2009-07-01, 20:01
Medlem
ettanportions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Säg en människa som har varit mer jesus lik, annat än ghandi, dalai lama.
Helge Fossmo
Citera
2009-07-01, 20:18
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Enligt löpsedlarna idag tänker MJ:s föräldrar visa upp liket i en glaslåda på Neverland, för att tjäna pengar på sin sons döda kropp...

Vad blir nästa steg? Hyra ut liket per timme till nekrofiler?

Har inte sett något om att dom skulle ta betalt av fansen.
Då Elvis dog gjordes samma sak ( jag har hört och läst om det)

Det är en så kallad Lit de parade.
Senast redigerad av SweetAss 2009-07-01 kl. 20:24.
Citera
2009-07-01, 20:23
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Senaste nytt: Debbie Rowe ÄR mamman till de 2 äldsta barnen.

Såhär säger Debbie Rowe's advokat:

"We refuse to be drawn into addressing the various rumors and speculation swirling in the media. The vast majority of what is out there is untrue.
"Particularly hurtful and insidious is the most recent rumor -- which is entirely false -- concerning the maternity of the children. Ms. Rowe is the biological mother of the two oldest children."

Fattar ni ere tröga grodyngel att media sprider skit hela jäkla tiden, t.o.m när karln är död. Är ni helt blinda för verkligheten???

Varför är det så himla svårt för er att se att MJ hade en själ av guld (vad han gjorde och levde för talar för sig själv)

Jag har hela tiden fattat det som att Debbie är mor till barnen och ingen annan.

Man vet ju aldrig vad man ska tro på egentligen, vad som ÄR sant då det kommer så mycket skitsnack om MJ . Jag trodde för något år sen på allt som skrevs men har lärt mig att ta allt med en nypa salt. Oftast så kommer det ju fram att det som skrivs inte är sant. Tänk bara på det där cancerryktet för någon månad sedan. Gu så jag skrattade åt det. Bildbeviset.. Sen så är det mesta skit som skrivs tydligen tagit från The Sun..

O ja, MJ hade en själ av guld. Vilket inte många fattat. Han uppfattades konstig, märklig, som en kuf bara för att han var den han var: den,troligtvis, underbaraste person som hitills har levat.
Citera
2009-07-01, 20:24
Medlem
DoctorWhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Att sitta och ohämmat tro på rykten som är till Jacksons fördel och samtidigt fördöma allt som talar emot honom?

Nej, det frodas en osund naivitet i denna tråd som skulle må bra av lite kritiska åsikter. Eftersom att Michael Jackson var så fantastisk så ställer han sig bakom detta till fullo.

Jag är benägen att hålla med. Och tråden är väl till för allt skvaller, både negativt och positivt?
Jag har inte sett någon Mod radera ut negativt skvaller förut...
Citera
2009-07-01, 20:27
Medlem
DoctorWhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
O ja, MJ hade en själ av guld. Vilket inte många fattat. Han uppfattades konstig, märklig, som en kuf bara för att han var den han var: den,troligtvis, underbaraste person som hitills har levat.

Räcker det inte med att han var en bra sångare och dansare?
Tycker du verkligen att han var den mest underbara person som hittills levt? Det säger ju en hel del om dig och vad du tycker om din familj och ev. partner...

Jag kan ju säga, att för egen del så gillar jag en del av hans musik. Jag är ett stort fan av många artister och skådespelare men jag skulle aldrig uttrycka mig så här, och förneka alla mina vänner och min familj.
Det är ju också lite förringande av alla som verkligen arbetar hårt för att samhället ska bli bättre, för fattiga och sjuka osv.

MJ må ha gjort en del men med tanke på hur mycket pengar och makt han hade så hade han kunnat göra mycket mycket mer...
Citera
2009-07-01, 20:30
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWho
Tycker du verkligen att han var den mest underbara person som hittills levt? Det säger ju en hel del om dig och vad du tycker om din familj och ev. partner...

Jag kan ju säga, att för egen del så gillar jag en del av hans musik. Jag är ett stort fan av många artister och skådespelare men jag skulle aldrig uttrycka mig så här, och förneka alla mina vänner och min familj.
Det är ju också lite förringande av alla som verkligen arbetar hårt för att samhället ska bli bättre, för fattiga och sjuka osv.

MJ må ha gjort en del men med tanke på hur mycket pengar och makt han hade så hade han kunnat göra mycket mycket mer...

Läs vad jag skrev igen. Jag skrev troligtvis. Vad min familj har med det hela att göra förstår jag inte. bara för att då : jag har nästintill ingen kontakt med min familj, so there you go!
Citera
2009-07-01, 20:38
Medlem
Citat:

Han stod emot sin far, han stod emot media mer än någon annan människa har gjort på denna jord. Han hudfärg ändrades. Hur mycket kan än människa tåla och ändå fortfarande vara så god, inte bara mot barnen som han gillade, han kallade inte ens de som skrev skit om honom för svin utan han bara sa att rykterna var fruktansvärda.
Citera
2009-07-01, 20:52
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Du tog det jag skrev på helt annat sätt än det var tänkt märker jag.
Citera
2009-07-01, 20:54
Medlem
TKD_1337s avatar
Så ni... efterblivna som säger sig ha sett "MJ röra sig i helikoptern"... ta och besök minneshögtiden på fredag (lördag?).
Citera
2009-07-01, 20:57
Medlem
DoctorWhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Du tog det jag skrev på helt annat sätt än det var tänkt märker jag.

Ja, hur skulle jag tolka det menar du? Var du ironisk?

Citat:
Han stod emot sin far, han stod emot media mer än någon annan människa har gjort på denna jord. Han hudfärg ändrades. Hur mycket kan än människa tåla och ändå fortfarande vara så god, inte bara mot barnen som han gillade, han kallade inte ens de som skrev skit om honom för svin utan han bara sa att rykterna var fruktansvärda.

Han var nog en helt vanlig person, inte bättre än nån annan. Det gör inte någon till en bättre person för att man får stå ut med mycket skit.

Hur vet ni att han var en så otroligt god person? Det du beskriver är för mig helt normalt beteende.
Bara för att han inte var ett svin så gör det honom inte till ett helgon...
Citera
2009-07-01, 20:58
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Han var nog en helt vanlig person, inte bättre än nån annan. Det gör inte någon till en bättre person för att man får stå ut med mycket skit.

Hur vet ni att han var en så otroligt god person? Det du beskriver är för mig helt normalt beteende.

Nej, jag var inte ironisk. Jag är aldrig det då det kommer till MJ. Sen om vi uppfattade/uppfattar MJ som ett helgon eller nåt spelar väl ingen roll. Du har väl inte ont av det gissar jag.. eller vänta nu.. det kanske du har ändå.
Citera
2009-07-01, 21:02
Medlem
Citat:

Ja det är klart att man kan resonera på ditt sätt, men då går det inte att vara en sämre människa genom att göra dåliga handlingar heller, med andra ord om han nu var pedofil så var han en fin och trevligt människa.

Var det så du tänkte kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in