2009-07-02, 19:23
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Detta visar bara hur skadad du är, man är tyvärr inte pedofil bara för att man sover i samma säng. Det är solklart att du inte förstår det. Det verkar vara ditt största argument, dvs ett beteende som skiljer sig ifrån normen. Detta visar hur klent du tänker. Juryn tar hänsyn till detta och friade michael år 2005 pga bristande bevis.

Case closed.
Precis, och han sov ju inte ens i sängen samtidigt som barnen. Fast vem vet de kanske somnade någon gång under en mysig sagostund, inte hela världen.
Citera
2009-07-02, 19:25
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Ursprungligen postat av SweetAss
Haha, att han lekte med vattnpistoler vet vi för att det finns filmat och finns på youtube blandannat.

Nej, vi vet ingenting om det. Det har vi inte påstått att vi gör heller.

O just ja, aftonhoran... Du går på precis allt som skrivs om bl MJ där va?
Patetiskt.

Eftersom du hela tiden hänvisar till VI så drog jag slutsatsen att du var MJs tvillingbror men kanske tvillingsyster då... ber om ursäkt för misstaget.

Med "vi" menar jag oss som skriver här i tråden att han inte var som många av er vill påstå att han var : Skyldig till pedofili. Ok, han kanske var pedo, men han levde inte ut det då han vet att det är helt fel. Jag bara spekulerar just nu.
Citera
2009-07-02, 19:28
Medlem
Thomas_LAs avatar
Nu får ni väl iallafall tro på vad Quincy Jones har att berätta:

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937
Citera
2009-07-02, 19:29
Medlem
Citat:
Med "vi" menar jag oss som skriver här i tråden att han inte var som många av er vill påstå att han var : Skyldig till pedofili. Ok, han kanske var pedo, men han levde inte ut det då han vet att det är helt fel. Jag bara spekulerar just nu.

Hmmm jag står för mina inlägg ... jag hänvisar aldrig till andra i ett forum.. hur skulle jag kunna det ?
Svagt av dig att inte kunna stå för dina inlägg dessutom bakom en pseudonym..

hur trovärdig gör det dig i denna diskussion.. ??
Senast redigerad av Xirc 2009-07-02 kl. 19:32.
Citera
2009-07-02, 19:33
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nu får ni väl iallafall tro på vad Quincy Jones har att berätta:

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937
Jag tror det är en blandning. Han hade sjukdomen men försökte bleka de fläckar som uppstod.
Citera
2009-07-02, 19:34
Medlem
Mr Zeb
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
"Här har vi en artist som omger sig med barn, oftast små pojkar... hmmm
Här har vi en artist som betalat ut millioner för att tysta... hmmm
Här har vi en artist som vart inför rätta flertal gånger... hmmm"

1.Omger sig med små pojkar = legit. Ja det gjorde han, men det betyder inte att han är pedofil.
2. En artist som betalar miljoner för att tysta = not legit. En förälder som tar emot pengar när ens unge blivit utsatt för en pedofil

3. Inför rätta fler gånger = absolutely not legit.

Hur fan får du det till att detta kan vara en orsak? Folk ser att han tar dit ungar igen och ser då ett ypperligt tillfälle att få honom att dela ut pengar igen. För hur kan man egentligen Bevisa att ett samlag( onani inte har skett? Nej just det, det är väldigt svårt. = Pengar.

Citat:
"Mycket som har kommit fram finns dokumenterat, men vittnesmål har försvunnit, bevis har inte godtagits... Tänk vad grymt bra advokater kan göra..."

Källa?

Motivet? Motivet är att media vill ha en enda stor sörja så att de kan sälja tidningar, förstår du inte det? Jag läste nyligen att anledningen att det finns så många rykten om jackson är för att det oftast saknas en officiell källa, så medier tar sig friheten att skriva lite vad dom vill.

Det finns otroligt många saker som talar emot att han var pedofil också.

