2009-07-01, 01:12
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Skrev inte helt, men sjuk i huvudet.

Han dog som ett knarkande missfoster med uppenbara psykiska problem. Det kallar jag sjuk i huvudet.

Har alla glömt när han nästan tappade ner sin unge från ett hotellfönster? Vilken frisk människa gör något sånt?

Visst var han inte helt frisk de sista åren, men fan fanns det anledningar till det. Tror inte att han tog sitt "knark" utan anledning.

Förresten tappade han aldrig ungen från balkongen, men visst, klippet helt klart är obehagligt!
Citera
2009-07-01, 01:14
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
Kan inte fatta att man har mage att driva med någons utséende när personen i fråga är död.
Speciellt en så dumsnäll människa som MJ.

Människan är så otroligt ond.
Har du ingen skam i kroppen?

Det är sanning, bryr mig föga om du har problem med att den förmedlas. Ska man bortse från allt och bara minnas de goda bitarna av en död människa?

Självfallet är människan ond, andra mer andra mindre. MJ kan omöjligt ha varit så snäll som han utgav sig för i media. Dessa planerade intervjuer är lätta att spela inför.
Citera
2009-07-01, 01:17
Medlem
Citat:

Han dog som ett knarkande missfoster med uppenbara psykiska problem. Det kallar jag sjuk i huvudet.

Har alla glömt när han nästan tappade ner sin unge från ett hotellfönster? Vilken frisk människa gör något sånt?

Du har en negativ klang när du säger sjuk i huvudet, (hoppas du vet om det)

Ja han hade psykiska problem (dvs mådde dåligt). Fler och fler får det i vårat samhälle och det borde oroa oss alla.

Tro det eller ej men internet är en stor orsak till detta.
Citera
2009-07-01, 01:19
Medlem
xploddans avatar
Citat:

Man behöver inte vara sjuk i huvudet för att man knarkar. Tror snarare att det skulle vara mer omänskligt att inte ta någon form av droger när man fått utstå det han har gjort de senaste 10-15 åren.

Det senare är helt klart ett stort misstag, vilket han själv också har sagt.
Citera
2009-07-01, 01:23
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Du har en negativ klang när du säger sjuk i huvudet, (hoppas du vet om det)

Ja han hade psykiska problem (dvs mådde dåligt). Fler och fler får det i vårat samhälle och det borde oroa oss alla.

Tro det eller ej men internet är en stor orsak till detta.

Psyksjuk är negativt, är man inte sjuk i huvudet då?

Internet gjorde Michael Jackson psykiskt sjuk! Fy sjutton så detta djävulens verktyg förstör det hela mänskliga släktet med sin globala kommunikation och porr!
Citera
2009-07-01, 01:24
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Man behöver inte vara sjuk i huvudet för att man knarkar. Tror snarare att det skulle vara mer omänskligt att inte ta någon form av droger när man fått utstå det han har gjort de senaste 10-15 åren.

Det senare är helt klart ett stort misstag, vilket han själv också har sagt.

Allt är misstag! Ingenting är Michaels fel, lilla söta sönderopererade Michael kan ju omöjligt stå för något han gör.
Citera
2009-07-01, 01:26
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Det är sanning, bryr mig föga om du har problem med att den förmedlas. Ska man bortse från allt och bara minnas de goda bitarna av en död människa?

Självfallet är människan ond, andra mer andra mindre. MJ kan omöjligt ha varit så snäll som han utgav sig för i media. Dessa planerade intervjuer är lätta att spela inför.

Alla människor har bra och dåliga sidor, både du och MJ. Varför kunde han OMÖJLIGT ha varit så snäll som han utgav sig för att vara? Alla människor som har mött honom har ju sagt att det sista han var var dryg och elak. Kan ganska säkert även påstå att han var nog bra mycket mer omtänksam än vad andra kändisar generellt sätt är mot sina fans och människor överhuvudtaget. Men det är väl bara uppgjort, eller hur? Tror att ungen som fick en ny lever via MJ än idag sitter och funderar på varför han EGENTLIGEN fick en ny lever, ett mysterium helt klart. Vad är det för fel att vara omtänksam?
Citera
Medlem
Citat:

Jaha så han utseende var en av hans "onda" sidor eller? Lägg av nu va. Pedofilanklagserna kan diskuteras i oändlighet men varför sitta och skriva ner dumma saker om hans utseende, det är ju enbart för att provocera, inget annat.

Citat:

Ojoj, du har lyssnat på för många cynister det hör jag det, cynismen sprider sig som en löpeld på intenet vilket är skrämmande. Varför denna tappade tro på mänskligheten? Jag vet att det händer hemska saker varje dag på vår planet men det är helt idiotiskt att bara ge upp.

