Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 19:16
  #6625
Medlem
Isnatts avatar
Lite trist att det är så dåligt med personal. Jag var dit för att handla idag och det var långa köer och ingen på golvet. Flera av dom varor jag skulle ha var slut men det fanns ju ingen att fråga.
Är så rätt ofta tyvärr, att det inte finns personal på golvet men det är i regel när det är mycket folk i butiken.

Panachen såg jag också häromdagen, en brun familj fyllde 2 kundvagnar! Jag själv har köpt den och gillade inte alls.
Citera
2017-06-21, 20:10
  #6626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Shoppade scamorza affumicata i dag. I reklambladet fanns bara den vita, men väl på plats hade de affumicata också. Har inte testat den ännu, men det brukar vara jävligt gott, perfekt på pizzan. Arton spänn känns som ett bra pris också, ångrar att jag inte köpte fler när jag ändå höll på.

Å andra sidan har jag aldrig varit med om att scamorzan sålt slut utan brukar ligga i rea backen efter ett tag så du hinner nog komplettera, om det nu inte skiljer extremt mellan butikerna .
Citera
2017-06-21, 21:46
  #6627
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Å andra sidan har jag aldrig varit med om att scamorzan sålt slut utan brukar ligga i rea backen efter ett tag så du hinner nog komplettera, om det nu inte skiljer extremt mellan butikerna .

Har aldrig köpt scamorza på Lidl förut, men det låter lovande. Det fanns rätt mycket kvar när jag handlade i alla fall. Hinner inte dit igen innan jag åker bort över midsommar, så jag håller tummarna att det kanske finns lite kvar i början av nästa vecka
Citera
2017-06-22, 20:17
  #6628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Har aldrig köpt scamorza på Lidl förut, men det låter lovande. Det fanns rätt mycket kvar när jag handlade i alla fall. Hinner inte dit igen innan jag åker bort över midsommar, så jag håller tummarna att det kanske finns lite kvar i början av nästa vecka

Ja, jag tror Scamorza är relativt okänd bland "pöbeln", inte mig emot då jag också gillar den rökta varianten. OT så är en bra engelsk rökt cheddar också trevlig.
Citera
2017-06-23, 11:19
  #6629
Medlem
Lidl har nu börjat sälja en egen laktosfri proteinpudding (typ "Pro Pud"), "Milbona High Protein Pudding", 20% protein, finns i smakerna vanilj och choklad. Smakar som "originalet", men är lite billigare.
Citera
2017-06-26, 08:54
  #6630
Medlem
junkbords avatar
Panachen kommer v27 enligt reklambladet.
10st 20kr
Citera
2017-06-26, 11:34
  #6631
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Panachen kommer v27 enligt reklambladet.
10st 20kr


Hipp hipp!
Citera
2017-06-26, 17:05
  #6632
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Ja, jag tror Scamorza är relativt okänd bland "pöbeln", inte mig emot då jag också gillar den rökta varianten. OT så är en bra engelsk rökt cheddar också trevlig.

Ja, det är många som inte har upptäckt den, det är lite märkligt för det är en trevlig ost. Scamorzan i sig är väldigt lätt att gilla tycker jag, som en mozzarella som faktiskt smakar något. Så det är ingen hög tröskel att börja äta den direkt. Jag föredrar helt klart den rökta sorten, rökt ost är trevligt överlag, gillar också rökt cheddar även om det var länge sen jag åt det nu.
Citera
2017-06-28, 19:01
  #6633
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Panachen kommer v27 enligt reklambladet.
10st 20kr

Äntligen!
Citera
2017-06-30, 12:29
  #6634
Medlem
Har köpt Lidls kondomer och de funkar rätt bra. Bra pris, 12 st för 30 kr.
Citera
2017-07-01, 17:40
  #6635
Medlem
BernardLoutres avatar
I väntan på Panachén köpte jag deras Chef Select juice. 70% apelsin och 30 % jordgubb, riktigt gott!
Citera
2017-07-03, 13:57
  #6636
Medlem
Sereenas avatar
Typiskt, här släpar man sig till lokala Lidl med enorma packryggsäcken för att köpa på sig några förp Panache, och så är den försenad.

Kommer "förhoppningsvis" in imorgon...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback