2011-05-12, 15:59
Bannlyst
bilden antyder att axlarna är bra också. en axelpose bitte!
Citera
2011-05-13, 11:45
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskampen
Schysst bild IvanTheMachine !

Hur går det med deffen nu då, lika jobbigt som du förvänta dig?

Dina inlägg är riktigt härliga och skönt att läsa att du krigar på.
Finnarna efter sänkt dos beror nog med stor sannolikhet på att hormonbalansen har rubbats.

Ville passa på att kladda och ge dig lite lyckoönskningar. Fortsätt uppdatera, och helst lite mer i framtiden.

MVH

FK! Det var ett tag sedan, KUL att du tittade in!

Jo, det är min slutsats också. Att balansen har rubbats. Men jag tycker att finnarna borde ha kommit när jag HÖJDE testohalten och inte tvärtom. Men, det är säkert individuellt och säkert helt logiskt att jag reagerar bakvänt.

Tack för lyckönskningarna. Har som mål att uppdatera i alla fall 1-2 ggr per vecka nu!
Citera
2011-05-13, 11:46
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XzCaliberR
Du ser mycket bra ut för och vara 40+ ivan
fina bröst fan!

Kriga på!
mvh

TACK!!
Citera
2011-05-13, 11:47
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leukoplast
bilden antyder att axlarna är bra också. en axelpose bitte!

Guten tag!

Under späcket kan nog axlarna var - ja, hyggligt ok, tror jag. Om någon liten muskel vågar titta fram om 6-7 veckor så blir det kanske en bild.

tjüss!
Citera
2011-05-14, 13:22
Medlem
IvanDFs avatar
En uppdatering

Då sitter man på landet. Långt ifrån vikterna. Och med ett glas iskallt glas vitt vin bara 11 cm från datorn. Och känner sig fet, ful och värdelös.

Nej, jag vet att det är en orationell känsla. Med betoning på känsla. Folk som inte sett på mig på några månader säger "Men dj*vlar vad grov du har blivit!". Och ändå känner man sig bara blekfet och - fet. Och svag. Och dum. Och...

Jag tror tom att jag har fortsatt droppa i vikt. Trots att jag under ett par dagar inte har haft järnkoll på matintaget. Trots att jag inte har skött mitt proteinintag så bra som jag borde.

Den är lite skrämande, den här känslan. Och jag förstår våra vänner Monstren (de där med +50 armar och ryggar som hangarfartyg) när de säger att de bara ser brister i spegeln. Samtidigt förstår man också frestelsen i att trycka ännu mer ASS, att maxa ut i en blast som närmast kan liknas vid lördagsfrosseriet framför lösviktsgodishyllan i mataffären.

Måste erkänna att jag kämpar en liten kamp mot mig själv. En kamp för att INTE testa att kasta in fler prepp eller lägga mig på tex 500mg e5d och sen 750mg och sen...

Ständigt får jag påminna mig själv om att jag INTE ska tävla. Att jag faktiskt bara kör testo som ren hormonterapi. För att må lite bättre. Precis som en tant i övergångsåldern får ett extra tillskott av östrogen för att få lite bättre. Men om jag sa att jag inte är frestat att trycka gasen i botten än lite mer så skulle jag - just det - ljuga.

Jag har dessutom en rätt medioker målbild för min fysik. En målbild som jag faktiskt tror att jag uppfyller till årsskiftet. Och det på 250mg testo varje vecka. Så varför ska jag trycka mer? Varför?

Men det är ett rationellt resonemang. Rent emotionellt är det ju bara så jävlaunderbarthärligt att känna och uppleva den där maskinkänslan som testo ger. Som gör att man bara köttar på. Då man i vanliga fall hade lagt sig ner på gymgolvet och givit upp av utmattning. Och när man ser snabba resultat så vill man bara ha mer, mer, mer! För att få ännu snabbare resultat.

Jag skulle också ljuga, om jag sa att jag INTE mår så fantastiskt bra på testo. Eller att mina gympass INTE roligare än någonsin (och då har jag ändå tränat i över 15 år). För jag mår bättre och det ÄR roligare än någonsin att träna. Och jag tränar mer dedikerat, fokuserat och med mer energi än någonsin. Trots att jag "bara" ligger på 250mg Galenika EW.

Om ASS kan förkorta ens liv? Säkert. Å andra sidan så varken snusar eller röker jag. I och med att jag klev på testo lågdos så dricker jag mindre alkohol och jag äter bättre. Jag tränar dessutom mer konsekvent och med väsentligt förhöjd kvalitet på varje pass.

Vad kan få mig att sluta med testo? Det skulle vara att en läkarundersökning (snart dags för en) indikerar jag borde sluta av medicinska orsaker.

