2016-03-19, 15:25
Medlem
annoyotrons avatar
Det bästa med LIDL är att det blottat dagligvaruhandelns sinnessjuka oligopol i sverige. Våra kända kedjor har sålt undermåliga varor till hutlösa priser. Jag tycker LIDLs produkter förnedrar våra etablerade kedjors budgetvarianter. Ofta är LIDL jämnlikt med märkesväror och det skulle inte förvåna mig om det var samma producent med olika förpackning bara..

Sverige är ett sinnessjukt land och LIDL är en del i befrielsen... Jag älskar att handla där.
Låt oss nu röka en fet och handla på LIDL gott folk, puss o kram !
Citera
2016-03-19, 15:59
Medlem
passa på att köpa deras pizza kite 12,90 kr under helgen , pizza blir bäst om man gör de själv förutom botten om man är lat
Citera
2016-03-21, 23:20
Avstängd
Timeouts avatar
I flera år har jag köpt Lidls majonnäs som är den godaste jag vet.
Kan äta tomat med en klick majonnäs på som godis sen jag hittade den.
Nu har Mitt kök testat majonnäser och den var den enda som fick full pott.

Lidl – Vita D’or Mayonnaise
Omdöme: Krämig, fräsch god. Har en riktigt bra balans mellan syrlig vinägersmak och sältan. Dessutom gillade panelen färgen, konsistensen och…ja precis allt. En riktigt trevlig majonnäs som fick full pott av samtliga testare.
Betyg: 5 av 5
http://mittkok.expressen.se/artikel/...ida=7#bildspel
Citera
2016-03-21, 23:30
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
I flera år har jag köpt Lidls majonnäs som är den godaste jag vet.
Kan äta tomat med en klick majonnäs på som godis sen jag hittade den.
Nu har Mitt kök testat majonnäser och den var den enda som fick full pott.

Lidl – Vita D’or Mayonnaise
Omdöme: Krämig, fräsch god. Har en riktigt bra balans mellan syrlig vinägersmak och sältan. Dessutom gillade panelen färgen, konsistensen och…ja precis allt. En riktigt trevlig majonnäs som fick full pott av samtliga testare.
Betyg: 5 av 5
http://mittkok.expressen.se/artikel/...ida=7#bildspel

Japp, har pushat Lidls majonnäs tidigare. Enda köpemajonnäsen som kommer innan för min dörr.
Citera
2016-03-23, 10:29
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Det tar jag som en köp-rek! Vilken majjo köper ni, den i burk eller i plastflaska? (Eller spelar det ingen roll för att det är samma majjo i olika förpackningar?)
Citera
2016-03-23, 10:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Glädjande besked, El Tequitos Jalapeno är tillbaka i sortimentet!
Citera
2016-03-23, 13:09
Medlem
falafelmannens avatar
Vilken Lidl butik i Malmö är bäst tycker ni? Själv föredrar jag butiken på Mellanheden.
Citera
2016-03-23, 13:11
Medlem
Kania premium mayonnaise i plastflaska tycker jag är godast.
Citera
2016-03-23, 13:16
Medlem
saknar sill i gräddsås som fanns i min Lidlbutik men försvann ska erkänna att jag bara köpte den när den var nedsatt 30%
Citera
2016-03-23, 17:11
Medlem
Noe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelmannen
Vilken Lidl butik i Malmö är bäst tycker ni? Själv föredrar jag butiken på Mellanheden.
Har inte märkt någon större sortimentsskillnad även om jag intalar mig att Mellanhedsbutiken borde ha bäst utbud. Butiken i Limhamn där är det sällan kö och goda parkeringsmöjligheter. Antar de icke matrelaterade varorna får ligga kvar längre i dessa två butiker. Bara besökt den utanför Kroksbäck en gång men skyr den som pesten sedan dess. Lidl bortanför Värnhem är ok. Föredrar Dalaplan framför Triangels Lidl enbart baserat på layouten.

Har nyligen besökt flera Lidl i både Tyskland och Danmark. Känns som Sverige ligger ett par år back i Lidl-utvecklingen tyvärr.

Ang layout har reklambladen tagit ett rejält kliv neråt sen de slog ihop maten med det orelevanta. Tar dessutom fortfarande åt helvete lång tid att ladda.
Citera
2016-03-23, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av falafelmannen

Jag har varit till varenda en minst en gång, och den på Limhamn är bäst. Den på Mellanheden har för liten butiksyta för att vara bäst, men iom ombyggnaden blev det bättre. Otrevligast personal har den mellan Södervärn och Dalaplan, dom kan dra åt helvete.
Citera
2016-03-23, 20:10
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand-Piech
Det tar jag som en köp-rek! Vilken majjo köper ni, den i burk eller i plastflaska? (Eller spelar det ingen roll för att det är samma majjo i olika förpackningar?)

Den i plastflaska är fetare. Föredrar den på burk. En smaksak så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in