Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!
Har svårt att tänka mig det. Enorm rotation på personalen på "mitt" Lidl, medelålder på drygt 25 år och alla ser ganska bistra ut.
I övrigt, Lidl säljer ju datorer. Någon som varit snygg nog att köpa en dator på Lidl? Och måste säga att deras tortilachips i kombination med guacemolen är mycket gott.
Personalens humör lämnar väl en del att önska, ibland undrar man om det är robotar man handlar av. Rotationen är väl inte värre än vad den är på McDonalds och liknande, antar att Lidl är en ingång till arbetslivet för många yngre? För min del handlar jag på Lidl för att de har många produkter som inte finns på etablissemangets kedjor som blir allt mer enkelspåriga, så länge man vet ungefär hur kvaliteten är så kan man hitta en del godbitar men hälften smakar ju värre än skit så det är ett spel varje gång man köper nåt oprövat.
Datorerna är tillverkade av Targa och ganska fullspäckade med roliga tillbehör, t ex digitaltvmottagare, ett tyskt märke som man ser då och då på de tyska stormarknaderna. Verkar som om de gör andra elektronikprodukter också -->
http://www.targa.de. Är iofs på jakt efter ny dator och denna vecka har Lidl erbjudande på en dylik men den har inte riktigt vad jag behöver. Undrar vilket språk XP är på, det står inte i annonsen...