Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gonzo
Haha
Men vad gick frakten på? Hur lång tid tog det?
Funderar på att köpa Foil Puncher och tobak, Pina colada och nån mer.
Verkade otroligt bra och relativt billigt det där..
Edit: Vad är Smileys Sexy Shisha? Begrep inte riktigt det..
Frakten var dyr. Finns två fraktalternativ, och allting beror på hur tungt ditt paket är. Det kan gå på uppemot 50 dollar för 4 paket, så man får kolla runt lite. Det blir dock inte speciellt mycket billigare på andra sidor. Fick endast vänta omkring 6 dagar, vilket är oerhört bra för att vara en amerikansk tobaksbeställning..

Paketet kom hem direkt i brevlådan, så alla fjortisar kan ge sig fan på att mamma hittar paketet. Beställ inte om ni inte har deras tillåtelse, punkt slut.
Smileys sexy shisha är ett märke från den så kallade "legenden" smiley, en relativt berömd person av någon anledning som bland annat har tillverkat en skål, och marknadsför just nu sin tobak på olika sidor.
Jag måste säga att jag är grovt besviken på hans vattenpipstobak. Extremt söt och sliskig, extremt äcklig, och tunn rök. Den är så blöt att det bokstavligen talat rinner om den, och därmed kräver den rätt hög värme vilket endast billiga snabbkol (som mer än ofta bidrar med en vidrig kolrök). De japanska kolen jag beställde fungerade inte särskilt bra till den alltså. Layalinan smakade också skit, vilket kan bero på en snuskig och ej rengjord pipa. Ska köpa en acrylpipa från argilion snart, så vi får se om det går bättre då. Möjligtvis att det blir en qt, är lite orolig för att den ska spricka i frakten bara..
Jag rekommenderar att man går till sin lokala handlare och köper, men är man sugen på lite exotiska grejer är sidan varmt rekomenderad!