Citat:
Ursprungligen postat av
PremiumBananas
Deras nya bonussystem är ju skräp. Det var ju bättre förut i appen när man fick "skraplotter" som man vann rätt ofta, och fick någon gratispryl ofta värd mellan 5-15kr.
Nu har man bytt ut detta mot att man ska handla för en viss summa, första målet är 1000kr (vilket för singelhushåll man kanske når 1-2 gånger i månaden) och då får man någonting. Nådde nyligen 1000kr och fick då.... tadaaaa 10kr rabatt?!? wtf. Förut fick jag många skraplottsvinster i månaden och nu kommer deras bonussystem i praktiken av en tia i månaden?
Ja jag kan bara hålla med. Handlar ofta på Lidl (blivit mindre av det för att det blivit för likt "drakarna") då dom oftast är den enda matbutiken som kan ha små förpackningar till samma pris.
Kommer nog upp i summan varje månad för "bonus" men det roliga med skraplotterna, även fast jag inte skrapade alla eller hämtade ut allt, så var det ändå roligt att få testa varor jag inte annars hade köpt. Ett par av dessa vinster jag fick åker nu med ner i kundkorgen vid besök. Smart merförsäljning av Lidl ändå.