2008-02-06, 23:22
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBeaver
Tål inte pervot bara! Dessutom så gillar jag inte hans låtar framförallt inte att han tjoar i varenda jävla låt! Klart överskattad!

han "tjoar" inte alls i varenda låt! Du har tydligen inte lyssnat på alla album. Visst, man tycker olika. Är ju som det heter "smaken är som baken".

MJ är min största idol. Jag har lyssnat på han sen jag var 6 år gammal. Jag är nu 24. Jag gillar inte han för hans utseende eller pga hur han är som person, utan jag gillar honom för hans musik.
Citera
2008-02-07, 02:07
Medlem
Exabytes avatar
Jag är inget större fan utav Michael Jacksons musik men jag tror inte på det där om att han skulle vara pedofil. Jag tror att han helt enkelt är en snäll person som bryr sig om barn mycket och att media fått honom att framstå som något han inte är. Jag har inga källor och baserar inte det här på någon information. Jag väljer bara att inte tro på all skit som sägs. Det är ju tragiskt att folk gör så. Fördomar.
Citera
2008-02-07, 10:06
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Jag är inget större fan utav Michael Jacksons musik men jag tror inte på det där om att han skulle vara pedofil. Jag tror att han helt enkelt är en snäll person som bryr sig om barn mycket och att media fått honom att framstå som något han inte är. Jag har inga källor och baserar inte det här på någon information. Jag väljer bara att inte tro på all skit som sägs. Det är ju tragiskt att folk gör så. Fördomar.

Hmm du tror på tomten också va? Han köpte sig fri det vet du eller hur? Farbror Bosse är ju också snäll mot barn hehe!
Citera
2008-02-07, 10:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Hmm du tror på tomten också va? Han köpte sig fri det vet du eller hur? Farbror Bosse är ju också snäll mot barn hehe!

Köpte sig fri för att inte riskera bli oskyldigt dömd snarare... Det märkliga var att den killen (Gavin) tror jag han hette, var en cancerdrabbad trailertrash filur från södern som älskade michael och fick tillbringa några veckor på hans ranch. michael betalade alla hans sjukhusbesök och operationer. Lite märkligt att samme kille sen anmäler honom för övergrepp. familjen fick ett rekordstort belopp, och kunde leva lyxliv framöver. vad som är lite skumt är att mamman i familjen upprepade gånger "anmält" känt folk för "Sexuella trakasserier", för att försöka få ut stora summor pengar. När en journalist en gång ville besöka familjen och deras nya lyxhem, för att försöka luska lite, blev han nästan lynchad..

Tro inte på allt du läser. Jag är inget fan av Jackson, men jag är dock övertygad om att han har utsatts för en komplott. Flera gånger.
Citera
2008-02-07, 12:24
Medlem
Exabytes avatar
Citat:

När du inte visar vilka (trovärdiga) källor du baserar det på så finns det ju ingen anledning för mig att tro att det du säger är något annat än fördomar du fått pga media eller hur?
Citera
2008-02-07, 16:39
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
När du inte visar vilka (trovärdiga) källor du baserar det på så finns det ju ingen anledning för mig att tro att det du säger är något annat än fördomar du fått pga media eller hur?

Tja en vuxen man som sover med småpojkar? Alla kan ju dra sina egna slutsatser, och jag och de flesta andra tror han är pedofil! MJ själv har ju erkännt att han haft småpojkar sovande i sin säng! Sen att ni fans av MJ inte vill se är ju faktiskt inte mitt problem! Härmed avslutar vi denna diskussion för jag tror inte det finns mer att tillägga!
Citera
2008-02-07, 17:32
Medlem
Citat:
Tja en vuxen man som sover med småpojkar? Alla kan ju dra sina egna slutsatser, och jag och de flesta andra tror han är pedofil! MJ själv har ju erkännt att han haft småpojkar sovande i sin säng! Sen att ni fans av MJ inte vill se är ju faktiskt inte mitt problem! Härmed avslutar vi denna diskussion för jag tror inte det finns mer att tillägga!

