Citat:
Ursprungligen postat av
SSI
Det hände mitt äpplemos också. Möglade snabbt fast det stod i kylskåp. Nog många som råkat illa ut.
Det är inget konserveringsmedel(förutom sockret då..) i det äppelmoset. Håller 1-2 veckor i min kyl utan problem iaf. Men ja, det möglar såklart snabbare än märken med konserveringsmedel.