Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Senaste nytt: Debbie Rowe ÄR mamman till de 2 äldsta barnen.
Såhär säger Debbie Rowe's advokat:
"We refuse to be drawn into addressing the various rumors and speculation swirling in the media. The vast majority of what is out there is untrue.
"Particularly hurtful and insidious is the most recent rumor -- which is entirely false -- concerning the maternity of the children. Ms. Rowe is the biological mother of the two oldest children."
Fattar ni ere tröga grodyngel att media sprider skit hela jäkla tiden, t.o.m när karln är död. Är ni helt blinda för verkligheten???
Varför är det så himla svårt för er att se att MJ hade en själ av guld (vad han gjorde och levde för talar för sig själv)
Jag har hela tiden fattat det som att Debbie är mor till barnen och ingen annan.
Man vet ju aldrig vad man ska tro på egentligen, vad som ÄR sant då det kommer så mycket skitsnack om MJ

. Jag trodde för något år sen på allt som skrevs men har lärt mig att ta allt med en nypa salt. Oftast så kommer det ju fram att det som skrivs inte är sant. Tänk bara på det där cancerryktet för någon månad sedan. Gu så jag skrattade åt det. Bildbeviset.. Sen så är det mesta skit som skrivs tydligen tagit från The Sun..
O ja, MJ hade en själ av guld. Vilket inte många fattat. Han uppfattades konstig, märklig, som en kuf bara för att han var den han var: den,troligtvis, underbaraste person som hitills har levat.