2009-07-03, 17:47
Bannlyst
http://www.expressen.tv/noje/1.1627561/har-ar-jacksons-sista-repetition

Jacksons sista repetition, ser ju väldigt mager ut :/.., Eftersom mitt ljud inte funkar så vet jag inte hur han låter när han sjunger, är det bra eller?
Citera
2009-07-03, 17:47
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Har stått en hel del i amerikanska tidningar, från folk som repade med honom. Googla så ser du.

Det är för övrigt ingenting ovanligt, till och med Madonna kör ju helst playback numera.

Spelar ingen roll om det är playback för min del oavsett artist/grupp. Man går på konserten för att få se den/dom man gillar. Visst , det är alltid bra om det inte är playback men iaf.
Citera
2009-07-03, 17:49
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad då "fått utstå"? Det är ju han själv som pumpat sig full med alla slags droger och annat skit, det är inget som någon annan tvingat honom till. Och det är han själv som bestämt att han skulle bleka sig och operera sig så att han såg ut som ett missfoster. Det var hans egna beslut, och inget som han "fick utstå"...

"Pumpat sig full med droger", nu är det inte bara att uttrycker känns dumt -men det är falskt att MJ skulle ha "pumpat sig full med droger". Att han sedan har blekt sig... ja, som det har ställts två-tusen gånger nu i tråden:

Hur i helvete bleker man sin hud? Berätta till mig! Jag har en neger-polare som vill vara vit - kan "blekning" vara ett alternativ för honom?.

Vilken jävla sopa du är. Att median har behandlat "Wacko Jacko" på ett mycket dåligt sätt vet vi alla... men nu tydligen, efter hans oväntade död, får han en del hyllningar.
Senast redigerad av TKD_1337 2009-07-03 kl. 17:52.
Citera
2009-07-03, 18:06
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
"Pumpat sig full med droger", nu är det inte bara att uttrycker känns dumt -men det är falskt att MJ skulle ha "pumpat sig full med droger". Att han sedan har blekt sig... ja, som det har ställts två-tusen gånger nu i tråden:
Nej det är inte falskt att han pumpat sig full med droger. Enligt obduktionsprotokollet var hans kropp helt sönderstucken av alla sprutor med smärtstillande preparat och annat han tryckt i sig....
Citat:

Hur i helvete bleker man sin hud? Berätta till mig! Jag har en neger-polare som vill vara vit - kan "blekning" vara ett alternativ för honom?.
Jag tror inte ett dugg på att du har en negerpolare som undrar över sådant, för alla negrer vet att det finns hudblekningspreparat. Hudblekningsmedel är nämligen en storsäljare inte bara bland negrer utan även bland lite mörkare asiater. Och det finns många olika fabrikat och många olika typer av blekningsmedel. Så det är en jätteindustri. Av ditt inlägg får jag en känsla att du är en sådan där inavlad bondlurk som bor i en liten håla någonstans på vischan, men om du kommer till någon lite större stad någon gång, som Stockholm, Göteborg eller Malmö, så skall du se att till och med där finns det butiker med skönhetspreparat speciellt för negrer, inklusive hudblekningspreparat som de säljer i smyg (de måste sälja dem i smyg eftersom de flesta preparaten IIRC är förbjudna i Sverige...).
Citat:
Vilken jävla sopa du är. Att median har behandlat "Wacko Jacko" på ett mycket dåligt sätt vet vi alla... men nu tydligen, efter hans oväntade död, får han en del hyllningar.
Känner du dig tuff när du klämmer ur dig förolämpningar? Eller saknar du bara vettiga argument?
Citera
2009-07-03, 18:12
Medlem
elelitos avatar
Citat:

Känner du dig tuff när du klämmer ur dig förolämpningar? Eller saknar du bara vettiga argument?

Dina argument var ju mycket bättre, "finns i skönhetsaffärer", du kan väl vara så vänlig att länka samt visa oss bilder på samma person före och efter behandlingen. Nu får vi se om skitsnackarn nummer ett kan få ut sig en vettig kommentar, sanningens ögonblick.
Senast redigerad av elelito 2009-07-03 kl. 18:20.
Citera
2009-07-03, 18:14
Medlem
reinkarnerads avatar
Ja, MJ tog mycket droger/mediciner. Personligen är jag helt övertygad om att dessa orsakade hans död.
Citera
2009-07-03, 18:17
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Nej det är inte falskt att han pumpat sig full med droger. Enligt obduktionsprotokollet var hans kropp helt sönderstucken av alla sprutor med smärtstillande preparat och annat han tryckt i sig....

Nu handlade det om hur median hade behandlat honom de senaste 20 åren... du påstår han har "pumpat sig full med droger" och som källa använder du ett obduktionsprotokoll som blev klar för ca. en vecka sedan.