Over 'n' out // Ivan
Citera
2011-05-14, 16:48
Medlem
Mr-zippos avatar
Ang dina finnar: du e intw bakvänd så börja de för mig oxå när jag sänkte o gick på min cruise sen blev det bata värre, håll koll på dom blir de mer se till gå till läkaren o få tetra utskrivet i tid så dom inte hinner föröka sig som på mig, har ett helvete nu blir inte av me do
Ska ner snacka med min läkare om jag kan få roa utskrivet istället.

Känslorna du går genom är fullt normalt MEN normalt för en som håller på fastna i ett "missbruk"
De jag snacka om för ett tag sen o skrev tilm dig kämpa emot o försök se varför du började med testo, precis som du skriver att du ska inte tävla utan va egentligen ute efter väl måendet bara
Bit ihop kompis de kommer släppa!

Jag va svag till en början o därför e jag där jag e nu! Inget jag inte vågar erkänna men inget göra åt nu, jag har missbrukargener i mig så inget konstigt.

Vore kanske bra om du sänkte dosen till de du börja me o clear your mind
Börja äta balans o avvakta lite med deffen, låt kroppen må bättre.

Se sina ökningar gör man bara i början sen blir man som du skriver som en robot o de e då de blir farligt om man inte kan bita ihop o inte tänka på andra prepp.

Gå genom varför du börja o vad du ville uppnå frpn förata början du gick på testo, har du uppnått de?
Mest troligt då du bara skulle köra "hrt"

Du vet vart jag finns bara slå en pling eller dra ett mess om du känner för de!
Citera
2011-05-14, 17:23
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
En uppdatering

Intressant text och poetiskt skrivet!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Text

Och bra svar av Zippo!
Senast redigerad av WhiskeyGinWine 2011-05-14 kl. 17:28.
Citera
2011-05-14, 18:42
Medlem
makaveli143s avatar
Najs tuttar på dig Ivan, fan du ser ju riktigt grov ut där med ditt skägg också, en stor grov viking gillar skarpt att du har helskägg haha. Antar att nya bekantskaper du skaffar dig blir hyffsat chockade över din väldigt mjuka och ödmjuka sida kontra ditt utseende, du är verkligen urtypen på hur en stor vältränad man bör bete sig, stora tummar upp från min sida.
Mvh
Citera
2011-05-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
En uppdatering

Då sitter man på landet. Långt ifrån vikterna. Och med ett glas iskallt glas vitt vin bara 11 cm från datorn. Och känner sig fet, ful och värdelös.

Nej, jag vet att det är en orationell känsla. Med betoning på känsla. Folk som inte sett på mig på några månader säger "Men dj*vlar vad grov du har blivit!". Och ändå känner man sig bara blekfet och - fet. Och svag. Och dum. Och...

Jag tror tom att jag har fortsatt droppa i vikt. Trots att jag under ett par dagar inte har haft järnkoll på matintaget. Trots att jag inte har skött mitt proteinintag så bra som jag borde.

Den är lite skrämande, den här känslan. Och jag förstår våra vänner Monstren (de där med +50 armar och ryggar som hangarfartyg) när de säger att de bara ser brister i spegeln. Samtidigt förstår man också frestelsen i att trycka ännu mer ASS, att maxa ut i en blast som närmast kan liknas vid lördagsfrosseriet framför lösviktsgodishyllan i mataffären.

Måste erkänna att jag kämpar en liten kamp mot mig själv. En kamp för att INTE testa att kasta in fler prepp eller lägga mig på tex 500mg e5d och sen 750mg och sen...

Ständigt får jag påminna mig själv om att jag INTE ska tävla. Att jag faktiskt bara kör testo som ren hormonterapi. För att må lite bättre. Precis som en tant i övergångsåldern får ett extra tillskott av östrogen för att få lite bättre. Men om jag sa att jag inte är frestat att trycka gasen i botten än lite mer så skulle jag - just det - ljuga.

Jag har dessutom en rätt medioker målbild för min fysik. En målbild som jag faktiskt tror att jag uppfyller till årsskiftet. Och det på 250mg testo varje vecka. Så varför ska jag trycka mer? Varför?

Men det är ett rationellt resonemang. Rent emotionellt är det ju bara så jävlaunderbarthärligt att känna och uppleva den där maskinkänslan som testo ger. Som gör att man bara köttar på. Då man i vanliga fall hade lagt sig ner på gymgolvet och givit upp av utmattning. Och när man ser snabba resultat så vill man bara ha mer, mer, mer! För att få ännu snabbare resultat.

Jag skulle också ljuga, om jag sa att jag INTE mår så fantastiskt bra på testo. Eller att mina gympass INTE roligare än någonsin (och då har jag ändå tränat i över 15 år). För jag mår bättre och det ÄR roligare än någonsin att träna. Och jag tränar mer dedikerat, fokuserat och med mer energi än någonsin. Trots att jag "bara" ligger på 250mg Galenika EW.

