2009-05-23, 04:06
Citat:
Ursprungligen postat av argileh
I Lena Livs i Jakobsberg.. Men tror jag har hittat äkta nakhla i kista, 70 kr/250 gram
Finns ingen "oäkta" nakhla, nakhla är bland dom billigaste om inte den billigaste vattenpipstobaken (priserna på vattenpipstobak i Sverige har dock ingenting med "verkligheten" att göra) men är fortfarande riktigt bra, DOCK, finns nakhla i olika kvaliteter beroende på om man får tag på export-versionen eller den inhemska m.m.
Citat:
Ursprungligen postat av yoliflor
Har nu ringt runt till diverse butiker i Göteborgsområdet, men ingen verkar ha någon nakhla-tobak. Tror ni man kan hitta Nakhla på kvibergs marknad? Hade tänkt åka dit i helgen.
Ett tips är att inte ringa med tanke på att 99,99999% av all vattenpipstobak i sverige är insmugglad, finns en anledning till att alla tobaksbutikägare har tobaken i suspekta gömda lådor bakom disken
Citat:
Ursprungligen postat av anorexi
Är det någon som vet vart man kan få tag på en vattenpipa av modellen "leila" ? Eller har några bra tips på relativt små vattenpipor som fortfarande är bra.
Undvik leila, försök få tag på en liten MYA, t.ex MYA QT. Finns ingen svensk sida som säljer MYA (argilion.com ligger på is) eller någon kvalitetspipa överhuvudtaget. Bor du i stockholm så kolla in årsta partihallar, dom har haft en del MYA pipor där ibland, var dock ett tag sedan jag var där.
Det bästa är nog helt enkelt att beställa från nån sida i staterna.
Typ:
thehookah.com
mnhookah.com
hookah-shisha.com
m.m, googla lite
Citat:
Ursprungligen postat av machton
hallå!
Jag vet inte om frågan har kommit upp innan, men det är så jävla många sidor att läsa
Är det skadligt på något sätt, jag använder inte tobak så det borde det väl inte vara? Men det ända farliga är väl kolen som kan komma in? tell me !
Jag vet inte om frågan har kommit upp innan, men det är så jävla många sidor att läsa
Är det skadligt på något sätt, jag använder inte tobak så det borde det väl inte vara? Men det ända farliga är väl kolen som kan komma in? tell me !
Finns ingen vettig undersökning gjord ännu, om jag var du skulle jag ta och köpa riktig vattenpipstobak (antar att du röker soex), soex smakar wellpapp + att jag definitivt hellre röker något beprövat som tobak än någon jävla socker/örtmix