2008-01-13, 11:51
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanefane
.. i London.. Här är en som kommer slita håret för biljetter!

han får 13 miljoner per konsert
Citera
2008-01-14, 11:45
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanefane
.. i London.. Här är en som kommer slita håret för biljetter!

Ja det skulle inte vara fel att se honom live .
Citera
2008-01-24, 03:56
Medlem
LJ87s avatar
Måste bara säga att jag fick Aphrodite's bok i julklapp, och den förklarar mycket. Eftersom det är material från rättegången så tycker jag att man kan grunda egna åsikter på den. Råder alla att läsa den, den är mkt bra och känns sann.
Jag tycker om Michael väldigt mycket, men märker att han är både paranoid och barnslig, ibland. Verkar även vara rätt impulsiv.. Men men, jag gillar honom ändå och tror inte att han är skyldig. Även om han kan vara lite dumdristig i vissa fall, så gör han allt med ett gott hjärta och menar väl. Han har skänkt mycket pengar till olika stiftelser, däribland många miljoner dollar till afroamerikanska stiftelser, tro det eller ej.
Jag tror på att MJ har vitiligo; även om det inte är så vanligt så finns det ju faktiskt.
Han är en mycket komplex kille iaf, och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Han har ingen bra handstil, och det kan faktiskt vara ett tecken på begåvning. Många intellligenta har svårt att uttrycka sig på papper och skriver kanske inte så snyggt. Men han ritar bra, vet jag. Vet inte vad det har med nåt att göra, men..

Och sen så tycker jag att det nya albumet ska bli jättekul, men det vore roligt med helt nya låtar också, och inte bara en ny version av ett gammalt album...
Jaja, jag hoppas att det går bra för honom.. Och det vore kul om han uppträdde i London, men jag vet inte riktigt om det är sant...

Och han har aldrig haft problem med pengar. Det är vad skvallertidningar gör när dom vill ha läsare - de hittar på nåt om Jackson. Allt om honom säljer.
Citera
2008-02-02, 23:38
Medlem
pdLs avatar
Bara en liten fotnot. Är det något på gång med nytt album överhuvudtaget? Den nya låten betyder väl att han ändå vill göra en come back?

-hasse
Citera
2008-02-03, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pdL
Bara en liten fotnot. Är det något på gång med nytt album överhuvudtaget? Den nya låten betyder väl att han ändå vill göra en come back?

-hasse

Om någon vecka släpps Thriller: 25th Anniversary Edition som bl.a. innehåller fem stycken fruktansvärt dåliga remixer av gamla låtar.

Förhoppningsvis kommer han att släppa ett riktigt album senare i år.
Citera
2008-02-05, 01:45
Medlem
SweetAsss avatar
Vet dock inte om jag kommer att lyssna alls på Thriller: 25th Anniversary Edition då jag väl köpt albumet. Jag köper det mer för att jag köper allt jag kan hitta med MJ . Ja, MJ är min allra största favorit :P . Anledningen till att jag inte tror jag kommer att lyssna på albumet är att jag redan nu har hört några av remixerna och dom verkligen sög!
Citera
2008-02-05, 03:25
Medlem
SamBams avatar
Fatta att så här ser Mikes ex ut, hon som är mor till barnen.

http://www.blogsmithmedia.com/www.tmz.com/media/2008/02/0204_rowe_splash.jpg
Citera
2008-02-05, 04:03
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam

Ja? Han är väl inte så jävla fager själv?
Citera
2008-02-05, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam

Vaddå ex ?
Han har inte haft något förhållande eller sex med henne väl ?

Han köpte en äggmaskin som han lät doktorer inseminera med sin sperma ?
Citera
2008-02-05, 23:06
Medlem
BlackBeavers avatar
MJ är en äcklig pervers sjuk människa som borde sitta på psyket eller i fängelse!
Citera
2008-02-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Vaddå ex ?
Han har inte haft något förhållande eller sex med henne väl ?

Han köpte en äggmaskin som han lät doktorer inseminera med sin sperma ?

Han har varit gift med henne. Prince Michael II (Blanket) är dock inte hennes barn.

BlackBeaver// Ta inte i så du spricker bara.
Citera
2008-02-06, 21:32
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsan10
Han har varit gift med henne. Prince Michael II (Blanket) är dock inte hennes barn.

BlackBeaver// Ta inte i så du spricker bara.

Tål inte pervot bara! Dessutom så gillar jag inte hans låtar framförallt inte att han tjoar i varenda jävla låt! Klart överskattad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in