2011-04-21, 15:11
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Tjenare!

Jag skulle ljuga om jag skrev att jag INTE är sugen på att testa andra prepp och större doser. Ännu ett skäl för mig att inte göra det. Redan på min lågdos testo har jag på drygt ett halvår fått förhöjd träningsnivå, förbättrad styrka och en klar, visuell skillnad.

Så visst är det frestande att öka takten för att få ännu mer resultat. Ännu snabbare.

Men så stannar jag upp och synar mig själv. Ska jag tävla i BB eller i styrka? Nej.
Ligger jag på lågdos för att må bättre och uppnå en schyst, maskulin fysik? Ja.

Så redan där säger mitt förnuft nej. Sen har jag stor respekt för alla former av mediciner och prepp. Jag gillar inject för att det inte slår på tex njurar som oralt gör. Jag gillar testo för att det finns naturligt i kroppen.

Det blir med andra ord till att fortsätta med lågdos Galenika.

Bra tänkt av dig Fortsätt med den tanken så slipper du nog dom mesta bekymmer du läser om oss andra som vi får. Dock är ju det där monstertrycket såååååååååååå spännande

mvh
Citera
2011-04-21, 15:20
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Trubbig nål? Ajaj, det lät - ont.
heh inte de skönaste kan jag säg :P går fan inte genom huden på mina skinkor när jag glömmer byta nål efter jag sugit upp
redan hård hud =/ så tanten brukar bara skratta när nålen studsar på min skinka
Citera
2011-04-21, 15:22
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mulan31415
Nu har jag fattat varför det gjorde ont de första gångerna jag injicerade. Jag var oförsiktig när jag drog upp oljan ur ampullen och tryckte nålen mot botten av ampullen och nålen blev trubbig. Med en vass nål går det lättare...

Byt till en ny nål som du bara sticker med. En att suga upp, en annan att sticka med.
Citera
2011-04-21, 15:31
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Mr Wahlberg!

Allt går bara toppen, tack! Och Jajamänsan: Så här långt (efter snart 28 veckor) är jag otroligt nöjd med valet att förhöja livskvaliteten en smula på många olika plan.

Själv då, hur går det för dig?

Härligt att höra

Jodå det flyter på sakta men säkert, ligger på redigt låga doser atm och lär göra det fram tills blasten efter sommarn. Doserna nu är 250mg EW only, satsar på att få till kosten och allting sådant innan doserna ska upp, har mååååånga år på mig att lyckas med mina mål, så dags att få allt rätt!

mvh
Citera
2011-04-21, 17:50
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Bra tänkt av dig Fortsätt med den tanken så slipper du nog dom mesta bekymmer du läser om oss andra som vi får. Dock är ju det där monstertrycket såååååååååååå spännande

mvh

Rent hypotetiskt (så klart); om du hade kört en lågdos testo om 250-500 mg/ew, vad skulle ditt nästa, naturliga steg vara? Rent hypotetiskt, alltså;-)
Citera
2011-04-21, 17:52
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
heh inte de skönaste kan jag säg :P går fan inte genom huden på mina skinkor när jag glömmer byta nål efter jag sugit upp
redan hård hud =/ så tanten brukar bara skratta när nålen studsar på min skinka

Men Z, du kan ju inte jämföra dina gudomligt spända skinkor med oss vanliga dödliga

Visst Manhof, visst?
Citera
2011-04-21, 17:53
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahlberg999
Härligt att höra

Jodå det flyter på sakta men säkert, ligger på redigt låga doser atm och lär göra det fram tills blasten efter sommarn. Doserna nu är 250mg EW only, satsar på att få till kosten och allting sådant innan doserna ska upp, har mååååånga år på mig att lyckas med mina mål, så dags att få allt rätt!

mvh

Intressant! Vi kör alltså exakt samma upplägg!
Citera
2011-04-21, 18:48
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Men Z, du kan ju inte jämföra dina gudomligt spända skinkor med oss vanliga dödliga

Visst Manhof, visst?
Haha mja de sant dom e ju rock hard efter alla stick nu
Känns ibland som man har en extra muskel på de stället man satt
Citera
2011-04-21, 19:50
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Haha mja de sant dom e ju rock hard efter alla stick nu
Känns ibland som man har en extra muskel på de stället man satt

Jaså? Då tycker jag att du ska börja sticka Ballen
Citera
2011-04-21, 19:53
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Jaså? Då tycker jag att du ska börja sticka Ballen
Haha de e ju ballen jag sätter i
Citera
2011-04-22, 09:02
Medlem
IvanDFs avatar
En uppdatering...

Än känner jag inte av sänkningen, från 500 till 250mg ew. Kanske att jag har lite lägre vilopuls. Kanske att jag inte blir lika rödflammig i ansikte och på hals. Men i sådana fall har den förändringen kommit smygande.

Däremot, när jag nu tänker efter, har sexdriften sjunkit en smula.

Jag har inte haft möjlighet att träna på ett par dagar. Men känslan i kroppen är att nästa pass kommer att landa på en lika bra nivå som med 500mg i kroppen. Däremot så borde det var lite svårare att lägga sig massa nu. Å andra sidan var inte heller 500mg någon jättedos.

Inga förändringar i psyket. Jag är precis som jag skrivit ett antal gånger mitt vanliga, gamla jag. Bara lite starkare och med några nya kilo muskler.

Just nu stör det mig ändå att påsken krockar med min deff. Tycker inte om känslan att ta ett steg tillbaka. Men, men - Jag får se det som en kort och tillfällig liten vilopaus för min kropp.
Citera
2011-04-22, 09:32
Medlem
Tiortss avatar
Citat:
En uppdatering...

Än känner jag inte av sänkningen, från 500 till 250mg ew. Kanske att jag har lite lägre vilopuls. Kanske att jag inte blir lika rödflammig i ansikte och på hals. Men i sådana fall har den förändringen kommit smygande.

Däremot, när jag nu tänker efter, har sexdriften sjunkit en smula.

Jag har inte haft möjlighet att träna på ett par dagar. Men känslan i kroppen är att nästa pass kommer att landa på en lika bra nivå som med 500mg i kroppen. Däremot så borde det var lite svårare att lägga sig massa nu. Å andra sidan var inte heller 500mg någon jättedos.

Inga förändringar i psyket. Jag är precis som jag skrivit ett antal gånger mitt vanliga, gamla jag. Bara lite starkare och med några nya kilo muskler.

Just nu stör det mig ändå att påsken krockar med min deff. Tycker inte om känslan att ta ett steg tillbaka. Men, men - Jag får se det som en kort och tillfällig liten vilopaus för min kropp.

Lite samma sak som med ökningen till 500 för mig iaf? Känner inte av det något speciellt utan är mest marginellt, blir väl när man går över som det gör skillnad i känslan antar jag. Den som lever får se

Låter som en bra plan för påsk ändå, ska ju hinna leva lite också emellanåt!

Kriga på Ivan

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in