2009-06-26, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Fattar inte varför Latoya har opererat sig exakt lika fult som Michael.
Jag har sedan många år konspirerat om att LaToya och Michael någon gång har bytt identitet med varandra..

Till er som har sådan koll på vilka artister som är störst; hur placerar Madonna sig i listorna om hon skulle dö idag?

Och ingen kan få mig att tycka att MJ på nåt sätt är större än vad Elvis var, det måste vara insnöade snorungar som argumenterar mot det.. Det är två helt skilda tidsepoker plus att pedomicke knappast hade varit den han var musikaliskt om det inte vore för Kungen.. Elvis påverkade hela musikhistorien, MJ har bara en massa hängivna fans som tycker synd om honom, plus ett gäng hits..
Citera
2009-06-26, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1Private
Finns ingen anledning för honom att ta sitt liv. Han hade ju för bövelen 50 konserter framför sig. Så först lovade han fansen "This is it" så sa han själv
"See you in July". tror inte han skulle lova fansen 50 konserter och sedan ta sitt liv.
Jag tror att det kan ha varit ett väldigt gott skäl att ta livet av sig.. Vara piskad att genomföra 50 konserter för att betala skulder när han gjorde intryck av att knappt klara en intervju, dohh..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Yes och du tycker om Josef Fritzl också ser jag.
Är det ett roligt sammansträffade att du hyser mycket sympati för pedofiler eller?

Konstigt att Michael är en pedofil, då domstolen friade honom. Och det gör inte ett lands rättsystem för att det är roligt utan för att det är sanningen.

Antar att du hatar Jay Leno då också, eftersom han nog var den personen som försvarade Michael som mest.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
Haha!! VA?! Skämtar du?

Lennon var med i världens största band som har sålt mest i hela världen och samtidigt har han gjort världens bästa låt som soloartist...Imagine toppar fan alla 500 greatest songs-listor...

Din kunskap när det gäller musik måste vara minimal...

Michael var självklart bland dom största någonsin.

Och om det är någon som skrivit hit efter hit så är det verkligen MJ.
Citera
2009-06-26, 13:16
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonHammersmark
Och ingen kan få mig att tycka att MJ på nåt sätt är större än vad Elvis var, det måste vara insnöade snorungar som argumenterar mot det.. Det är två helt skilda tidsepoker plus att pedomicke knappast hade varit den han var musikaliskt om det inte vore för Kungen.. Elvis påverkade hela musikhistorien, MJ har bara en massa hängivna fans som tycker synd om honom, plus ett gäng hits..
Plus att han är idolen för många nuvarande r'n'b-artister, han la grunden för hur musikbranschen utvecklades de kommande decennierna, plus att genomsnittsmedborgaren betraktar jackson som mer av en kung än elvis. Så ja, för tillfället är han större än elvis, men med tiden kanske det blir annorlunda...
Citera
2009-06-26, 13:20
Medlem
selvovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsthecat
"möjligtvis the beatles då"

HAHAHA! Skämtar du med mig? Läs på lite om musik innan du uttalar dig.
Dåligt uttryckt, förlåt... Men jag förstår inte hur du kan hävda att lennon på egen hand är större än MJ, imagine är egentligen den enda megahiten han producerade, och inte ens den är större globalt än många av michaels största hits...
Citera
2009-06-26, 13:27
Medlem
cecels avatar
Får vi nånsin veta om han var pedofil eller inte? Känns som det som ljugit ihop den historien för att få pengar, borde ha samvete nog att erkänna att dem ljög efter hans död, om det nu var så?
Citera
2009-06-26, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Får vi nånsin veta om han var pedofil eller inte? Känns som det som ljugit ihop den historien för att få pengar, borde ha samvete nog att erkänna att dem ljög efter hans död, om det nu var så?
Du får väl bli kompis med hans barn och försöka höra hur det låter när dom fiser..

Efter att han fick fly neverland skaffade han ju egna barn att tycka om, likt en prenumeration typ..
Citera
2009-06-26, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
tittar man på vad mamman hade för genetiska drag så är det fullt möjligt jag har själv en vän vars bägge biologiska föräldrar är hör och häpna Negrer men hon själv är ask blond dom har även gjort faderskaps test på henne och pappan som är neger har andra släktingar i Afrika som är vita...
Jag läser själv till läkare och kan bekräfta att det är vanligt att svarta föder vita barn då har någon i släkten genetiska fel.

Vad har hans föräldrar för genetiskt ursprung? Har inte så bra koll på detta. Hittade dock den här sidan där man ganska tydligt ser att båda föräldrarna ser ut att vara av blandat genetiskt ursprung som unga.

http://musicology.ipbfree.com/lofiversion/topic1658/
Citera
2009-06-26, 13:39
Bannlyst
Vi kommer överleva många kändisar, madonna tror jag också kommer att tugga gräs under våran livstid.

Och andra kändisar som Miley Cyrus och Zac Efron kommer överleva oss, kanske brittan också om hon inte tar självmord, Woho
Citera
2009-06-26, 13:47
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Fan vad folk verkar tycka om den negern, bara jag som aldrig brukar lyssna på honom?

tror det beror på vilken ålder man har.. tror många som är unga och inte börja intressera sig för musik förens början av 2000talet kan fatta hur stor han var back in the days, dom har bara bilden av alla skandaler.

MJ var kung och ingen kan mäta sig med han.. han har blivit smutskastad så mycket. om han inte hade blivit det så hade nästan ingen i hela världen tyckt annat.

han var min stora idol när jag var liten och är så glad att jag fick se han live på konsert i sthlm året 94 om jag inte minns fel.

vila i frid MJ!
Senast redigerad av Jackxass 2009-06-26 kl. 13:52.
Citera
2009-06-26, 13:50
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Han är king of pop, vad mer går att säga? Allt jävla skriverier om honom är säkert inte äns sant. Tråkig utväg på hans liv tyvärr.

Hoppas Brian Johnson, James Hetfield, Ozzy Osbourne och Bruce Dickinson snart infaller i den långa sömnen så man slipper den skitmusiken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in