2007-04-12, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
De har dessutom billig färs, goda cevapccici och väldigt billiga makeupremover-servetter.
Färsen är ingen höjdare, faktiskt. Efter vad jag hört av frugans gnäll i köket så ska den vara väldigt grovmalen och dessutom ganska flottig, trots att det står Scan på paketen. En vanlig ICA-färs lär vara bättre. Nu köper vi i och för sig bara nötfärs, så om det stämmer på all färs låter jag vara osagt.

// Roger P.
Citera
2007-04-12, 14:11
Medlem
Ockelbos avatar
Va precis på Lidl och inhandlade en Mozzarella Pizza och en Emmental Pizza, dom låg i kyldisken och kostade 15,95.
Återkommer med rapport på hur dom smakade.
Citera
2007-04-12, 15:29
Medlem
Bowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Äter sällan pizza men köpte ett 3-pack med salami på. Kostade 40:-? Otroligt gott. Kommer tyvärr inte ihåg namnet på den
kan bara hålla med...den är riktigt fin! go and get it folks
Citera
2007-04-12, 16:13
Medlem
Continental Ops avatar
Tycker det känns som LidL har ändrat prissättningsstrategi lite de senaste två månaderna, in med mer findus o gevaliaskit svensson känner till och dessutom nästan bara svenska produkter på lockpriser, dessutom mkt mer 15% istället för 30% nedsatt som det var förut. Visst jag fattar varför de måste göra såhär men hur skall jag kunna hålla mig flytande om jag inte kan hålla mina matkostnader på 300 spänn i veckan längre
Citera
2007-04-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockelbo
Va precis på Lidl och inhandlade en Mozzarella Pizza och en Emmental Pizza, dom låg i kyldisken och kostade 15,95.
Återkommer med rapport på hur dom smakade.

De är jättegoda tycker jag!
Citera
2007-04-12, 18:13
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet

Testade dom precis och kan bara hålla med.....
Citera
2007-04-12, 18:14
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:

Testade dom precis och kan bara hålla med.......
Citera
2007-04-12, 21:21
Medlem
Har hört väldigt mycket om en viss salamipizza från lidl som ska vara väldigt god.

Någon som kan säga vilket märke det är så man plockar rätt, och ifall den är djupfryst eller ligger i kyldisken.
Citera
2007-04-12, 21:23
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdariv
Har hört väldigt mycket om en viss salamipizza från lidl som ska vara väldigt god.

Någon som kan säga vilket märke det är så man plockar rätt, och ifall den är djupfryst eller ligger i kyldisken.
Det finns en kyld (tror jag) och en fryst. Jag köper den frysta, den funkar bra. Olika märken finns det inte.

Den frysta med mozzarella är också bra.
Citera
2007-04-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Det finns en kyld (tror jag) och en fryst. Jag köper den frysta, den funkar bra. Olika märken finns det inte.

Den frysta med mozzarella är också bra.

Okej, nja jag såg en salami i kyldisken, och 2 olika märken i frysdisken. Nu hör det kanske till saken att jag tog den i kyldisken och den var väldigt god, men vill lixom försäkra mig om att jag tog rätt pizza.
Citera
2007-04-12, 21:33
Medlem
Litet gult djurs avatar
Blir mest hawaii-pizza, både pan och småbitarna är ok, frasig botten som på restaurang-panpizzor - så bra fryspizzor kan bli antar jag. Blir dock mycket bättre om man slänger på några skivor av sådan där "hochland sandwich slices"-ost, vilket f.ö. är standardosten hemma numera.

Duschcreme med chockladdoft är trevligt, och inga kvisslor i hårbottnen blir det av den heller.

Dåliga grejer? Färdigmalda kryddor (frystorkade och kryddkvarnarna är bra) och de där asiatiska såserna i glasburkar, men det kan ju vara bättre nuförtiden.
Citera
2007-04-13, 01:34
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:

Testade pizzorna för några timmar sedan och kan bara hålla med....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in