2007-08-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsan10
Varför tror du att han är skyldig? Om han nu är det, hur kommer det sig då att ingen i juryn ansåg att han var skyldig?

Jag anser att om man gör upp i godo, efter att blivit anklagad för något sådant. Då har man något att dölja. Att sedan juryn friade honom innebär nog snarare att det inte fanns bevis som höll.

Det kan ju dock vara så att efter första anklagelsen. Så såg andra personer att ta sin chans och tjäna pengar.

Han är ju dock ej dömd, så det är ju bara han själv och eventuellt offer som kan veta sanningen.
Citera
2007-08-17, 19:42
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
han kanske ville slippa se ut såhär
http://www.slayerized.com/mjj/articles/vitiligo/vitiligo03.jpg
Batman.
Citera
2007-08-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodnick
Jag anser att om man gör upp i godo, efter att blivit anklagad för något sådant. Då har man något att dölja. Att sedan juryn friade honom innebär nog snarare att det inte fanns bevis som höll.

Det kan ju dock vara så att efter första anklagelsen. Så såg andra personer att ta sin chans och tjäna pengar.

Han är ju dock ej dömd, så det är ju bara han själv och eventuellt offer som kan veta sanningen.

Jag skulle föreslå att du läser boken The Michael Jackson Conspiracy av journalisten Aphrodite Jones. Samma Jones som under rättegången sa i live TV att Michael var skyldig. Den boken lägger fram och sammanställer rättegångsdokument och ger en fullständig bild av hur den gick till. När du läst ut den kommer du att förstå att det knappast var brist på bevis som friade Michael fjorton gånger om.
Citera
2007-08-17, 20:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETAN
Klart han kan, jag säger bara att JAG har svårt att tro det.

Jo men du grundar din misstro på att han har hjälpt sjuka barn, historiskt sett kan vem som helst vara pedofil/mördare/våldtäksman/seriemördare.

Du bör tänka om, det var bara det jag ville påpeka
Citera
2007-08-17, 22:14
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jo men du grundar din misstro på att han har hjälpt sjuka barn, historiskt sett kan vem som helst vara pedofil/mördare/våldtäksman/seriemördare.

Du bör tänka om, det var bara det jag ville påpeka

Jag bör inte alls tänka om. Jag har svårt för att tro att en människa som gjort så mycket för barn här i världen skulle göra barn så illa. Men det är inte omöjligt, det vet jag också.
Citera
2007-08-18, 02:02
Medlem
mr.pungs avatar
Jag har faktiskt oxå luskat lite i pedofilhärvan av egenintresse, och efterhand man får all information blir det ganska uppenbart att det inte finns några som helst bevis. Det är småkriminella trash-familjer som vill ha pengar. Man vet aldrig, men jag är i princup övertygad om att han inte pillat på några av dessa barn.

Det kan ju vara en idé för de som rakt av hävdar att han är pedofil, att faktiskt titta närmre på omständigheterna, då det verkar vara uteslutande dessa som inte läst något annat än löpsedlarna kring ämnet.
Citera
2007-08-19, 15:53
Medlem
Gothicas avatar
comeback

Jag vill se Britney Spears och Jacko i en duett
Vilken comeback dom skulle göra
Citera
2007-08-19, 16:55
Medlem
Racooons avatar
[quote=mr.pung]Det är småkriminella trash-familjer som vill ha pengar. Man vet aldrig, men jag är i princup övertygad om att han inte pillat på några av dessa barn.

QUOTE]

Du har aldrig funderat på varför Mr. Jackson drar hem ungar från just dessa familjer? Du tror väl inte att det är för att han vill "hjälpa" dem?
Han vet naturligtvis att deras ord väger lätt om det blir offentligt vad han sysslar med. De är dessutom lättare att blända med kändisskap och rikedom, allt för att kunna få med barnen hem i sängkammaren.

Hur du än vrider och vänder, så är det inte normalt som vuxen man att fylla sängkammaren med inlånade småungar.

Think outside the box.
Citera
2007-08-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothica
Jag vill se Britney Spears och Jacko i en duett
Vilken comeback dom skulle göra

Dom har gjort det en gång redan. Det var inte bra då, och jag tror inte det skulle bli bra idag heller.
Citera
2007-08-19, 20:01
Medlem
mr.pungs avatar
[quote=Racooon]
Citat:
Ursprungligen postat av mr.pung
Det är småkriminella trash-familjer som vill ha pengar. Man vet aldrig, men jag är i princup övertygad om att han inte pillat på några av dessa barn.

QUOTE]

Du har aldrig funderat på varför Mr. Jackson drar hem ungar från just dessa familjer? Du tror väl inte att det är för att han vill "hjälpa" dem?
Han vet naturligtvis att deras ord väger lätt om det blir offentligt vad han sysslar med. De är dessutom lättare att blända med kändisskap och rikedom, allt för att kunna få med barnen hem i sängkammaren.

Hur du än vrider och vänder, så är det inte normalt som vuxen man att fylla sängkammaren med inlånade småungar.

Think outside the box.

Ditt resonamang håller inte med tanke på den enorma tillströmningen av ungar som brukade hålla till på Neverland-ranchen. Det är inte så att han valt ut specifikt cancersjuka barn med trashiga föräldrar. Det är bara det att just dessa har velat tjäna pengar på honom.

Sen är det väl inte fullt normalt att sova med andras ungar, nog är MJ skadad alltid, men jag tror inte han är pedofil. Snarare en naiv gubbe med skev verklighetsuppfattning och Peter Pan-komplex.
Citera
2007-08-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon

När man pratar om Michaels sängkammare bör man ha i åtanke att hans sovrum är ungefär lika stort som en vanlig svensk villa. Det är två våningar och flera rum i rummet. Visst är det fel att det sover löst folk där inne men det är inte lika hemskt som det låter.

Citat:
Ursprungligen postat av Racooon

Du har aldrig funderat på varför Mr. Jackson drar hem ungar från just dessa familjer?

Macaulay Culkins familj är ju inte direkt trashig...
Citera
2007-08-20, 17:22
Medlem
Racooons avatar
Vanlig och slibbig gubbe med intresse för småbarn:

" - Ska ni följa med farbror Bosse, så får ni se vad mycket godis jag har hemma?"

Ovanligt rik och slibbig gubbe:

" - Ska ni följa med farbror Mikael, så får ni se vilken djurpark och tivoli jag har hemma?"

Same shit, different name.

Btw, Macauley har väl inte anklagat Jacko för tafsande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in