Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Nej det är inte falskt att han pumpat sig full med droger. Enligt obduktionsprotokollet var hans kropp helt sönderstucken av alla sprutor med smärtstillande preparat och annat han tryckt i sig....
Nu handlade det om hur median hade behandlat
honom de senaste 20 åren... du påstår han har "pumpat sig full med droger" och som källa använder du ett obduktionsprotokoll som blev klar för ca. en vecka sedan.
Citat:
Jag tror inte ett dugg på att du har en negerpolare som undrar över sådant, för alla negrer vet att det finns hudblekningspreparat. Hudblekningsmedel är nämligen en storsäljare inte bara bland negrer utan även bland lite mörkare asiater. Och det finns många olika fabrikat och många olika typer av blekningsmedel. Så det är en jätteindustri. Av ditt inlägg får jag en känsla att du är en sådan där inavlad bondlurk som bor i en liten håla någonstans på vischan, men om du kommer till någon lite större stad någon gång, som Stockholm, Göteborg eller Malmö, så skall du se att till och med där finns det butiker med skönhetspreparat speciellt för negrer, inklusive hudblekningspreparat som de säljer i smyg (de måste sälja dem i smyg eftersom de flesta preparaten IIRC är förbjudna i Sverige...).
Jag bor i Malmö - mitt i mångkulturen.
Kan du länka till personer som har blekt sig, hur lång tid det har tagit dem, varför dem har gjort det... etc? Jag är intresserad av att veta mer om dessa, för mig - okända "hudblekningar".
Citat:
Känner du dig tuff när du klämmer ur dig förolämpningar? Eller saknar du bara vettiga argument?
Jo, visst är det jag som saknar "vettiga argument". Du med en transa (?) på din avatar, jag besvarade dig... dvs att median
har behandlat MJ som skit.