2009-06-28, 17:48
Medlem
rambergsjesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
"Privata" familjebilder har nu läckt ut:
http://www.tmz.com/2009/06/28/michael-jackson-photos-rare-family/

Konstigt att se Michael göra så... normala saker. Vanligtvis så var han helt trannied-up om man såg bilder av honom.

Jäklar vad dystra och nervösa småpojkarna såg ut då, de undrade väl när de skulle bli påstånkade nästa gång
Citera
2009-06-28, 17:55
Medlem
Förklaring till näsan om det var nån som undrade...

Det var under en dansrepetition till en låt från "Off the Wall" som Michael Jackson ramlade och knäckte näsan. Han blev inte helt nöjd med den efterföljande operationen och fick i stället kontakt med plastikkirurgen Steven Hoefflin. Som förmodligen såg en chans att tjäna grova stålar.
Citera
2009-06-28, 18:33
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Om man verkligen tycker om honom och tror på hans oskyldighet, som dessa artister, så tror jag att man skriver för det man känner och inte "vad som ser bra ut ur ett icke-pedofiliskt sätt". Det är bara sådana som tror att han kanske är pedofil som undviker vissa ord eller meningar.

Jag syftade mer på det komiska i det hela, inget annat.
Citera
2009-06-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Det är nog mycket möjligt. Jag ville vara på den säkra sidan och garderade mitt svar men det förvånar mig inte det minsta om han finns med i guiness.

Vad dillar ni om lever ni på 80-talet eller ?
angånde musiken är Michel Jascksson knappt betytt något alls som influens för andra band musiker/ till skillnad från Michels egna stora idoll James brown som varit en jätte influens för många stora akter, däribland MJ.

MJ betydelse som artist rent musikaliskt i historien e marginell, hans musik som gjorde honom stor på 80-talet är långt ifrån tidlös som många andra stora akter eller musikers musike innan och efter MJ varit.
En stor del i varför han e så känd värden över är ju också att han var Pepsis affish namn under 80-90talet över stora delar av värden.

Känndaste personen efter jesus, nja knappast, Adolph H, Pele, Maradona, Elvis mfl ligger nog förre på den biten också.

Enligt mig kommer MJ bli ihåg kommen som den ganska underliga personen och Ikonen MJ.
Citera
2009-06-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Jag syftade mer på det komiska i det hela, inget annat.

Håller med, jag tyckte också det var komiskt och direkt tändes en varningslampa som övertygade mig att de raderna med säkerhet kommer utnyttjas och skrattas åt av smutsiga MJ hatare.
Citera
2009-06-28, 18:42
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Känndaste personen efter jesus, nja knappast, Adolph H, Pele, Maradona, Elvis mfl ligger nog förre på den biten också.

Vilka är dom?
Citera
2009-06-28, 18:43
Medlem
Michael Jackson har utsetts till världens kändaste människa två gånger. Då har undersökningar gjorts i flera länder på alla världsdelar. Senast undersökningen gjordes var 1998, har jag för mig.
Citera
2009-06-28, 18:50
Medlem
Rallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Hört talas om skämt.
Vilka skämt?
Citera
2009-06-28, 18:50
Medlem
Någon som hört något från Chris Tucker? Har han gjort ett utalande?

Tror fan han är helt förstörd. Han älska MJ
Citera
2009-06-28, 18:52
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Förklaring till näsan om det var nån som undrade...

Det var under en dansrepetition till en låt från "Off the Wall" som Michael Jackson ramlade och knäckte näsan. Han blev inte helt nöjd med den efterföljande operationen och fick i stället kontakt med plastikkirurgen Steven Hoefflin. Som förmodligen såg en chans att tjäna grova stålar.

Enligt hans syster La Toya utsatte hans fader konstanta hån mot Michaels näsa, enda sen han var runt elva år och uppåt, klart som fan han får komplex.

Citat:
angånde musiken är Michel Jascksson knappt betytt något alls som influens för andra band musiker/ till skillnad från Michels egna stora idoll James brown som varit en jätte influens för många stora akter, däribland MJ.

MJ betydelse som artist rent musikaliskt i historien e marginell, hans musik som gjorde honom stor på 80-talet är långt ifrån tidlös som många andra stora akter eller musikers musike innan och efter MJ varit.
En stor del i varför han e så känd värden över är ju också att han var Pepsis affish namn under 80-90talet över stora delar av värden.

Enligt mig kommer MJ bli ihåg kommen som den ganska underliga personen och Ikonen MJ.

Va snackar du för dynga, han har haft stor betydelse för istortsett alla RnB/pop artister i dag, på gott och ont. Sen som performer och entertainer var han ju också revolutionerande.

MJ var ruskigt stor i alla världsdelar, på ett sätt de namnen du nämnde inte var, jag skulle nog hålla honom och Coca Cola som världens kändaste varumärken.
Citera
2009-06-28, 18:56
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men nog fan är det lite "neger" i barnen.

Kan du utveckla det där?
Citera
2009-06-28, 18:59
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:

För det första är namnet Michael Jackson och inget annat. För det andra vet du verkligen inte vad du pratar om! När han lösgjorde sig från sina bröder och körde solokvist istället "skapade" han en helt ny musikstil som blandade R'n B, Pop och jazz. Det var låtar med rel. lugnt tempo men ändå mycket beat. Dessutom lade han till fler röster, vilket var helt nytt och banbrytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in