Citat:
Jag tror inte ett dugg på att du har en negerpolare som undrar över sådant, för alla negrer vet att det finns hudblekningspreparat. Hudblekningsmedel är nämligen en storsäljare inte bara bland negrer utan även bland lite mörkare asiater. Och det finns många olika fabrikat och många olika typer av blekningsmedel. Så det är en jätteindustri. Av ditt inlägg får jag en känsla att du är en sådan där inavlad bondlurk som bor i en liten håla någonstans på vischan, men om du kommer till någon lite större stad någon gång, som Stockholm, Göteborg eller Malmö, så skall du se att till och med där finns det butiker med skönhetspreparat speciellt för negrer, inklusive hudblekningspreparat som de säljer i smyg (de måste sälja dem i smyg eftersom de flesta preparaten IIRC är förbjudna i Sverige...).

Jag bor i Malmö - mitt i mångkulturen.

Kan du länka till personer som har blekt sig, hur lång tid det har tagit dem, varför dem har gjort det... etc? Jag är intresserad av att veta mer om dessa, för mig - okända "hudblekningar".

Citat:

Jo, visst är det jag som saknar "vettiga argument". Du med en transa (?) på din avatar, jag besvarade dig... dvs att median har behandlat MJ som skit.
Citera
2009-07-03, 19:13
Medlem
Eric.the.midgets avatar
Nick och Aaron Carter intervjuas om deras möte med Michael Jackson

Aaron sov över på neverland .........

Del 1
http://www.youtube.com/watch?v=Lr7eZVgIBVE

Del 2
http://www.youtube.com/watch?v=cYZ3IYWfGb0
Citera
2009-07-03, 19:21
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Vet du ingenting om någonting? Sök på hudblekning på Google. Finns mängder med information där...

Resten av ditt inlägg är lite svårt att svara på eftersom det är så osammanhängande att det inte finns en möjlighet att se om det är frågor, påståenden eller bara ointelligent svammel.

Intressant fenomen för övrigt. Att döma av de inlägg som skrivits i den här tråden så består Michael Jacksons fanbase till största delen av de mest naiva och mest okunniga människor man kan tänka sig. Kunskapssamhällets absoluta bottenskrap...

PS. Det är ingen transa, det är Olinda Borggren från Paradise Hotel 2005. En lätt modifierad bild dock.
Även om jag är med dig i sak en hel del så kanske man ska låta hans fans sörja lite i fred och behålla sin fina bild av MJ? Nog har vi väl ödmjukhet nog att bjuda på det även om vi har totalt andra åsikter?

Mycket ansvar ligger ju på media som så totalt glömmer 20 år av sågningar och uthängningar och nu unisont hyllar...men så är det ju.
Citera
2009-07-03, 19:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elelito
Jag har inte hittat exempel på människor före och efter de blekt sig, svart/gul/whatever till vit, du som innehar en mycket högre kunskap än oss kan ju upplysa oss, länka nu.
Jag tänker inte hålla på att leta efter bilder till dig, det får du göra själv, för din monumentala okunnighet är ditt problem inte mitt...

Men jag kan nämna att man, beroende på vilket hudblekningspreparat man använder, kan uppnå allt från att bara göra brun hy någon nyans ljusare till att fullständigt ta bort allt pigment i huden och förhindra att nytt pigment skapas. Det går alltså att få en riktigt svart neger att bli helt vit (i hudfärgen vill säga, men för att se ut som vit person måste han eller hon dessutom operera bort sina negroida anletsdrag, precis som MJ försökte...). Det är bara en fråga om hur starka preparat man vill använda och hur länge man vill hålla på.

Ett exempel på ett milt hudblekningspreparat är att ofta och regelbundet skrubba sig med papayatvål, vilket är mycket vanligt i Sydostasien. I andra änden av skalan hittar man preparat som utöver rent blekande substanser även innehåller hydrokinon, ett ämne som förhindrar att huden skapar nytt pigment (dvs melanin) så att huden förblir blek.
Citera
2009-07-03, 19:39
Medlem
Sangsoms avatar
Det blir ingen glaskisteutställning på Neverland iaf till snålpappans stora förtret. Jag ger mig fan på att han hade för avsikt att ta entreavgift av alla som ville ta ett sista farväl.
Citera
2009-07-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sangsom
Det blir ingen glaskisteutställning på Neverland iaf till snålpappans stora förtret. Jag ger mig fan på att han hade för avsikt att ta entreavgift av alla som ville ta ett sista farväl.

Alltså MJ:s död har blivit en cirkus precis som hans liv var en vandrande freakshow. Karljäveln? är död och därmed basta! Att han var en underlig figur i livet betyder inte att man ska fortsätta freakshowen. Någon myndighet finns väl i USA som kan styra upp detta elände?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in