Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Och detta inlägg hade du ingen kommentar till?
Men visst, fortsätt att raljera och gör dig lustig på andras bekostnad du...
Vilken barnrumpa du är men jag antar att du tillhör den yngre lättkränkta generationen. Då tolkade jag inläggen jag citerade fel alt. läste lite snabbt. Big deal liksom. Andemeningen är dock den samma då det diskuterades vilken cider som var bra och jag påpekade att det var samma tillverkare på flera av dom. Raljerar och gör mig lustig? Ok, om du tycker det så fine. Det verkar dock som att det du stör dig mest på är att jag missade att uppmärksamma dig genom att kommentera ditt inlägg vilket jag ber allra ödmjukast om ursäkt för.
Jag visste förvisso inte att jag enligt reglerna var tvungen att kommentera allt men jag lovar att jag ska försöka. Och du, jag ser dig och du ÄR värdefull! Och förresten, är tacksam om du pm'ar mig om du märker att jag har glömt att uppmärksamma mig så slipper andra läsa ditt ot.
Citat:
OnT: Tjackade kokoschokladen, några ostar, korvar och kex, återkommer med utvärdering senare.
Dessutom Karlens äppeldryck av ciderkaraktär, det du LOUDmouth!
Hoppas att dom har snuttefiltar till bra pris snart också!
Men tillbaks till ämnet så är Oxpytten som är billig denna vecka så bra som köpepytt kan bli tycker jag. Och jävligt prisvärd. Samma sak med falukorven och om man gillar korv med lågt köttinnehåll som dessutom inte har någon köttkaraktär/textur alls så är Lidl's falukorv bland dom minst dåliga. Däremot så är deras kryddiga grillkorvar i 300gr's förpackningar som nämnts tidigare mycket bra. Köttinnehåll på ca. 85-90% om jag inte missminner mig.
En annan produkt som är mycket bra som var tillfällig vara när dom hade fransk temavecka är en vegetarisk gryta. Kommer fan inte ihåg vad rätten heter men det är en sån klassisk fransk rätt. I min lokala butik hade dom mängder med sån över och dom reades till slut ut för 6-7kr st. för en stor (ca. 800gr eller 2-3 portioner) konservburk. Går utmärkt att äta som den är efter lite kryddning men är även utmärkt för oss carnivorer att slänga i kött/kyckling/korvrester i för att få mer "matig".
Har inte provat den cocoschokladen som är extrapris på denna veckan men deras Bountykopia i form av småbitar i påse tyckte jag inte var någon höjdare då den var alldeles för söt.
/#LOUDmouth#