögon eller ändra hela formen.

Han har visst ljugit om sina operationer.
Bland annat i videon du först länkade till.
Alltså i din EGEN länk.

Jag har följt MJ sedan jag var liten då jag gillade hans musik så jag vet precis vad jag talar om.
Du däremot verkar anstränga dej till max för att förneka saker som vem som helst med ögon kan se och vem som helst med hörsel hör i ditt eget klipp.
Citera
2011-10-15, 02:22
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitexistens

Usch :S
Tråkigt att det skall spridas sådana bilder efter hans död.

Men där ser det ut som om att han är helvit.
Möjligtvis aningen mörkare vid knäna.
Detta anser jag talar för att han blekt sin kropp.
Citera
2011-10-15, 02:22
Medlem
Erikons avatar
fosfor o klor?
Citera
2011-10-15, 03:31
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleUrban
Kan det inte vara så att han både har blekt sig OCH haft vitiligo. Dvs att han först fick vitiligo och sedan blekt övrig hud för att det inte ska se fult ut.

Ja han opererade sig mer vit i ansiktet eftersom, han var tvungen att bli vit i princip tack vare sjukdomen
Han ändrade näsan gjorde den smalare mm för skulle se kanske ännu mer konstigt ut med en vit person med en svarts persons proportioner i ansikte
Citera
2011-10-15, 03:50
Medlem
selbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ja han opererade sig mer vit i ansiktet eftersom, han var tvungen att bli vit i princip tack vare sjukdomen
Han ändrade näsan gjorde den smalare mm för skulle se kanske ännu mer konstigt ut med en vit person med en svarts persons proportioner i ansikte

Tråden gick från frågeställningen "varför han blev vit" till "varför han har plastikopererat sig".

I hans självbiografi Moonwalk (släppt på 80-talet) berättar han att han opererade näsan för att kunna ta högre/ljusare toner mycket lättare.

Dock så får man reda på att hans pappa trakasserade honom väldigt mycket som ung. När han gjorde felsteg ifrån sig på repetitionerna blev han slagen med bälte. Kallad för fula ord, som "Big nose". Hans farsa påpekade även ständigt att MJ var så fruktansvärt svart. Även fast hans pappa själv är svart. Make sense? - Nej, Joseph är en ren idiot.

Krävs inte många hjärnceller för att lista ut att man får men för livet och grova komplexer om man blir behandlad så under uppväxten.
Citera
2011-10-15, 08:27
Medlem
Jag startade en tråd där Michael Jackson´s musikvideor skulle diskuteras. Han var den som skapade dagens koncept av musikvideos och ämnet går att gräva ned sig djupt i. Smink, ljussättning, specialeffekter, handling, medverkande, filmteknik, jämföra etc. Den blev slängd i papperskorgen Nu är tråden om hans vithet ibland heta ämnen. Vem fan bryr sig om hans hudfärg. Moderatorer får en tillsägelse.
Citera
2011-10-15, 08:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selbiz
Tråden gick från frågeställningen "varför han blev vit" till "varför han har plastikopererat sig".

I hans självbiografi Moonwalk (släppt på 80-talet) berättar han att han opererade näsan för att kunna ta högre/ljusare toner mycket lättare.

Dock så får man reda på att hans pappa trakasserade honom väldigt mycket som ung. När han gjorde felsteg ifrån sig på repetitionerna blev han slagen med bälte. Kallad för fula ord, som "Big nose". Hans farsa påpekade även ständigt att MJ var så fruktansvärt svart. Även fast hans pappa själv är svart. Make sense? - Nej, Joseph är en ren idiot.

Krävs inte många hjärnceller för att lista ut att man får men för livet och grova komplexer om man blir behandlad så under uppväxten.

Ok ar också hört att han ska ha gjort det för han såg sin pappas ansikte i sitt när han blev vuxen och det hatade han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in