"MJ kan omöjligt ha varit så snäll som han utgav sig för i media. Dessa planerade intervjuer är lätta att spela inför" Herregud, det GÅR INTE att missta sig att MJ hade en väldigt gott hjärta, ge mig en kändis som har träffat karln som har något dåligt att säga. Jag tycker ärligt talat synd om er, ni kan inte känna er älskade heller, precis som michael.
Citera
Medlem
Här är vad Paul Mccartney hade att säga om hans död

"It's so sad and shocking. I feel privileged to have hung out and worked with Michael. He was a massively talented boy man with a gentle soul. His music will be remembered forever and my memories of our time together will be happy ones.
Citera
2009-07-01, 01:29
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Allt är misstag! Ingenting är Michaels fel, lilla söta sönderopererade Michael kan ju omöjligt stå för något han gör.
Jag trodde det var precis det han gjorde när han själv erkände att han gjorde ett "fruktansvärt misstag"?
Citera
2009-07-01, 01:31
Medlem
Citat:
Psyksjuk är negativt, är man inte sjuk i huvudet då?

Varför har du en så pass negativ inställning till att må psykiskt dåligt! Vem som helst kan må psykiskt dåligt och det kan förvärras så pass mycket så att man tar sitt liv. Ska jackson ha en massa skit kastat på sig för att han fick psykiska problem av vad han fick uppleva när han var barn?

Internet gjorde Michael Jackson psykiskt sjuk! Fy sjutton så detta djävulens verktyg förstör det hela mänskliga släktet med sin globala kommunikation och porr!

Internet gjorde inte michael sjuk, det trodde jag du skulle förstå. Men internet får större inverkan på människors psykiska hälsa, kan du förneka det? Senast häromveckan så jag en dokumentär på ettan där folk hjälper en att ta självmord på bästa sätt...
Citera
2009-07-01, 01:32
Medlem
Citat:
Det är ju ren sanning att han var sjuk i huvudet åtminstone.

Hur kan DU av alla människor bedöma att han var "sjuk i huvudet"?
Han var aldrig diagnostiserad som det.

Tänk dig själv..
Hur hade du mått om media hittade på och förvrängde historier om dig, falska anklagelser och lögner? Att veta att flera hundratusentals, kanske miljontals människor världen över hatade dig för de lögner som har blivit "sanningar"?

Jag kollade just klart på "Oprah meets Jacko" och precis som Michael själv sa under intervjun (vilket är ganska uppenbart):

"Om någon sprider en lögn, så börjar folk tro på den lögnen ju mer de hör den. Bara för att de inte vet sanningen. Döm inte folk förns du har träffat och konverserat med personen i fråga!"

Det stämmer så jävla bra det han sa.
Media har fördärvat Michael fullständigt..
Inte undra på att han gick på en massa piller för att dämpa sin ångest/nervositet eller vad det nu kan ha varit.

Jag menar, vilken människa mår bra av att vara känd som en pedofil? Det är ju speciellt inte så lyckat att vara det i Michaels kläder.
Men han var ingen pedofil, det var bara vad media skrev för att sälja sina tidningar.

Det går även rykten om att pojken som såg till så att Michael blev $22.000.000 fattigare (det var $22.000.000 va?), ljög om de sexuella övergreppen bara för att hans jävla farsa tvingade honom till det så han skulle kunna leva gott resten av livet. Hur jävla ond får man vara?
Den pojken/familjen som anklagade Michael för detta mördade ju indirekt Michael pga. alla falska rubriker och lögner i tidningarna.

Nu vet jag visserligen inte om det är sant att pojken, Jordan som han heter, har erkänt sin lögn. Men förjävligt är vad det är!

Om det är sant att pojken ljög om övergreppen och om det är sant att hans erkännande är talat direkt från hjärtat, så hoppas jag att någon söker upp honom och tar hand om honom så han slutar precis som Michael själv gjorde.

En mördare förtjänar inget liv på denna jord i min bok.

Men för att summera allt med några få ord:

Michael Joseph Jackson var en fantastisk, omtänksam, ödmjuk och underbar människa som inte bara tänkte på sig själv.. det är en sak som är säker!
Han skapade nöjesparken Neverland för barn med cancer, bara för att de skulle få ha kul under deras jobbiga tid.
Är inte det omtänksamt eller vad?

Michael Jackson hade ett varmt hjärta av guld!
Jag kommer för alltid att sakna honom, han var en väldigt stor idol för mig. Men även en mycket bra människa!
Enligt mig så var han "ideal-människan".

R . I . P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in