2009-06-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Kan du utveckla det där?

Den äldsta är ju hel klart supervit men dottern och framförallt minstingen ser man ju spår av MJ.
Citera
2009-06-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Den äldsta är ju hel klart supervit men dottern och framförallt minstingen ser man ju spår av MJ.

Jaha ... jag tror inte dom stenblå ögonen är ett arv av hennes far.....
Citera
2009-06-28, 19:11
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Håller med, jag tyckte också det var komiskt och direkt tändes en varningslampa som övertygade mig att de raderna med säkerhet kommer utnyttjas och skrattas åt av smutsiga MJ hatare.

Jag hatar verkligen inte MJ och jag tror inte en sekund på de anklagelser han fått riktade mot sig, framförallt inte rättegångsfallen. Jag kommer nog däremot garva en del när första bästa amerikanska komiker kommer göra en spoof av just den raden. Jag tror att själva grejen att just "Boys 2 Men" var med och sjöng kommer att vara en del i sketchen. Om det var de som sjöng själva raden i fråga så kommer det nog bli en sån där grej folk kommer höra i evigheter, ungefär som "rape is such a harsh word...".
Citera
2009-06-28, 19:15
Medlem
MJ var gay så enkelt kan det vara ... '
att leva i garderoben ett helt liv och vara den störtsta superstjärna som levat kan inte vara lätt.. inte konstigt om det går åt helvete till slut.
Citera
2009-06-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Jag hatar verkligen MJ och jag tror på de anklagelser han fått riktade mot sig, framförallt rättegångsfallen. Jag kommer nog garva en del när första bästa amerikanska komiker kommer göra en spoof av just den raden. Jag tror att själva grejen att just "Boys 2 Men" kommer att vara med och sjunga en del i sketchen. Om det är de som sjunger själva raden i fråga så kommer det nog bli en sån där grej folk kommer höra i evigheter, ungefär som "rape is such a harsh word...".
....
Citera
2009-06-28, 19:44
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men nog fan är det lite "neger" i barnen.

Lika mycket som i dig ungefär då...
Citera
2009-06-28, 19:48
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
....
Haha, ett ord kan göra sådan skillnad...
Citera
2009-06-28, 19:54
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
M.J blev säkert mördad med en överdos av sin läkare
Om jag som läkare märkt att min djupt drogberoende klient fnular med sina barn skulle jag också lagt på några milliliter... Bara spekulerar.
Citera
2009-06-28, 19:55
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Känndaste personen efter jesus, nja knappast, Adolph H, Pele, Maradona, Elvis mfl ligger nog förre på den biten också.

Alltså, Pelé vet man ju knappt hur han ser ut, Adolf är ökänd och en historisk figur, går liksom inte att jämföra. Maradona var stor, men dagen 15-åringar har nog ingen aning om vem han är. Elvis är och kommer alltid förbli en ikon, där har du rätt. Madonna är nog på samma nivå som MJ.
Citera
2009-06-28, 19:58
Medlem
Eric.the.midgets avatar
He pops Demerol and morphine, sure, apparently going back to the time in 1984 when he burned himself during the Pepsi commercial, but there’s also some kind of psychiatric medication. One of his brothers once told me he was diagnosed with schizophrenia when he was younger, so it may be to treat that.’
Citera
2009-06-28, 20:13
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Vad dillar ni om lever ni på 80-talet eller ?
angånde musiken är Michel Jascksson knappt betytt något alls som influens för andra band musiker/ till skillnad från Michels egna stora idoll James brown som varit en jätte influens för många stora akter, däribland MJ.

MJ betydelse som artist rent musikaliskt i historien e marginell, hans musik som gjorde honom stor på 80-talet är långt ifrån tidlös som många andra stora akter eller musikers musike innan och efter MJ varit.
En stor del i varför han e så känd värden över är ju också att han var Pepsis affish namn under 80-90talet över stora delar av värden.

Känndaste personen efter jesus, nja knappast, Adolph H, Pele, Maradona, Elvis mfl ligger nog förre på den biten också.

Enligt mig kommer MJ bli ihåg kommen som den ganska underliga personen och Ikonen MJ.

I västvärlden kanske elvis, pele osv är lika kända. Men du måste jämföra med t.ex gamlingar/väldigt unga i väst, fattiga i afrika osv.
Kollar man globalt är MJ mycket stor.

Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Jag syftade mer på det komiska i det hela, inget annat.

Som sagt, menar de allvar är det inget komiskt. Jag ser vad du menar, men jag tror knappast att de bryr sig.
Senast redigerad av Artyg 2009-06-28 kl. 20:16.
Citera
2009-06-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Alltså, Pelé vet man ju knappt hur han ser ut, Adolf är ökänd och en historisk figur, går liksom inte att jämföra. Maradona var stor, men dagen 15-åringar har nog ingen aning om vem han är. Elvis är och kommer alltid förbli en ikon, där har du rätt. Madonna är nog på samma nivå som MJ.

Dagens 15 åringar känner till MJ på samma sätt som Paris hilton dvs genom Söndasbillagor och skvaller tidningar shower på MTV osv.
För ur musik synpunkt har han väl knappast pruducerat ngt av värde sedan 1988.
När det gäller 3 värden e MJ stor men finns många amerikanska rapakter som e lika stora bland afrikas fattiga områden.
Musikaliskt som artist kommer alldrig MJ bli en av dom allra största, som ikon och media cirkus figur kommer han för evigt vara en myt och stor personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in