Citat:
Ursprungligen postat av
ompiliompi
Då lär dom ha ändrat receptet eller mutat juryn, jag provade den inte bara en gång utan två och det räckte. Jag tyckte den var en av de sämre färdigbea jag ätit.
Enda av såserna som är bra är romsåsen och homästarsåsen.
Aolin är bland det vidrigaste, inte ofta jag kastar mat efter bara två skedar men den åkte i soporna.
Av färdiga bea så är grants bäst enligt mig! Nu är ju tråden en Lidl tråd så blunda när ni läste det där
En fråga, det var länge sen jag såg till de frysta "höga" pajerna som brukar vara med i "engelska veckan"
Tyckte de var riktigt goda och saknar dem. Någon som jobbar på Lidl och vet mer?