2009-07-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Vad hände med oskyldig till motsatsen bevisats?

Ja, men det ser inte bra ut för honom!
Han var den enda med MJ som gav den dödande dosen.
Citera
2009-07-22, 22:27
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Allan. Väx upp, du är ju bara för pinsam..

Senaste månaden? Du är inte helt frisk Allan.

Första anklagelserna kom 1993.
Andra 2005.

Det är 16 år sedan första..!

Tycker du ska gå tillbaka till drog forumet här på FB.
1. Jag har inget som helst gemensamt med pundarna i drogforumet, och varken läser eller skriver där.

2. Läs inläggen, och försök förstå dem, innan du svarar på dem är du snäll, det ser så fånigt ut annars...

Jag skrev inget alls om pedofili, jag skrev att MJ var BÖG och särskilt gillade unga killar. Vilket det finns många källor som uttalat sig om...
Citera
2009-07-22, 22:29
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Baserar du det på egna erfarenheter, eller har du någon länk att komma med?

Så vitt jag vet, har MJ alltid varit heterosexuell även om han inte knullade runt så mycket som andra stjärnor. Han var absolut inte pedofil - den saken har vi redan klarat av. Lyckligtvis var han inte heller transexuell och han hade inte heller kärlek för avatarer där transexuella poserade.
Det finns inga som helst källor som stöder ditt påstående om att han var heterosexuell, däremot finns det många källor som klart säger att han var bög.

Och nej, det är inte alls avklarat att han inte var pedofil...

(Olinda är inte transsexuell, så jag förstår inte var du fått det tramset från...)
Citera
2009-07-22, 22:30
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ja, men det ser inte bra ut för honom!
Han var den enda med MJ som gav den dödande dosen.

Du har ingen aning om det är en dödande dos. Det kanske skulle räckt med en alvedon för att ta slut på människospillran.
Citera
2009-07-22, 22:31
Medlem
Jag har källor på att du knarkar också. Han var inte alls bög, han var gift med Lisa Marie Presley. Hitta inte på massa larv. Så ska jag inte berätta mer skit om dig sen.
Citera
2009-07-22, 22:32
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Jag har källor på att du knarkar också. Han var inte alls bög, han var gift med Lisa Marie Presley. Hitta inte på massa larv. Så ska jag inte berätta mer skit om dig sen.
Det är många bögar som är gifta för att det skall se snyggt ut utåt. De är inte mindre bög för det...

(Är du medveten hur grymt du gör bort dig när du försöker köra reproach-stilen med personangrepp?)
Citera
2009-07-22, 22:39
Medlem
du knarkar, det hör jag. inte frisk helt är du inte det, eller haha ja du ska fråga mig slälv det?? nej det är du som inte frisk är ju huvudet fungerar inte alls..sjahha. o du de e du som e på bilden eller hon ser inte helt heller frisk ut om man så äsger, hhaaha pundar kompis kanske. lite mycket knartk för dig idag allan ´ö. du gör bort dig mer eo mer för varje inlägg du görö. så nu ska du nog sova lite gran ila huvudet ite. varöfr gör du så här mot dig själv och alla omkring dig, skräp er ni. herre min gud. ÄNDA sen du kom här har du hittat på alla saker du skriver här i då, inga fakta nånstans, något är fel. du ill ju bara anklaga folk på inga grunder alls. det är inte så kan man inte uppföra sigpojke lila. du bör tänka efter va diu ska skriva innan alla kommer och motbevisar dig du är bara pinsam när du inte vet va du skriver ens!
Senast redigerad av Konika 2009-07-22 kl. 22:43.
Citera
2009-07-22, 22:52
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
du knarkar, det hör jag. inte frisk helt är du inte det, eller haha ja du ska fråga mig slälv det?? nej det är du som inte frisk är ju huvudet fungerar inte alls..sjahha. o du de e du som e på bilden eller hon ser inte helt heller frisk ut om man så äsger, hhaaha pundar kompis kanske. lite mycket knartk för dig idag allan ´ö. du gör bort dig mer eo mer för varje inlägg du görö. så nu ska du nog sova lite gran ila huvudet ite. varöfr gör du så här mot dig själv och alla omkring dig, skräp er ni. herre min gud. ÄNDA sen du kom här har du hittat på alla saker du skriver här i då, inga fakta nånstans, något är fel. du ill ju bara anklaga folk på inga grunder alls. det är inte så kan man inte uppföra sigpojke lila. du bör tänka efter va diu ska skriva innan alla kommer och motbevisar dig du är bara pinsam när du inte vet va du skriver ens!
Nu har det slagit över helt för Konika också, med en fullständigt osammanhängande utläggning skriven på vad som närmast verkar vara någon slags "tungomål"...

Först slog det över helt för reproach och nu Konika.

Det får en ju att undra om de blivit tokiga av att gilla Michael Jackson eller om de var tokiga redan innan de började gilla honom...
Citera
2009-07-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0vak
Författaren Ian Halperin i en intervju om Michael Jackson.

Ian Halperin har skrivit boken: Unmasked: The Final Years of Michael Jackson som släpptes 14 Juli 2009

del 1
http://www.youtube.com/watch?v=ggnJCIgycEM

del 2
http://www.youtube.com/watch?v=WzwTMvOi1dc&feature=related

del 3
http://www.youtube.com/watch?v=AfKm6RiJOL4&feature=related

En mycket intressant bok. Men den lär inte nämna något om hans norska barn.
Citera
2009-07-22, 23:28
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
1. Jag har inget som helst gemensamt med pundarna i drogforumet, och varken läser eller skriver där.

2. Läs inläggen, och försök förstå dem, innan du svarar på dem är du snäll, det ser så fånigt ut annars...

Jag skrev inget alls om pedofili, jag skrev att MJ var BÖG och särskilt gillade unga killar. Vilket det finns många källor som uttalat sig om...

Kanske kan du som har läst dessa källor länka dit så vi andra kan få ta del av dem. Mig veterligen har jag aldrig hört nån säga att MJ är bög. Mkt möjligt att han var men inte hört eller läst.
Men du kanske sitter på nåt som vi andra inte har. Länka är du snäll.
Citera
2009-07-22, 23:38
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Det finns inga som helst källor som stöder ditt påstående om att han var heterosexuell, däremot finns det många källor som klart säger att han var bög.

Jo, det gör det. Han hade bl.a. en fru som han fick två barn (D. Rowe) - däremot hade han aldrig något pojkvän.

Citat:
Och nej, det är inte alls avklarat att han inte var pedofil...

Enligt domstolen är det, så jo - det är avklarat.
Citat:
(Olinda är inte transsexuell, så jag förstår inte var du fått det tramset från...)

Jag syftar inte på Olinda.
Citera
2009-07-23, 00:08
Medlem
Finns det några bevis mot att MJ var pedofil? Kan man inte typ fråga ut alla barn som han varit med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in