2009-07-09, 15:04
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy
Hon var i alla fall frisk nog att inte sälja sina barn till MJ. Sedan om hon inte är helt stabil själv har kanske inte så mycket med MJ att göra.

Hon räddade i alla fall 8 av sina barn från att sodomeras av Jackson.
Vad är det som säger att M.J ringde till henne och tänkte köpa hennes barn? Hennes egna uttalande till media som skedde efter M.J's död.
Citera
2009-07-09, 15:12
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Vad är det som säger att M.J ringde till henne och tänkte köpa hennes barn? Hennes egna uttalande till media som skedde efter M.J's död.

Hennes rådgivare sa så i alla fall:
Citat:
Michael Jackson ville köpa fjortonbarnsmamman Nadya Sulemans åttlingar.
– Först trodde jag det var ett skämt, säger Sulemans förre rådgivare och publicist Victor Munoz.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5468412.ab
Citera
2009-07-09, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Håller med dig till fullo! Vilken idiot jag var som inte köpte biljetter till hans konsert i sommar, antar väl att jag koncentrerade mig för mycket på U2 360 tour på Ullevi.

Så känner jag med..Har aldrig själv sett han live, men bekanta som sett honom uppträda har endast sagt positiva saker. Såsom hur fantastisk han var på scen och att han verkligen bjöd på sig själv. Synd att man missade det..
Citera
2009-07-09, 15:55
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Hundratals miljoner barn världen över får heller inte uppleva någon barndom, men ändå växer de upp och blir normala vuxna.

Jo men det är inte många av de hundratals miljoner barn som blivit pressad på det viset Michael blev. Men det är ju inte bara den förlorade barndomen han sörjde utan även trakaserierna från hans far också.

Alla reagerar olika på saker och ting. Människors psyken ser olika ut. Michael klarade inte av sin tuffa barndom och tog därför skydd i ett barnlikt beteende.
Citera
2009-07-09, 16:14
Bannlyst
Så mycket skitsnack här! Ni som gapar att MJ är pedofil, lägg ut bevisen här så vi alla får se, annars håll käften om det.
Citera
2009-07-09, 16:15
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x35879354
Genom musiken såklart.

Så sant som det är sagt. Och du Allan, jag älskar inte Michael Jackson fanatiskt. Om det var mig det var riktat mot. Jag gillar bara inte när folk ska anklaga honom när det inte finns bevis för att han var pedofil. Det enda som ni drar upp var att han betalade familjen som anklagade honom. Och folk har skrivit gång, på gång att de inte riktigt var hans egna beslut.
Citera
2009-07-09, 16:16
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Är du helt jävla efterbliven? Frågan löd: Hur kan man hata någon man aldrig träffat. Och jag kommer aldrig med personangrepp utan bara ren fakta. Du däremot svarar aldrig på frågor. En fråga jag ställt till dej är: Vart har du bevisen som visar att MJ är pedofil? Du som vrålar ut hela jävla tiden att MJ skulle vara pedofil. Nå du som vet, vart har du bevisen? I rövhålet eller?
Var har du bevisen för att MJ inte var pedofil?

Och mitt tidigare inlägg var givetvis ett svar på frågan, vilket du hade förstått om du hade kopplat på huvudet och loggat in i hjärnan innan du började skriva på FB. Ni sektmedlemmar skriver ju hela tiden om hur ni älskar Michael Jackson, en person som ingen av er någonsin har träffat. Och om man kan älska någon man inte träffat så kan man ju lika gärna hata någon man inte träffat...
Citera
2009-07-09, 16:17
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Var har du bevisen för att MJ inte var pedofil?

Tja.. det är bara att ta en titt på hur de juridiska processerna har slutat.
Citera
2009-07-09, 16:18
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Så mycket skitsnack här! Ni som gapar att MJ är pedofil, lägg ut bevisen här så vi alla får se, annars håll käften om det.
Vad har du för bevis att han INTE var pedofil? Ett antal pojkar påstår att Michael Jackson varit och pillat i rumpan på dem, och diverse tidigare anställda påstår att de sett MJ göra "olämpliga" saker med barn. Och jag tror mer på dem än vad jag tror på en knäppskalle som dig...
Citera
2009-07-09, 16:19
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
Så sant som det är sagt. Och du Allan, jag älskar inte Michael Jackson fanatiskt. Om det var mig det var riktat mot. Jag gillar bara inte när folk ska anklaga honom när det inte finns bevis för att han var pedofil. Det enda som ni drar upp var att han betalade familjen som anklagade honom. Och folk har skrivit gång, på gång att de inte riktigt var hans egna beslut.

Man måste väll tro på vad dom utsatta barnen har delgivit, vi kan inte sluta tro på barna berättelser om övergrepp, det vore fruktansvärt.
Jag tänker på barnen i först hand.
Men ni mikaeel j fans anser väl att barnen ljuger.
Fösök att visa empati och sätt er in i barnens läge, dom har blivit våldtagna av ett negerpedo, och ingen, INGEN tror på dom , hela livet är förstört för dom.
Senast redigerad av (卐) 2009-07-09 kl. 16:23.
Citera
2009-07-09, 16:20
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Tja.. det är bara att ta en titt på hur de juridiska processerna har slutat.
Nej. Han köpte sig ur den första, så det gjordes upp utanför domstol. Och den andra gången kom han undan tack vare att han precis som OJ Simpson spelade ut raskortet...
Citera
2009-07-09, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad har du för bevis att han INTE var pedofil? Ett antal pojkar påstår att Michael Jackson varit och pillat i rumpan på dem, och diverse tidigare anställda påstår att de sett MJ göra "olämpliga" saker med barn. Och jag tror mer på dem än vad jag tror på en knäppskalle som dig...

Inget av det har lett till åtal och fängelse. Därav är MJ oskyldig.

Var kommer alla senila typer ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in