Om ASS kan förkorta ens liv? Säkert. Å andra sidan så varken snusar eller röker jag. I och med att jag klev på testo lågdos så dricker jag mindre alkohol och jag äter bättre. Jag tränar dessutom mer konsekvent och med väsentligt förhöjd kvalitet på varje pass.

Vad kan få mig att sluta med testo? Det skulle vara att en läkarundersökning (snart dags för en) indikerar jag borde sluta av medicinska orsaker.

Over 'n' out // Ivan

Gubbe lilla, jag är själv en farbror =) och förstår exakt hur du känner dig. Men vad jag kan erbjuda är ett stöd av en totalt okänd person för dig, som själv är bra över 40 strecket och kämpar med likadana tankar. Jag ser mig gärna som ett bollplank för dina tankar och ideér, och står till din tjänst. Ge INTE upp för dina funderingar runt det hela, du sköter allt bra nu, och bryt inte mönstret! Kämpa på och släng iväg ett pm om du vill planka lite funderingar med nån som inte känner dig och därmed inte kan dömma ut dig lika lätt. Ditt sätt att sköta kuren är för mig ett kanon sätt att förgylla vardagen för en herre i din ålder , så pajja inte din grund idé till detta, utan håll ut, kämpa på och ge dig fan på att vara karl nog att stå på dig trots dina funderingar på att du kan prestera mera. Jag med flera tycker du är suverän och fortsätt med det!!!

Kör hårt, spola inte din grund idé och hör gärna av dig för mental pepp!
Citera
2011-05-17, 15:29
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Ang dina finnar: du e intw bakvänd så börja de för mig oxå när jag sänkte o gick på min cruise sen blev det bata värre, håll koll på dom blir de mer se till gå till läkaren o få tetra utskrivet i tid så dom inte hinner föröka sig som på mig, har ett helvete nu blir inte av me do
Ska ner snacka med min läkare om jag kan få roa utskrivet istället.

Känslorna du går genom är fullt normalt MEN normalt för en som håller på fastna i ett "missbruk"
De jag snacka om för ett tag sen o skrev tilm dig kämpa emot o försök se varför du började med testo, precis som du skriver att du ska inte tävla utan va egentligen ute efter väl måendet bara
Bit ihop kompis de kommer släppa!

Jag va svag till en början o därför e jag där jag e nu! Inget jag inte vågar erkänna men inget göra åt nu, jag har missbrukargener i mig så inget konstigt.

Vore kanske bra om du sänkte dosen till de du börja me o clear your mind
Börja äta balans o avvakta lite med deffen, låt kroppen må bättre.

Se sina ökningar gör man bara i början sen blir man som du skriver som en robot o de e då de blir farligt om man inte kan bita ihop o inte tänka på andra prepp.

Gå genom varför du börja o vad du ville uppnå frpn förata början du gick på testo, har du uppnått de?
Mest troligt då du bara skulle köra "hrt"

Du vet vart jag finns bara slå en pling eller dra ett mess om du känner för de!

Tack kompis!

När jag läser min egen text nu så känns den faktiskt som betydligt mer deppig och uppgiven än vad som var meningen. Jag ville sätta ord på den frestelse som faktiskt ligger i prepp. Hade jag varit yngre, säg runt 18-20 år, så hade jag varit rejält frestad att ösa på ännu mer. Men nej; jag kommer aldrig blasta på. Jag ligger på en lågdos. Och det ska jag fortsätta med.

Jag har redan sänkt till den nivå där jag började, dvs 250mg ew. Jag ska snart gå ner till 250 e10d. I höst planerar jag att gå upp till 500mg ew för att bygga den sista massan jag vill åt. Sen har jag lyxen att förvalta och finslipa på den grundfysik som är mitt mål. Då har jag lyxen att vara lite piggare, lite starkare och - lite kåtare

//Ivan
Citera
2011-05-17, 15:31
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Intressant text och poetiskt skrivet!

Och bra svar av Zippo!

Tack WGW!
Japp, Zippo är bra. Vi gillar Zippo. Ja, det gör vi.
Citera
2011-05-17, 15:37
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Najs tuttar på dig Ivan, fan du ser ju riktigt grov ut där med ditt skägg också, en stor grov viking gillar skarpt att du har helskägg haha. Antar att nya bekantskaper du skaffar dig blir hyffsat chockade över din väldigt mjuka och ödmjuka sida kontra ditt utseende, du är verkligen urtypen på hur en stor vältränad man bör bete sig, stora tummar upp från min sida.
Mvh

Maka!!

Du är tillbaka! Hur är läget?

Tack, tack för de raderna. Helskägget är dock snarare ett konstant 3-dagarsstubb (så enkelt att raka med skäggtrimmer). Och ja; du har faktiskt helt rätt i att många snabbt skaffar sig en åsikt om mig baserat på vad de ser. Ofta är det en kombination av dryg/arrogant/ser arg ut.

Så tack igen; dina ord värmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in