2010-02-20, 03:42
Bannlyst
Källa, tack. Och om du inte svarar på detta så är allt fäjk. Ba' så du vet, va'.
Citera
2010-02-20, 04:05
Medlem
CrimsonIdols avatar
Gillar hur många som VERKLIGEN kräver bevis ...
Det är ju allmänt bevisat att M.J är underbetald konditor i Eksjö nuförtiden!

//Crimson
Citera
2010-02-20, 04:10
Medlem
Silfverklingas avatar
Hoppas pedofiljäveln är död i alla fall.
Han gör skitmusik och sätter på 12-åringar.
Har inte gjort nåt gott till denna värld...
Senast redigerad av Silfverklinga 2010-02-20 kl. 04:12.
Citera
2010-02-20, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga
Hoppas pedofiljäveln är död i alla fall.
Han gör skitmusik och sätter på 12-åringar.
Har inte gjort nåt gott till denna värld...

Du är ju fan inte klok
Citera
2010-02-20, 04:52
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Du är ju fan inte klok
Säker?
Citera
2010-02-20, 05:19
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Finns det en chans att han lever? Fan, måste berätta för barnen att gå ner i källaren! Fort!

Ok!..och där väntar Josef Fritzl?

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2010-02-20, 07:28
Medlem
Zenon1s avatar
Hela den här diskussionstråden påminner mig om ett stå-upp framträdande med Jerry Seinfeld. Ha sa något i stil med: Hur kommer det sig att det alltid är en viss typ av kändis som återuppstår från de döda? Folk säger att de har mött Elvis och de är helt övertygade om att det var han. Men är det nånsin någon som säger: "Jag mötte Marvin Gaye nere på köpcentrat!"
Citera
2010-02-20, 07:51
Bannlyst
klart han lever, han är dock inte i saudiarabien, han är på samma ö som alla andra stora kändisar som dött.(som på något sätt är odödliga eftersom ingen av dom dör på riktigt, alla fejkar sin död)
på denna ö bor även tupac, biggie, elvis, onkel kånkel och alla andra random jävlar
Citera
2010-02-20, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davvo84
Har ni hört det senaste??
Jag är nyfiken på om någon vet mer om följande:
"Michael Jackson, poplegenden som sägs ha dött i hjärtstillestånd sommaren 2009, sägs ha påträffats i Saudiarabien. Enligt uppgifter, som jag ännu inte har fått konfirmerade, hålls detta hemligt för att inte orsaka för mycket rabalder. Även p.g.a. någon annan orsak, som är okänd."
Jackson ska ha betalat amerikanska och Saudiska myndigheter en
stor summa pengar för att hållas gömd på hemlig ort, med ett annat alias.
Någon som vet mer? Det här kan bli tidernas största scoop!!
Intressant konspirationsteori då MJ var i stort behov av inkomster.
Han smäller upp en stor farvälkonsert i England, släpper en låt speciellt för arrangemanget och dör på ett märkligt sätt strax innan konserten ska ske. Hans låt "This is it" hade inte fått någon uppmärksamhet om han fortfarande levt, den är ju inte ens bra . Han har efter sin död dragit in inkomster som annars aldrig skulle skett. Paul Anka har kanske hjälpt till eftersom han också tjänade dollar på detta?
Det får det att låta som vilket försäkringsbedrägeri som helst, kan andra försöka sig på konststycket så varför inte MJ.
Men nä... jag sorterar in detta under "Elvis lever"-hysterin och somnar om.
Citera
2010-02-20, 08:39
Bannlyst
En ny industri föds. Oväntat...
Citera
2010-02-20, 10:33
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorex
klart han lever, han är dock inte i saudiarabien, han är på samma ö som alla andra stora kändisar som dött.(som på något sätt är odödliga eftersom ingen av dom dör på riktigt, alla fejkar sin död)
på denna ö bor även tupac, biggie, elvis, onkel kånkel och alla andra random jävlar

Nånting säger mig att Onkel och Michael skulle fatta tycke för varandra. Kanske en duett på gång?

Nej, han är naturligtvis stendöd. Precis som alla andra nämnda i tråden. Men för att vända på det lite, finns det någon någorlunda känd person som lyckats fejka sin död, lyckats hålla sig undan ett tag för att sedan hittas?
Citera
2010-02-20, 11:10
Moderator
rotadents avatar
Två MJ-trådar sammanfogade.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem