2009-07-05, 18:11
Medlem
Ang pedofilanklagelserna har jag läst att förlikningen sköttes av bland annat MJs advokater och försäkringsbolag, inte av MJ själv?

Och vilken far tar pengarna istället för att se sin sons antastare sättas bakom lås och bom? Hade det varit min pojke hade jag dragit honom inför rätta, sett till att han fått fängelsestraff och yrkat på ett fett skadestånd. Därför tror jag att det handlade om att mjölka MJ på pengar. Men jag hörde nåt om att Jordan Chandler hade kunnat peka ut märken på MJs penis och skinkor, men hörde sedan att han inte alls hade kunnat göra det? Men sedan tänker jag också, bara för att man ser någon naken betyder det väl inte att man blivit antastad?

En annan sak: vad jag hört om pedofilfall så brukar det komma fram en massa andra barn som blivit utnyttjade, men inte i MJs fall. De intervjuade också 30 barn som hade spenderat tid på Neverland i samband med jordan Chandler och ingen hade upplevt några opassligheter från Mjs sida. Jag tycker det är märkligt.

Lisa-Marie blev ju också förbannad på nån reporter som försökte hinta att MJ var pedofil då hon svarade typ "Tror du att jag skulle låta honom ta hand om mina barn om jag misstänkte det? Hur vågar du?". De var ändå gifta i 1 1/2 år.

Nu vet vi inte nånting säkert, men det hade varit bra om man fick reda på mer fakta initiellt. Nu har MJ dömts redan innan alla bevis lagts fram. Det är bara mina två cent.
Citera
2009-07-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Det fanns minst två vittnen till övergreppen: fadern och Jordys halvbror Nikki.

Huh? Såg farsan MJ förgripa sig på barnet? Vilket jävla skitsnack imho, då hade jag rivit upp himmel och helvete om det var jag som var förälder. Men nej, pengar läker alla sår för familjen Chandler, verkar det som.
Citera
2009-07-05, 18:13
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
... Bara för att Michael gillar att ha kul med barn?
Jo, pedofiljäveln ville ha "kul" med barnen, men barnen uppskattade det inte lika mycket som vad MJ gjorde...
Citera
2009-07-05, 18:15
Medlem
Citat:
Det fanns minst två vittnen till övergreppen: fadern och Jordys halvbror Nikki.

"OK" Hur hade du reagerat som fader om du hade sett ditt barn bli antastat? Du hade inte lagt ett finger på honom inte sagt?

Det ingick väl i dealen... För ett tag sedan kom dock Jordy med en bok om MJ:s sexuella övergrepp.

Citat:
Det är inget vanligt brev utan en försäkran undertecknad av Jordy själv. I princip så svär han därigenom att innehållet är sant.

Jo det förstår jag väl. Eden är absolut inget bevis.

Citat:
Jordy var en sund, frisk och välartad tonåring, medan MJ var psykiskt störd. Inte svårt att avgöra vem man ska tro på.

Här är beviset på att du aldrig skulle kunna bli något inom juridik.
Citera
2009-07-05, 18:25
Medlem
Citat:
Därför att Liza Maria Presley berättat det i en öppenhjärtig intervju och därför att MJ inte dementerat hennes utsaga.

MJ använde en annan mans sperma för att få vita barn.
Och jag misstänker att LMPresley ljög för att bättra på sin mans skamfilade rykte, de var ju goda vänner och dessutom förekom säkert pengar emellan. Tror aldrig han rörde henne, och deras "äktenskap" var en taktisk manöver för att försöka skingra på pedofilmisstankarna.

Hade han gillat kvinnor så hade han miljontals att välja på under alla år, inte en enda blev det. Varför ? jo, pedofilen var aldrig intresserad av annat än söta killar i 6-10 årsåldern, och så Glanzelius också förstås, men han var på gränsen till att vara för gammal
https://www.flashback.org/showthread.php?t=100413
Citera
2009-07-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Och jag misstänker att LMPresley ljög för att bättra på sin mans skamfilade rykte, de var ju goda vänner och dessutom förekom säkert pengar emellan. Tror aldrig han rörde henne, och deras "äktenskap" var en taktisk manöver för att försöka skingra på pedofilmisstankarna.

Hade han gillat kvinnor så hade han miljontals att välja på under alla år, inte en enda blev det. Varför ? jo, pedofilen var aldrig intresserad av annat än söta killar i 6-10 årsåldern, och så Glanzelius också förstås, men han var på gränsen till att vara för gammal

Men seriöst vad fan vet du om det? Lisa-Maria postade i sin blogg att deras äktenskap inte hade varit en "sham", varför skulle hon göra det när han är död? MJ var uppenbarligen jävligt blyg och hade problem med sin självbild. Det har han själv sagt. Visst fanns det miljontals kvinnor som ville ha honom, men han kanske helt enkelt inte ville ha dem? Kanske ville han ha nån som gillade honom för den han var? Jävligt konstig tanke för dig kanske.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jo, pedofiljäveln ville ha "kul" med barnen, men barnen uppskattade det inte lika mycket som vad MJ gjorde...

Att du totalt förbiser att man faktiskt KAN ha ett sunt förhållade till barn på det sättet MJ hade gör dig till en partisk debattör.
Citera
Medlem
Pedofil och lögnare

A fucking liar !
http://www.youtube.com/watch?v=ufqMSTYQy3g
Citera
2009-07-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren

Ledsen men du har ingen aning om Mj har legat med någon och att det inte finns något om det i pressen visar bara hur mediaskadad du är.
Citera
2009-07-05, 18:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Att du totalt förbiser att man faktiskt KAN ha ett sunt förhållade till barn på det sättet MJ hade gör dig till en partisk debattör.
Menar du att du själv skulle vara opartisk i den här diskussionen?
Citera
2009-07-05, 18:37
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ledsen men du har ingen aning om Mj har legat med någon och att det inte finns något om det i pressen visar bara hur mediaskadad du är.
MJ har säkert legat med många. Men inte med någon kvinna...
Citera
2009-07-05, 18:40
Medlem
reinkarnerads avatar
Bubbles ännu ett offer för MJ:s framfart?

Det faktum att MJ:s apa och vän Bubbles drabbades av psykiska besvär efter bekantskapen med honom (aggressionsproblem) och försökte begå självmord för några år sedan, indikerar att MJ inte bara höll sig till småpojkar i sin outtröttliga strävan att tillfredsställa sina perverterade lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in