"In 1996, Evan Chandler sued Jackson for around $60 million, claiming Jackson had breached an agreement never to discuss the case. In 1999, a court ruled in Jackson's favor and threw out the lawsuit"

Försöker klämma ut lite mer pengar?

Samtalet där Farsan pratar om hur han ska sätta dit jackson.

Åtalet där chandler stämde sin farsa för misshandel.

Men dom sakerna blundar du för va?
Citera
2009-07-02, 19:37
Medlem
Mr.Zebs avatar
Tänkte på en sak... Finns det någon vuxen man eller kvinna som sagt att de har haft sex med Jackson?

Brooke Shilde hade det inte vad jag kan minnas från nån intervju...
Frugan Debbie Rowe hade det inte...

Många hänvisar till rättegången... där de la ner åtalet i brist på bevis... ni förstår att det är sämre än att bli frikänd...

Tror ni att OJ simson, eller Robert Blake var oskyldiga?

De blev bevisligen frikända...
Citera
2009-07-02, 19:41
Medlem
Citat:
Tänkte på en sak... Finns det någon vuxen man eller kvinna som sagt att de har haft sex med Jackson?

Ja för det MÅSTE ju finnas offentligt.....
Se, du tror att allt som inte finns offentligt om jackson inte existerar.
Stackars liten som tror på allt som skrivs i aftonblaskan.

Citat:
Många hänvisar till rättegången... där de la ner åtalet i brist på bevis

han blev friad på alla punkter..
Senast redigerad av kovilde 2009-07-02 kl. 19:43.
Citera
2009-07-02, 19:44
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Hmmm jag står för mina inlägg ... jag hänvisar aldrig till andra i ett forum.. hur skulle jag kunna det ?
Svagt av dig att inte kunna stå för dina inlägg dessutom bakom en pseudonym..

hur trovärdig gör det dig i denna diskussion.. ??

Men herrugud!

Jag står för mina inlägg, jag har inte påstått annat.

Hur trovärdig det gör mig, får stå för dig.

Nu är det ju MJ vi ska diskutera eg så nu tycker jag att alla personangrepp läggs ner.
Citera
2009-07-02, 19:45
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Ja för det MÅSTE ju finnas offentligt.....
Se, du tror att allt som inte finns offentligt om jackson inte existerar.
Stackars liten som tror på allt som skrivs i aftonblaskan.

han blev friad på alla punkter..

lär dig att citera...

blev han friad och jag hade fel... ok...my bad...
Citera
2009-07-02, 19:45
Medlem
Citat:

Brooke Shilde hade det inte vad jag kan minnas från nån intervju...
Frugan Debbie Rowe hade det inte...

Många hänvisar till rättegången... där de la ner åtalet i brist på bevis... ni förstår att det är sämre än att bli frikänd...

Tror ni att OJ simson, eller Robert Blake var oskyldiga?

De blev bevisligen frikända...

Vem bryr sig egentligen, domarna är ju avkunnade, vad vi tror är ju bara skit... vi blir matade av aftonhorans lögner och rykten och tror en massa skit sen som inte har verklighetsförankring för fem öre, om vi inte litar på rättssäkerheten så bör vi byta politiker så enkelt är det ...
Jag tror personligen att allt runt MJ alltid har varit en jävla cirkus för att tjäna pengar och sanningen får vi aldrig reda på så .... skit i det. han är död ..
Citera
2009-07-02, 19:48
Medlem
Citat:
Men herrugud!

Jag står för mina inlägg, jag har inte påstått annat.

Hur trovärdig det gör mig, får stå för dig.

Nu är det ju MJ vi ska diskutera eg så nu tycker jag att alla personangrepp läggs ner.

Säg då inte VI TROR säg JAG TROR istället det kan ju vara så att du inte företräder hela trådens inlägg ... har du tänkt så långt ??? förmodligen inte ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in