Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Mina ekonomiska resurser är tämligen begränsade då jag bara har en vanlig "arbetar-lön", men jag skulle gladeligen hjälpa en familj med vita afrikaaner att flytta hit om det var praktiskt möjligt.
Jag hade faktiskt inte heller haft något emot en stor svartskalleinvasion av sydafrikanska boer.

Tänk er själva att sitta på tuben ut på Hjulsta och istället för
"aboooo finaste guzzen" på arabiska eller somaliska så får man höra något liknande på nasal kreolholländska,
"baie baie lekker mevrouw". 
Ja, deras språk är charmigt, trots att jag inte har mycket till övers för deras livsstil i övrigt. "Tyvärr" kommer väl eventuella boerflyktingar att bosätta sig nånstans i Småland eller Värmland och bli välassimilerade politiskt korrekta svennebananer som Mord-Sith. Detta är kanske den stora tragedin med att vara stockholmare, att man omger sig av massa blattar och svennebananer medan man inte ser röken av oassimilerade vita européer annat än nån enstaka polsk eller litauisk hantverkare. Tänk er själva vita, europeiska barnfamiljer som inte talar svenska och som inte går att placera in på svenne/blatte-skalan. Jag vet att det är OT, men faktum är att Sydafrika borde kunna fungera som en förebild här. Det ironiska är ju att apartheid-sydafrika (som palme hatade) var ner mångkulturellt än palmes eget "folkhem" under samma tid.