2009-07-01, 17:27
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
Och dina kommentarer vill fortfarande inte bli sedda..
Vad får dig att tro att du har större rätt att skriva i den här tråden än vad jag har? Är du en sådan där åsiktsfascist som vill förbjuda alla andra åsikter än dina egna?

PS.

1. Det här är Flashback
2. Den här är en allmän tråd om Michael Jackson, inte en kondoleans- och hyllningstråd, så alla åsikter om MJ har lika stor rätt att framföras här

Men det finns säkert något annat forum som innehåller bara hyllningar, så om du inte klarar av att läsa något annat än rena hyllningar så kanske du skall förflytta dig dit istället?
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-07-01 kl. 17:30.
Citera
2009-07-01, 17:28
Medlem
SweetAsss avatar
Ska det börja bråkas nu igen? SUCK. Han är död så lägg bara ner.

Det finns ju hur mkt som helst som säger emot att han skulle vara pedofil.
Det finns hur mkt som helst ang att han hade vitiligo.

Att sen sitta o påstå att det inte alls är så är bara BS!
Citera
2009-07-01, 17:30
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad får dig att tro att du har större rätt att skriva i den här tråden än vad jag har? Är du en sådan där åsiktsfascist som vill förbjuda alla andra åsikter än dina egna?

Ingen har väl sagt att den ena har större rätt än den andra att skriva i den här tråden. Det är bara det att du ju faktiskt kommer med massa BS! Det räcker liksom.
Citera
2009-07-01, 18:01
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Ska det börja bråkas nu igen? SUCK. Han är död så lägg bara ner.

Det finns ju hur mkt som helst som säger emot att han skulle vara pedofil.
Det finns hur mkt som helst ang att han hade vitiligo.

Att sen sitta o påstå att det inte alls är så är bara BS!
Att sitta och ohämmat tro på rykten som är till Jacksons fördel och samtidigt fördöma allt som talar emot honom?

Nej, det frodas en osund naivitet i denna tråd som skulle må bra av lite kritiska åsikter. Eftersom att Michael Jackson var så fantastisk så ställer han sig bakom detta till fullo.
Citera
2009-07-01, 19:11
Bannlyst
Dokumentär om Jacko idag på svt kl 22.15 endast 45min dock.
Citera
2009-07-01, 19:22
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Dokumentär om Jacko idag på svt kl 22.15 endast 45min dock.

Tack så mkt för infon
Citera
2009-07-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Eftersom ett stort antal av skribenterna här av deras salvelsefyllda hyllningar och predikningar att döma verkar ha missuppfattat det hela så skulle jag vilja påpeka att det var Michael Jackson, en amerikansk sångare/gycklare, som gick och dog, och inte Jesus...

Försök ha lite vettiga proportioner på det hela.

Säg en människa som har varit mer jesus lik, annat än ghandi, dalai lama.
Citera
2009-07-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Att sitta och ohämmat tro på rykten som är till Jacksons fördel och samtidigt fördöma allt som talar emot honom?

Nej, det frodas en osund naivitet i denna tråd som skulle må bra av lite kritiska åsikter. Eftersom att Michael Jackson var så fantastisk så ställer han sig bakom detta till fullo.

1. MJ blev friad
2. Pojken vägrad vittna

Vitiligo: http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/vitiligo-photos-michael-jackson/

Det är mer än rykten, det är fakta.
Citera
2009-07-01, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Säg en människa som har varit mer jesus lik, annat än ghandi, dalai lama.
Typ ingen,,Allafall ingen rikskändis, artist, filmstjärna etc...

om man inte räknaar med Bill Gates som årligen donerear miljarder till aids och dylikt. Även warren buffet världes rikaste ville att hans tillgångar ska gå till välgörenhet, men hur ofta besökte han/dom hundratals sjukhus personligen i sin fritid, knappt nångång, till skillnad mot MJ

MJ gjorde välgörenhet när han var ledig så mycket han kunde, annars jobbade han bara. Stackarn... välrdens mest oegoistiska människa tror jag.
Citera
2009-07-01, 19:39
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName

Öh? Jag, tro på alla rykten om MJ? Vars får du det ifrån. Om det nu var mig du menade och ingen annan.
Citera
2009-07-01, 19:57
Medlem
Allan Akbars avatar
Enligt löpsedlarna idag tänker MJ:s föräldrar visa upp liket i en glaslåda på Neverland, för att tjäna pengar på sin sons döda kropp...

Vad blir nästa steg? Hyra ut liket per timme till nekrofiler?
Citera
2009-07-01, 20:01
Medlem
Senaste nytt: Debbie Rowe ÄR mamman till de 2 äldsta barnen.

Såhär säger Debbie Rowe's advokat:

"We refuse to be drawn into addressing the various rumors and speculation swirling in the media. The vast majority of what is out there is untrue.
"Particularly hurtful and insidious is the most recent rumor -- which is entirely false -- concerning the maternity of the children. Ms. Rowe is the biological mother of the two oldest children."

Fattar ni ere tröga grodyngel att media sprider skit hela jäkla tiden, t.o.m när karln är död. Är ni helt blinda för verkligheten???

Varför är det så himla svårt för er att se att MJ hade en själ av guld (vad han gjorde och levde för talar för sig själv)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in