2009-06-26, 11:49
Medlem
SmartHanss avatar
Lite konstigt utspel av Alexander Bard, iom att hans musikaliska förmåga är lika med noll.

http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1066301&renderingdepartment =2.34562
Citera
2009-06-26, 11:50
Medlem
afugglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartHans
Lite konstigt utspel av Alexander Bard, iom att hans musikaliska förmåga är lika med noll.

http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1066301&renderingdepartment =2.34562

Haha fan vad skönt med någon som säger som det faktiskt är.

Så chockade dom blev i studion, självklart vill dom att alla ska hylla det.
Senast redigerad av afugglas 2009-06-26 kl. 11:58.
Citera
2009-06-26, 11:58
Medlem
2looses avatar
jag har en liten teori om mj död. Han gick ut med att han skulle ha 50 sista spelningar o säljer slut alla biljetter. Sen fejkar han sin död så att biljetterna ska bli speciella för fansen så alla vill behålla dom o inte lämna in dom o få pengarna tillbaks. Så just nu sitter han i en bunker nånstans o spelar poker med elvis o usama samtidigt som han fått ihop en ny förmögenhet.
Citera
2009-06-26, 11:58
Medlem
haha ett freak dömmer ett annat freak

skillnaden på MJ och Bard är väl att faktiskt folk vill/ville höra MJ. lederhosen-bögen är avundsjuk.

MJ som artist på 80 talet då man var ung, och därav kommer ihåg de musikaliska delarna kommer jag att minnas med nöje då jag tänker på MJ.

Resten med apor, och ungar, egna (hur han skaffade dem)och andras vad han nu gjorde med dem kommer nog dock att ta udden av minnet av MJ litegrann.

Det "roliga" då någon där är ju att det kommer fram en massa hemligheter... vi kanske blir visare nu om vad som egentligen föregick i hans liv.
Citera
2009-06-26, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vouti
Bard äcklar mig som vanligt.

Ja där håller jag med trots mitt hat mot Jackson, för överskattad för sin musik är han inte, dock inte heller underskattad. Han var "King of Pop" för att han gjorde fantastisk musik, men tyvärr har pedofil grejen skuggat över detta och jag har svårt att komma över det. Hans musik är dock bra oavsett om han är pedofil eller inte.
Citera
2009-06-26, 12:03
Medlem
Hade fyra miljarder kronor i skulder

Konserterna skulle ha kunnat inbringa 3,2 miljarder

kanske inte mycke å hämta där då..
Citera
2009-06-26, 12:03
Medlem
Broskbulles avatar
Glömde han lägga sig i syrgasbehållaren igår? För han sov väl i nån specialtillverkad syrgasbehållare on and off?
Citera
2009-06-26, 12:06
Medlem
Tråkigt att han dog på botten, hade varit större om han dog i början av 90-talet.
Citera
2009-06-26, 12:06
Medlem
Alexander Bard är den största nollan som någonsin funnits även hans tragiska familj som är lika utvecklingstörda som Alexander Bard han själv. Michael Jackson är världens största artist genom tiderna, alla vet vem han är och hur grym hans musik är, för att inte tal om han säregna moves! Och de folk som skriver här i tråden att han hade sin tid på 80-talet är bara skitsnack! Nästan 1 miljon biljetter såldes på bara några timmar och nu är det 2009, vad har de mobbade personerna som snackar en massa goja att säga om det här?
Citera
2009-06-26, 12:08
Medlem
Martinsons avatar
Tyvärr var det väl kändisskapet som tog hans liv. Han verkade ju på senare år vara ett freak/skepnad för en mycket sjuk och underlig människa. Jag är inte alls förvånad att han dog, med tanke på hur mycket mediciner han lär förbrukat.

Citat:
She's says that's ok
Hey baby do what you want
I'll be your night lovin' thing
I'll be the freak you can taunt

Dirty Diana.. känns som det stämmer ganska bra in :/

Hans musik lever dock kvar i minnet
Citera
2009-06-26, 12:09
Medlem
hbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktoren
Konserterna skulle ha kunnat inbringa 3,2 miljarder

kanske inte mycke å hämta där då..

"Värdet på stjärnans största tillgångar – bland annat rättigheterna till 251 Beatles-låtar och till hans egna låtar – översteg dock troligen skulderna."
Citera
2009-06-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hby
"Värdet på stjärnans största tillgångar – bland annat rättigheterna till 251 Beatles-låtar och till hans egna låtar – översteg dock troligen skulderna."

men först ska väl skulderna betalas eller? då lär väl rättigheterna få säljas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in