De läckra delikatessköttbullarna är tio kronor billigare denna vecka - glöm inte att köpa - 30 spänn för ca 25 bullar som smakar som hemlagade är mycket prisvärt...
Hittade Italiamos porchetta arrostita på 30% idag (kort datum). Den är förjävla god! Hade gärna sett den i det fasta sortimentet, sen senaste italienska veckan har jag köpt 8 paket
Det var knappt några varor alls som saknades när jag var på Lidl i veckan - men på ICA MAXI var det flera hyllor som var mer eller mindre tomma.. Vad kan det bero på - hamstrar inte Lidls kunder nu i corona-tider eller har kedjan större lager än ICA..?
Det var knappt några varor alls som saknades när jag var på Lidl i veckan - men på ICA MAXI var det flera hyllor som var mer eller mindre tomma.. Vad kan det bero på - hamstrar inte Lidls kunder nu i corona-tider eller har kedjan större lager än ICA..?
Jag gjorde samma iakttagelse. Bättre logistik kanske?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!