Ajdå. Jag har hållt i en pistol så det måste ju betyda att jag är en mördare.
Citera
2008-02-07, 19:25
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Här ser jag ytterligare en som verkar gå på allt som pressen har att skriva.
Citera
2008-02-07, 22:37
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsan10
Ajdå. Jag har hållt i en pistol så det måste ju betyda att jag är en mördare.

Vilken dålig jämförelse! Alla tecken tyder på att MJ är pedofil vilket ju som sagt de flesta tror! Ingen rök utan eld!
Citera
2008-02-08, 07:51
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Vilken dålig jämförelse! Alla tecken tyder på att MJ är pedofil vilket ju som sagt de flesta tror! Ingen rök utan eld!

Vilka är tecknen då? Hade det varit att han var pedofil så hade han faktiskt blivit dömd för några år sen. Det fanns inga som helst bevis på att han skulle vara peddo.

Han är som han är. Han gillar barn, han fick ingen normal barndom. Så, det verkar som att han lever den lite nu. Även ser till att barn som har det dåligt ställt ska få det bättre. Han skänker pengar, eller skänkte, vet inte hur det ligger till nu, till en massa olika ändamål.

Men som sagt, jag väntar på en lista med allt som tydligen bevisar att han är peddo.

E han peddo, mkt skit tråkigt. MEN jag kommer inte sluta gilla hans musik. Det är ju en sak också, det pratas knappt om hans underbara musik längre, utan bara om huruvida han är peddo lr inte, hur många ggr han plastikopererat sig etc. Det är ju ändå musiken han slog igenom med, inte sitt utseende.
Citera
2008-02-08, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Vilka är tecknen då? Hade det varit att han var pedofil så hade han faktiskt blivit dömd för några år sen. Det fanns inga som helst bevis på att han skulle vara peddo.

Han är som han är. Han gillar barn, han fick ingen normal barndom. Så, det verkar som att han lever den lite nu. Även ser till att barn som har det dåligt ställt ska få det bättre. Han skänker pengar, eller skänkte, vet inte hur det ligger till nu, till en massa olika ändamål.

Men som sagt, jag väntar på en lista med allt som tydligen bevisar att han är peddo.

E han peddo, mkt skit tråkigt. MEN jag kommer inte sluta gilla hans musik. Det är ju en sak också, det pratas knappt om hans underbara musik längre, utan bara om huruvida han är peddo lr inte, hur många ggr han plastikopererat sig etc. Det är ju ändå musiken han slog igenom med, inte sitt utseende.
Men du ?? Snälla rara ??
Hans egna ord räcker väl ? Vilken normal människa gillar att ligga i samma säng som andras barn och ser inget underligt med den saken ?
Det finns ju ett par intvjuver med honom där han säger saker som får en att baxna.
Citera
2008-02-08, 08:02
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Men du ?? Snälla rara ??
Hans egna ord räcker väl ? Vilken normal människa gillar att ligga i samma säng som andras barn och ser inget underligt med den saken ?
Det finns ju ett par intvjuver med honom där han säger saker som får en att baxna.

Ja jag är helt medveten om det, men den intervjun som gjordes, hemma hos eller vad den nu hette, var vinklad bara till det att han var pedofil etc.

Men jag tycker fortfarande att det är konstigt att dom inte dömde honom då ni är så många som säger att han är peddo. Han blev ju friad på alla 9 punkter. Fanns inga som helst bevis. Ja att han säger att han haft barnen i sängen är väl ett bevis. MEN, jag väntar till den dagen det kommer fram att han är ett peddo o att han blivit dömd i domstol o inte av allmänheten.

Om han var peddo, hur kommer det sig då att han får ha sina barn?

Visst, usa är konstiga. Britney blir av med barnen, men MJ som det går rykten om att han skulle vara peddo, får ha kvar sina 3 barn.

Btw, kalla mig helst inte för "snälla rara" .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in