2009-07-08, 17:35
Medlem
När Michael Jackson dog hade medlemmar från Nation of islam både kontrollen över hans barn och affärer.

Enligt Nation of islam är vita människor en ras av djävlar, skapad av en svart vetenskapsman i ett upprorsförsök mot Allah. Djävlarna fick 6 000 år på sig att regera och det har resulterat i slaveri och rasism. Men nu menar sekten att världens undergång är nära och att Gud ska förinta alla vita och att jorden ska förvandlas till ett svart paradis.

Blir inte många kvar på FB då....
Citera
2009-07-08, 17:50
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
När Michael Jackson dog hade medlemmar från Nation of islam både kontrollen över hans barn och affärer.

Enligt Nation of islam är vita människor en ras av djävlar, skapad av en svart vetenskapsman i ett upprorsförsök mot Allah. Djävlarna fick 6 000 år på sig att regera och det har resulterat i slaveri och rasism. Men nu menar sekten att världens undergång är nära och att Gud ska förinta alla vita och att jorden ska förvandlas till ett svart paradis.

Haha vilket skämt... Att folk går på sånt här är ju bara skrämmande.
Citera
2009-07-08, 18:27
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Haha vilket skämt... Att folk går på sånt här är ju bara skrämmande.

Eftersom det står i muslimkramar aftonbaldet så måste det ju vara sant..dom skulle aldrig dra m.j och islam i gruset på pin tji..
Citera
2009-07-08, 18:45
Bannlyst
Citat:

Om det är du på din avatar så vill jag säga dej en sak, FY FAN vad FUL DU är. Herregud människa du ser ut som någon av karaktärerna i skräckfilmen wrong turn. Seriöst om det är du på din avatar så är det verkligen synd om dej.

Varför är alla rasister fula?
Citera
2009-07-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Om det är du på din avatar så vill jag säga dej en sak, FY FAN vad FUL DU är. Herregud människa du ser ut som någon av karaktärerna i skräckfilmen wrong turn. Seriöst om det är du på din avatar så är det verkligen synd om dej.

Varför är alla rasister fula?

Tycker du för ett lågt resonemang när du kör med persoliga påhopp på det där viset.. .. Mycket lågt dessutom..
Citera
2009-07-08, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ja det är jag... änsendå?

Aj då, killen det är synd om dej. Du ser för jävlig ut. En fråga, du ser efterbliven ut på bilden. Är du det? I så fall förklarar det ju en del med tanke på dina inlägg menar jag..

MJ-fans här ni praktexempel på hur MJ-hatare och rasister ser ut. Som något en elefant skitit ut.
Senast redigerad av Devilseed 2009-07-08 kl. 18:51.
Citera
2009-07-08, 18:55
Medlem
(卐)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Jo då och jag ser inte ut så där, vilket är glädjande. Det är synd om dej som sagt. Du är verkligen ful. Men din mamma älskar ditt ansikte säkert. Hej svejs.

Hur kan man säga att någon är ful, när man själv dyrkar värdens största mr missfoster d.v.s mikaeel (el abdull barnknull) jackson
Senast redigerad av (卐) 2009-07-08 kl. 18:57.
Citera
2009-07-08, 18:56
Medlem
Imzadis avatar
Såg denna tatuering. Vad tycker ni?

http://media.photobucket.com/image/tattoo/bboyjuicey/my_michael_jackson_tattoo.jpg?o=5

Såg lite av dokumentären igår, nämnde dom varför just de där tyska familjen besökte Neverland? vunnit något heller? Blev lite nyfiken.
Citera
2009-07-08, 18:59
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Såg denna tatuering. Vad tycker ni?

http://media.photobucket.com/image/tattoo/bboyjuicey/my_michael_jackson_tattoo.jpg?o=5

Såg lite av dokumentären igår, nämnde dom varför just de där tyska familjen besökte Neverland? vunnit något heller? Blev lite nyfiken.

Mycket välgjord tatuering... lite stor och malplacerad, dock.
Citera
2009-07-08, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Hur kan man säga att någon är ful, när man själv dyrkar värdens största mr missfoster d.v.s mikaeel (el abdull barnknull) jackson

Du menar dej, största missfostret alltså? Nej dej dyrkar inte. Dej föraktar jag. Du är rasist och såna kräk föraktar jag. Jag är en stolt svensk man och älskar mitt land men såna som du är en SKAM för sverige.

Trash ignore som sagt.
Citera
2009-07-08, 19:04
Medlem
Imzadis avatar
http://www.usmagazine.com/news/michael-jacksons-final-christmas-with-his-kids-200977
Citera
2009-07-08, 19:05
Medlem
humor-mes avatar
Tycker man bara ska ignorera de som spyr sitt hat över Michael Jackson. Okej om man inte gillade hans musik eller liknande. Jag accepterar att folk tycker annorlunda. Men när man inte kan argumentera vettigt för sin sak så kan man lika gärna hålla käften.
Senast redigerad av humor-me 2009-07-08 kl. 19:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in