Citat:
Ursprungligen postat av luftkofta
Gubbe lilla, jag är själv en farbror =) och förstår exakt hur du känner dig. Men vad jag kan erbjuda är ett stöd av en totalt okänd person för dig, som själv är bra över 40 strecket och kämpar med likadana tankar. Jag ser mig gärna som ett bollplank för dina tankar och ideér, och står till din tjänst. Ge INTE upp för dina funderingar runt det hela, du sköter allt bra nu, och bryt inte mönstret! Kämpa på och släng iväg ett pm om du vill planka lite funderingar med nån som inte känner dig och därmed inte kan dömma ut dig lika lätt. Ditt sätt att sköta kuren är för mig ett kanon sätt att förgylla vardagen för en herre i din ålder
, så pajja inte din grund idé till detta, utan håll ut, kämpa på och ge dig fan på att vara karl nog att stå på dig trots dina funderingar på att du kan prestera mera. Jag med flera tycker du är suverän och fortsätt med det!!!
Kör hårt, spola inte din grund idé och hör gärna av dig för mental pepp!
, så pajja inte din grund idé till detta, utan håll ut, kämpa på och ge dig fan på att vara karl nog att stå på dig trots dina funderingar på att du kan prestera mera. Jag med flera tycker du är suverän och fortsätt med det!!! Kör hårt, spola inte din grund idé och hör gärna av dig för mental pepp!
Hej Luftkofta!
Tack för erbjudandet. Verkligen. Det är sådant här som är det bästa med F161. Att man inte är ensam om något som faktiskt är väldigt ensamt, nämligen att preppa. Det är liksom ingenting man droppar på en middag. "Jo, en djävla lustig grej hände mig i går när jag skulle sätta en dos steroider. Jag träffade ett blodkärl med sprutan och det bara spruuuutade blod på hela spegeln, haha"
Inte riktigt, nej. Så F161 och F12 är en riktig liten frizon.
//Ivan
Känn ingen press. He he.