2009-06-30, 16:36
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magiceightball
Om det inte har kommit upp redan i tråden :

http://heat.co.za/celebrity-news/truth-emerges/

Pojken som säger sig blivit antastad av Michael har erkännt att han ljög.
Det där skall du nog ta med en rejäl jävla grävskopa med salt. Det hela kommer från ett blogginlägg.
Citera
2009-06-30, 16:38
Medlem
Sjögräss avatar
Jag är rätt säker på att Michael Jackson både led av vitiligo och sedermera eventuellt blekte sig själv. Sminket är ju en självklarhet men det använde han också innan.

Och det här med BUS känns lite off för lider man av vitiligo så tror jag inte att det fäster sig särskilt bra eller ser särskilt fint ut då man är extremt blek.
Har själv svårt att få BUS att se bra ut på mig (och de flesta preparat luktar lite knasigt och fastnar i ljusare plagg), och det är nog billigare att täcka för de bruna fläckarna (om han ens hade några kvar?) eller att bleka det som går.
Citera
2009-06-30, 16:41
Medlem
*nickNames avatar
Magiceightball:
http://ajsupreme.blogspot.com/2009/06/explosive-report-jordan-chandler-michal.html

Där har du mer om hoaxet.
Citera
2009-06-30, 16:58
Medlem
prudenss avatar
Näh, jag får nog krypa till korset och tillstå att jag hade fel Har kollat runt lite på nätet och att inte erkänna hans hudsjukdom blir till ytterligare en kränkning! Inser också att det i längden, då sjukdomen sprider sig, blir allt svårare att dölja den.

Hittade bl a detta klipp:
http://www.dailymotion.com/video/x41cpa_michael-jackson-vitiligo-clips_music
Citera
2009-06-30, 16:59
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Dra inte alla över en kam! Att hitta alternativa förklaringsmodeller till varför Michaels hy var så ljus är inte lika med att hata honom eller smutskasta honom. Frågan är fri och undran befodrad. Man kan fortfarande vara ett fan för det!

Givetvis inte, och naturligtvis undrar man lite om hur läget ligger till och i så fall varför. Jag drar inte alla över en kam. Men om du tänker efter så är det oftast så att om man lyssnar på MJ så är det lite tönt-varning eller det är iaf inte "fint" och lyssna på honom.

Varenda gång jag sagt att jag gillar hans musik kommer antingen en kommentar om "peddo-Michael" eller "mmm, han gör en låt som heter "Black or White" och sen färgar han sig vit".

Oavsett pedofilhärvan och huden tycker jag om hans musik, men det är klart, har han haft sex med minderåriga ryker han direkt från min idol-lista. Där finns gränser även för superstjärnor....

Angående att killen erkänner att anmälan var falsk, är givetvis inte sant. Skulle bara vara lagom osmakligt att göra det just nu.....

OT: Någon som vet hur Weird Al har kommenterat Michaels död. Han gjorde ju trots allt två covers på honom, som blev två av hans största låtar... Skulle vara kul och veta...
Citera
2009-06-30, 17:16
Medlem
Att han var bra dansare går inte att förneka iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=s7MmEMrCRfc&feature=related
Citera
2009-06-30, 17:21
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Att han var bra dansare går inte att förneka iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=s7MmEMrCRfc&feature=related

Nej absolut inte. Ej heller att han hade en jäkla scen närvaro .

Offtopic:
Mitt 700:e inlägg
Citera
2009-06-30, 17:34
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
OT: Någon som vet hur Weird Al har kommenterat Michaels död. Han gjorde ju trots allt två covers på honom, som blev två av hans största låtar... Skulle vara kul och veta...
http://www.toomanymornings.com/?p=1221

“I can’t believe Michael’s gone,” a blubbering Yankovic said from his home in Hollywood Hills, where he lives with his charming wife, Suzanne, and their equally delightful cockatiel, Bo. “I owe my entire career to that crazy kid with the sequined glove. Now what am I going to do? I don’t want to spend the next 20 years doing MJ impersonations on The Strip in Vegas. What a miserable way for things to end.”

“I hated that fucking pop song,” he said. “Everybody knows damn well it’s too perky, and nobody was dumb enough to buy Jackson in the tough-guy role. That dude was fruitier than an organic cantaloupe at a farmers’ market. But ‘Eat It’ made me totally fucking rich–which is awesome, I must say–so all those critics who think I’m a joke can suck it.

“I just hope some other weirdo freak comes out of the woodwork and gets famous soon so I can start riding his coattails like I did Jackson’s.”
Citera
2009-06-30, 17:49
Medlem
bees avatar
Tjocka lager smink la han på för att skydda huden ifrån solljuset, det är vanligt att drabbade gör så.

När sjukdomen hade gått så långt, då så opererade han ju bort alla pigment helt, för att hela kroppen skulle få samma färg, sådan operation är också vanlig bland drabbade om man läser på lite......

Sen är det ju inget snack annat än att han led av någon störning av något slag, man behöver ju inte kolla på mer än 1 intervju med honom för att inse att han inte hade alla hästarna i hagen.

Antagligen fick han heller aldrig någon diagnos ställd, för ingen i hans närhet brydde sig om annat än hans pengar...

Han skulle definitivt bott kvar hos mossan, han behövde någon som tog hand om honom.....men hon blev nog bara glad att bli av med honom....

Släper man ut psyksikt sjuka personer med miljarder plus på kontot slutar det inte så snyggt...

Bosätter sig i en nöjespark, blir kompis med apor, leker med 13åringar i pyjamas när man är bra över 40 själv, total demolerar sitt ansikte, ( antagligen var han så blyg så han ville gömma sig själv, för sig själv elelr något liknande ) han sitter ju iaf i en intervju och totalförnekar det, något sjukt är det ju.

Att han fortsatt hänga med småbarn i sitt sovrum efter 1sta rättegången bevisar ju bara ytterligare att han inte hade alla hästarna hemma...

http://www.youtube.com/watch?v=VKaySqh1XPU
där ser ni ju hur jävla hög han var, det var ju säkert hans normala tillstånd sista tiden,

Själklart visste alla runtomkring honom och hans läkare hur nitad han var, det var ingen som tvingade i han grejjer utan han betalade för att få det han ville ha...... hade någon runt omkring honom brytt sig det minsta hade han säkert varit i livet idag,,,....

konstigt att hans familj inte brydde sig mer om honom? dem kan inte haft någon bra kontakt??? har någon av hans familj träffat honom personligen senaste 5 åren ???

han kan inte heller haft många vänner...

tragiskt jävla öde hur som helst....
Citera
2009-06-30, 17:51
Medlem
666Hates avatar
Ännu en död pedofil, vad är problemet?
Citera
2009-06-30, 17:57
Medlem
N0vaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate

innocent until proven guilty.
Citera
2009-06-30, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate

Stick din jävla nolla, har du inget vettigt att säga kan du krypa in i din jävla grotta igen.

Finns inga bevis på att han gjort något mot barn, han blev frikänd från alla punkter, en av pojkarna gick även ut i media och sa att han hade ljugit om hela alltet (finns 1-2 sidor bak). Att han inte fick en normal uppväxt och därför fortsatte att leva sitt liv "som barn" är kanske lite märkligt. Men att kalla honom pedofil visar bara att man inte har ett smack bakom pannan, eller att man bara är en sån jubelidiot som tror på allting som står i tidningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in